Gå til innhold

Ville du møtt daten din selv om h*n er blitt syk?

Anbefalte innlegg

Gjest Stine31
Skrevet

Se for deg at du dater en (i startfasen), og personen har blitt syk. (vond hals, rennende nese/øyner osv).

Ville du fortsatt dratt hjem til personen, eller ville du hatt daten til gode når h*n ble frisk?

:forkjola:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Det kommer helt an på hvor ivrig jeg var på å treffe vedkommende igjen, og om han var verdt å pådra seg en forkjølelse for....

Gjest Gjest
Skrevet

Om han fortsatt hadde ønsket besøk, selv om han var syk, hadde jeg dratt. Men jeg er av typen som ikke er redd for å bli smittet og dermed unngår syke folk.

Tar det som en tilletts erklæring når folk føler seg konfortable med å ha besøk av mej selv om de er syk, for då føler de at de kan slappe av selv om jeg er der:)

Skrevet

Hvis han ga uttrykk for at han syns det hadde vært koselig om jeg kom, så hadde jeg dratt dit uten tvil.

Sier som gjesten over - at han vil ha meg der når han er syk, er kanskje enda mer koselig enn ellers. At han kan slappe av sammen med meg i en slik situasjon sier mye.

Gjest Gjest_lillen_*
Skrevet

Har hatt min beste opplevelse med en som hadde sikkert 40 i feber og var rett og slett knalldårlig, men han heiv seg på flyet for å være sammen med meg, likevel. Alle som har prøvd det, vet at det er helt pyton å sitte på et fly med vond hals, feber og dotter i ørene,vondt i alle ledd m.m.

Selv hadde jeg betennelse i kneet, og vi måtte bare le av oss selv tilslutt, syke og elendige. :forkjola:

Men så moro vi hadde det, og gud så forelska vi var.! Hadde vært sammen et par år da, men etter den hendelsen så bruker jeg det som en slags målestokk på hvor forelska og interesserte de er. (litt spøk det, dah!).

Skrevet

Kommer ikke det helt an på om vedkommende ønsker besøk eller ikke?

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Kommer ikke det helt an på om vedkommende ønsker besøk eller ikke?

TS- her.

Dette skulle liksom vært den 4- daten..

Og du selv er blitt syk, dere hadde en avtale men har blitt syk.

Så sier du til daten at du er blitt syk. Så sier han tilbake at vi kan ha daten til gode?

Selv om du hadde sakt at det hadde vært hyggelig med selskap?

Hadde du tolket det som om han ikke ville mase, ikke inntressert eller at han kanskje vil la deg være i fred? eller ikke bli smittet el..

Skrevet

I fjor påske hadde jeg halsinfeksjon og feber og hele greien...var skikkelig dårlig...han bodde hos meg hele uka og stelte med meg (var vel 6.uka vi hadde holdt på)....la oss si det sånn; Han flyttet aldri ut igjen.... :sjenert:

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg hadde gjort det hvis han følte seg frisk nok til å ha besøk.

Gjest Gjest
Skrevet
TS- her.

Dette skulle liksom vært den 4- daten..

Og du selv er blitt syk, dere hadde en avtale men har blitt syk.

Så sier du til daten at du er blitt syk. Så sier han tilbake at vi kan ha daten til gode?

Selv om du hadde sakt at det hadde vært hyggelig med selskap?

Hadde du tolket det som om han ikke ville mase, ikke inntressert eller at han kanskje vil la deg være i fred? eller ikke bli smittet el..

Ikke interessert... dessverre :(

Hvis han hadde blitt syk, hadde du dratt på besøk allikevel, gitt du var interessert?

Skrevet
Ikke interessert... dessverre :(

Hvis han hadde blitt syk, hadde du dratt på besøk allikevel, gitt du var interessert?

Ts-her

Så du tolker det som om han ikke er intressert? :( så leit da..

Han burde hvertfall sende en mld for å høre om alt er bra med meg?? eller...

DET hadde jeg gjort i hvertfall...

Har ikke hørt noe enda... :gråte:

Skrevet

Hvis han orker besøk, så hva er problemet ?

Skrevet

Kansje han er av de som er redd for å bli smittet og derfor ikke vil komme.. jeg kjenner flere som alltid unngår syke folk..

Bli frisk du, så tar dere daten dere har tilgode da, og så kan du se hva som skjer etter det:)

Gjest Gjest_and
Skrevet
Kansje han er av de som er redd for å bli smittet og derfor ikke vil komme.. jeg kjenner flere som alltid unngår syke folk..

Bli frisk du, så tar dere daten dere har tilgode da, og så kan du se hva som skjer etter det:)

Menn som er interessert ville kommet på besøk selv om damen hadde fått TBC! De tenker ikke på smitte når de vil være sammen med noen!

TS har sagt at hun ønsket besøk, han ville ikke komme, og han sendte ikke melding for å spørre hvordan det gikk --> han er dessverre ikke interessert :)

Gjest Gjest_and
Skrevet
Menn som er interessert ville kommet på besøk selv om damen hadde fått TBC! De tenker ikke på smitte når de vil være sammen med noen!

TS har sagt at hun ønsket besøk, han ville ikke komme, og han sendte ikke melding for å spørre hvordan det gikk --> han er dessverre ikke interessert :)

Beklager, tenkte ikke å ha :) på slutten men en sånn :(

Syns ikke at det er hyggelig at han ikke er interessert, men noen ganger er det best å ikke overanalysere menn, de er ganske enkle og sier og gjør storsett akkurat det de mener...

Håper du blir frisk snart :)

Skrevet

Det kan jo hende at når du sier at du er syk så tolker han det slik at du vi være i fred. Kanskje er han sånn selv, at han vil være for seg selv når han er syk, i hvertfall når det gjelder et ganske ferskt bekjentskap? Man føler seg jo temmelig udelikat når man er syk. Jeg synes ikke du skal se på dette som mangel på interesse. Gi fyren en sjanse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...