Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet at det finnes endel hold-in undertøy på markedet, men hvor i all verden får man tak i det? Tenker på truser og body suit osv.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Foreksempel www.figleaves.com, søk på Spanx!!! Digger Spanx!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Foreksempel www.figleaves.com, søk på Spanx!!! Digger Spanx! Enig! Nok en Spanx digger her. De selger noen av modellene hos LaRedoute også, men kun et lite utvalgt. Figleaves har det meste - men husk på toll/mva.
Gjest Gjest Lene Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei:) Åh, disse Spanx'a... Hørtes interessante ut. Spesielt denne Hide & slekk full slip. (En liten "mini kjole" til å ha under kjoler). Noen som har erfaringer med denne? Kan disse kjøpes via noe norsk nettbutikk? Mytights.com var jo knalldyre i forhold til figleaves.com. Hilsen Lene
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Enig! Nok en Spanx digger her. De selger noen av modellene hos LaRedoute også, men kun et lite utvalgt. Figleaves har det meste - men husk på toll/mva. Så bra! Men hvem skal jeg velge, tro? Jeg har hovedsaklig bre behov for å stramme inn magen. Er 165 cm og 56 kg, bør jeg ta den minste størrelsen da? Takker...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 LaRedoute har ikke Spanx lengre? Jeg fant ikke hos LaRedoute. Bestilte fra England.
Ambivalent Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Spanx er fantastisk, jeg kjøpte fra denne selgeren på ebay og er veldig fornøyd. Figleaves er også bra.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 De har endel hold in ting på lindex,men det er ikke så sex undertøy da,mere brun/svart slags hotpants,korsett osv.Men det er ikke så dyrt iallefall!
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Blir det mye i toll og avgifter om en bestiller f.eks. fra figleaves?
Essie_ Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Blir det mye i toll og avgifter om en bestiller f.eks. fra figleaves? Hvis kjøpesummen overstiger 200 risikerer du å måtte betale 25% i mva og ca 10% i toll. I tillegg kommer det som regel en avgift for beregningen av dette som jeg tror varierer litt.
laperla Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Nå har jeg sittet å lest litt i den tråden her. Den har helt klart fanga nysgjerrighete mi. Hehe. Spanx har jeg jo hørt om, men ikke sett så mye til her i Norge. Ser det er noen som har fatta interesse for den Hide & sleek slip (under)kjolen. Jeg også. *Smiler* Ingen som har vært borti den da? Ser den koster rett under 300 kr der nå. Og det er jo ikke allverden, kan tenke meg den er schtøggdyr her i landet. Men så kommer jo momsen og tollavgifta. Da lurer jeg litt på om det går opp i opp?
laperla Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Nå har jeg sittet å lest litt i den tråden her. Den har helt klart fanga nysgjerrighete mi. Hehe. Spanx har jeg jo hørt om, men ikke sett så mye til her i Norge. Ser det er noen som har fatta interesse for den Hide & sleek slip (under)kjolen. Jeg også. *Smiler* Ingen som har vært borti den da? Ser den koster rett under 300 kr der nå. Og det er jo ikke allverden, kan tenke meg den er schtøggdyr her i landet. Men så kommer jo momsen og tollavgifta. Da lurer jeg litt på om det går opp i opp? Ingen?
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Ta en tur nnom en brudesalong, eller en "bra" undertøyssalong. De kan triksa, og pleier ha god kvalitet, sevfølgelig med prisenderetter. Da slipper du vente på leveranse over nett, fakturagebyr osv. Det koster litt, men da ¨har du jo muligheten ti å faktisk prøve lykke til
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #15 Skrevet 19. mars 2009 har akkutat kjøper en idag på lindex det er veldig bra..men hcis du vil har perfekt hold inn da du kan prover www.brashop.no
Bex Skrevet 20. mars 2009 #16 Skrevet 20. mars 2009 Oroblu har endel fint hold-in-undertøy. Er veldig fornøyd med bokser/"sykkelshortsen" deres. Det selges på Cubus, tror jeg, og i førsteetasjoen på Steen & Strøm. Og mange andre undertøysforretninger.
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2009 #19 Skrevet 13. oktober 2009 Tråden er ryddet iht reglene Mrs Shorty, mod
Maribel Skrevet 18. oktober 2011 #20 Skrevet 18. oktober 2011 Er det noen her som kjenner til Bonita Figur og deres hold-in undertøy? Kom over nettbutikken og plaggene så veldig gode ut men jeg lurer på om sømmene (som ser kraftige ut) gjør vondt når det strammer som mest? Noen som har handlet hos dem før? Se butikkens hold-in undertøy her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå