Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 Er det noen som husker denne filmen? Jeg tror den var norsk. Husker bare at den gjorde veldig inntrykk på meg da jeg så den for mange år siden, og skulle gjerne sett den igjen. Finnes den på video?
Sussi Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 JA den husker jeg....den var norsk mener jeg også. Mente det var en serie jeg da men husker kanskje feil.... Mener bl.a. Wesenlund spillte i denne - veldig spennende (den gang) var den også! Om den finnes på video aner jeg ikke. Kanskje du kan sende en mail til NRK å høre...?!
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2003 Om den finnes på video aner jeg ikke. Kanskje du kan sende en mail til NRK å høre...?! DET var ikke så dumt...
Tusenfryd Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Jeg husker den. Det var terror og skummelt og de tok en familie som gisler...
Morgan Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Hehe jada,husker den...så den i min humble barndom.Rolv Wesenlund er med i den,var ganske spennende ja. Gi lyd hvis du får tak i den da?!
Livets datter Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2003 Rolv Wesenlund er med i den, Er det sant? Seriøst?
Morgan Skrevet 9. mai 2003 #7 Skrevet 9. mai 2003 Eh......ja. Var sikkert med flere kjente norske skuespillere,men det er ganske lenge siden dette,så jeg husker ikke hvem.
Brownie Skrevet 23. juni 2003 #8 Skrevet 23. juni 2003 Tror faktisk det var en skandinavisk samproduksjon og det var et helt fly som ble tatt til gissel - eh, kapring heter det kanskje Husker den var kjempeskummel! Brownie
Suzy Skrevet 25. juni 2003 #9 Skrevet 25. juni 2003 Å gjett om jeg husker den!! Syntes den var kjempespennende, husker jeg. Var akkurat gammel nok til å få lov til å se på... Det var en serie og det var mange kjente norske skuespillere med. Tror rimelig sikkert at den ville fortonet seg som dritkjedelig i dag... Det er gjerne sånn med bildeuttrykket at det forandrer seg så fort at det vi syntes var spennende for 20 år siden er tragisk i dag... Noen som husker Malstrøm forresten - den var fra samme perioden, tror jeg - kanskje noen år senere? Suz
Gjest celine Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 JAAAAA!!! Husker begge to! Var jo kjempespennende, jo!! Syns virkelig de burde sende dem i reprise!! Pluss krimserien "Helmer og Sigurdsson" :D :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå