Gå til innhold

Til Nelle

Sofia

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg og hvordan var helgen? Jeg har tenkt på deg, vi er jo i nesten samme situasjon.

Selv hadde jeg det mega, var hos han fra onsdag til mandag, og jeg savner han allerede masse....nå vet vi ikke når neste møte vil bli. Håper iallefall det ikke blir så altfor lenge til.

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sofia :-)

Helgen var helt super!! Jeg tror vi er blitt litt sånn kjærester nå. Vi driter i aldersforskjell -begge er enige om at det blir for dumt å bare kutte ut det hele bare fordi det er litt aldersforskjell den "gale" veien. Jeg mener, vi liker hverandre jo :sjarmor:

Han kommer på besøk til meg i slutten av mai/begynnelsen av juni. Kanskje han blir en hel uke? (håper det).

Ellers har vi såvidt snakket om at vi kanskje skal på en liten ferie sammen i juli en gang. Håper også det blir noe av.

Deg da? Noen videre planer?

Klem,

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nelle, og takk for svar.

Vi kaller oss også for kjærester nå! Det er rart og vi snakket faktisk lenge om det i går. Vi prater iallefall 4-5 ganger hver dag i telefonen. (grøsser med tanke på regningen...). Jeg bruker en klisje nå og sier at jeg faktisk lengter etter han. Det er fælt å være så langt fra han og jeg vet han føler det på samme måte. Det blir også endel SMS hver dag. Han skal komme hit å besøke meg helgen etter 17.mai og skal da være hos meg til søndag helgen etter, altså vel en uke.

Det blir nytt for oss alle. Jeg har jo 2 barn som han såvidt har møtt. De har faktisk ALDRI sett meg med noen bortsett fra eksen dah. Så det er uvant for oss alle. De spør og jeg svarer, ønsker å være så åpen og ærlig som mulig samtidig som jeg prøver å være obs på følelsene og tankene til ungene. Bl.a. lurte de fælt på hvor han skal sove når han kommer på besøk, og de var da ikke helt enige om at han skal sove i sengen min. Sønnen min på snart 9 foreslo at han kunne sove i køyesengen lamme søsteren sin (5 1/2) så kunne jo han kjæresten min sove i hans seng. Så kanskje gjør vi det, som en forsiktig overgang. At han iallefall ligger der når ungene våkner... Vi får se.

Jeg er iallefall forelsket, super-forelsket, håpløst forelsket. Og det er deilig. Jeg nyter det og magen snurrer rundt når navnet hans lyser på mobilen min.

Ahhhh...livet er herlig dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...