Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Er visst en sang i Greys Anatomy, som er veldig fin.. Synges av ei dame, med hes stemme.. Ringer noen bjeller for noen??
Gjest Mirina Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Her finner du sangene fra Grey's Anatomy. Bare velg riktig sesong og episode.
Vær76 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Du mener sikket "The Story" av Brandi Carlile. Den er knallbra :-)
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Du mener sikket "The Story" av Brandi Carlile. Den er knallbra :-) Denne ja? JAA!! Tusen takk for hjelpen
Honey Bee Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Vil også anbefale Ingrid Michaelson fra forrige sesong.Fiiiin :rødme:
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Når vi først driver og anbefaler sanger fra Grey's anatomy, så syns jeg "Nowhere warm" med Kate Havnevik er veldig fin.
Honey Bee Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Så anbefaler jeg med Skye. Åja...den er kjempebra Man finner mye bra musikk i serier altså.The L Word har også mye bra musikk i episodene...Oppdaget Tegan and Sara og The Organ der
Malou Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Man finner mye bra musikk i serier altså.The L Word har også mye bra musikk i episodene...Oppdaget Tegan and Sara og The Organ der Jeg har oppdaget utrolig mye bra musikk via serier. Masse fra Grey's men også fra andre serier. Har noe fra The L-Word jeg også, men ikke The Organ. Det skal jeg sjekke ut.
Honey Bee Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har oppdaget utrolig mye bra musikk via serier. Masse fra Grey's men også fra andre serier. Har noe fra The L-Word jeg også, men ikke The Organ. Det skal jeg sjekke ut. Dessverre er gruppa oppløst Dette er myspace siden http://www.myspace.com/theorgan
superMe Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Hm. Ingen av de sangene var den sangen jeg leter etter:( Noen som husker den episoden hvor "gjengen" sitter i baren og drikker, og så skjer det en ulykke og de blir kalt inn på jobb igjen? Og Meredith er for full til å jobbe, så hun må bare stå og se på? Det er en sang som blir spilt akkurat da, og den høres sååå fin ut! Har hørt den flere steder også, men aldri funnet ut hvem som synger eller hva den heter. Men er det noen som husker om den episoden er fra sesong 1 eller 2?
superMe Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Ok, har funnet ut at det er episode 6 i sesong 2, men de eneste sangene jeg finner som er i den episoden er "Blood and Peanut Butter" - B.C. Camplight "Back Where I Was" - The Hereafter "The City Lights" - Umbrellas "Today Has Been Okay" - Emilíana Torrini og det er ingen av dem, har sjekka de ut på youtube:) Men skal se episoden igjen når jeg kommer hjem, så kanskje jeg får noen ord ut av sangen og kan søke på de:)
Malou Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har akkurat sjekket og hvis det er den som fortsatt spilles når McDreamy kommer på pub'en så er det BC Camplight med Blood and Peanut Butter. Det er referenget som spilles akkurat da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå