Eowyn Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 Ikke akkurat fra gamle, gamledager, men sånn 80-talls Min er iallefall Dirty Dancing, diger den filmen!
Eowyn Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2003 Åh neida, den er kjempebra den også!!!! eneren altså...Toeren var sånn midt på treet...
Gjest Lea Skrevet 7. mai 2003 #4 Skrevet 7. mai 2003 Grease er forsatt favoritten (BARE den første da)
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #6 Skrevet 7. mai 2003 Grease er forsatt favoritten (BARE den første da) Det finnes bare EN Grease! (De/den andre teller ikke. Har ingenting med Grease å gjøre)
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #7 Skrevet 7. mai 2003 "Orions belte" er en norsk schläger - ingen har noen gang uttalt "åååhæællllvvæætttææææ!!" med tilsvarende patos som Helge Jordal "Das Boot" var stor, husker jeg.
Sofia Skrevet 7. mai 2003 #8 Skrevet 7. mai 2003 Hva het den filmen med den gjengen dah...som jeg likte så godt. (tenke tenke tenke tenke...) JEPP!!!...The breakfast club! Ahhhhh....
Ingeborg Skrevet 7. mai 2003 #9 Skrevet 7. mai 2003 Når det gjelder musikkfilm, er det lite som slår "Fame" - uansett epoke!
Sandman Skrevet 7. mai 2003 #11 Skrevet 7. mai 2003 Det må bli en virkelig "oldis"... En japansk film fra 1954, "De sju samuraier". Jeg har sett den flere ganger, den er blitt en slags kult-film, den gikk bl a nylig på svensk TV.
Sofia Skrevet 7. mai 2003 #12 Skrevet 7. mai 2003 Da misforstod jeg Sandman, jeg trodde det bare gjaldt filmer fra 80-tallet. Hvor fikk jeg det fra???.... (ikke helt våken idag!)
Sandman Skrevet 7. mai 2003 #13 Skrevet 7. mai 2003 Da misforstod jeg Sandman' date=' jeg trodde det bare gjaldt filmer fra 80-tallet. Hvor fikk jeg det fra???.... (ikke helt våken idag!)[/quote'] Det var vel heller jeg som ikke var helt våken, Sofia...misset Eowyn's antydning om 80-talls... :blunke:
chimp Skrevet 7. mai 2003 #15 Skrevet 7. mai 2003 Døden i Venedig....vakrere film har aldri blitt laget....m musikk av Gustav Mahler! Ganske stillestående vil nok mange si, men etter min oppfatning ren nytelse fra ende til annen....
Gjest Embla s Skrevet 7. mai 2003 #16 Skrevet 7. mai 2003 Mine er "Breakfast club", "Å for en bursdag" ("16 candles"), og "Pretty in pink" - alle med Molly Ringwald. Og "Jakten på Susan" m Madonna. Den er ganske kul! Kjekk han... å hva heter han igjen?
tuji Skrevet 7. mai 2003 #18 Skrevet 7. mai 2003 Footloose, Fame, Breakfast Club, Dirty Dancing og Pretty in pink. Har skikkelig sansen for filmer der den styggeste jenta i klassen blir DEN fotomodellen når en litt voksnere kvinne lærer henne å gre håret andre veien. Askepott-formelen funker alltid.
wondergirl Skrevet 7. mai 2003 #20 Skrevet 7. mai 2003 Husker jeg syntes "Skulk med stil" var såå kul. Så den på TV for noen måneder siden, og ble vel ikke akkurat imponert... Skikkelig fjortis-film! Men Dirty Dancing var jo stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå