Gå til innhold

Rumpa

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror dette må være den deiligste kroppsdelen, både på menn og kvinner.

Eller hva synes du? :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer overarmer-brystkasse-lår-opphengt, men kjæresten er rumpemann og det passer meg utmerket! Har en stor, fin og meget erogen rumpe! :sjarmor:

Gjest Mirina
Skrevet

Er nok ingen rumpejente nei. Rygg, underarmer og hender derimot..

Skrevet

overarmene liker jeg best på en mann :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nesten umulig å velge favorittkroppsdel på en mann, iallefall for meg. Det er MYE jeg liker ved en mann. Men jeg ser ALLTID på rumpa til en mann som går fremfor meg, uansett hvor gammel han er. Så jeg er svak for pene gutteromper, helst på gutter i alderen 17-25 år, de har noe særegent over rumpa si altså.

Men ellers så er det mye bra å ta for seg på en meget pen herrekropp, en pen herrekropp i mine øyner oser av maskulinitet. Pene armer, nakke, bein, penis, ja... Ser jeg en flott mann som poserer på en plakat, reklame, ect, feks si kroppen til de mennene som kommer opp av vannet i dressmannsreklamen, ja så er det mye på de kroppene der som er til å spise opp:D Så det er litt vanskelig å skulle velge.... Men jo mere deiligt å se på, ( altså jo mer man liker ved en mann), jo bedre er det jo egentlig..........Assshhh.....nå drømte jeg meg skikkelig bort da jeg skrev dette innlegget her.... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...