Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Del Skrevet 25. mars 2008 Finnes det i det hele tatt noen gode nettsider for dating/kontakt? Jeg har gjennom de siste årene vært innom etpar, med vekslende hell. Litt variabelt hvor fornøyd jeg var, både med siten og typen folk som brukte den. Mulig jeg er litt over gjennomsnittet pirkete på begge ting, men det får da være grenser. Kan noen anbefale en side? Eller flere? Og hvorfor vil du anbefale den? Jeg har prøvd både gratis og betal-sider, lukkede og relativt åpne sider, uten å finne noen som passer for meg, hverken en side eller en mann. Og akkurat det siste føler jeg et økende behov for etterhvert, så det er vel på tide å intensivere innsatsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malibulita Skrevet 25. mars 2008 #2 Del Skrevet 25. mars 2008 På sukker har jeg erfart at det er vanskelig å komme i kontakt med noen, selv om jeg hadde lagt ut bilde og god beskrivelse av meg selv. Det var ikke vits! På finnenvenn var det heller ikke mulig å møte noen interessante personer, men der fikk jeg mange meldinger.. gjerne hver dag, av utlendinger som skrev meldinger av typen "hii sexy, u are cute, wanna chat?". Fikk også en del post fra jenter der inne, både norske og utenlandske, selv om jeg var helt tydelig på at jeg var ute etter å bli kjent med menn. Nå var ikke dette noen god reklame, som du etterlyste, men tenkte jeg skulle dele mine erfaringer likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 25. mars 2008 #3 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har prøvd mange forskjellige datingsider, og den beste er uten tvil Q500. Den er seriøs, oversiktelig og ryddig. Den er den dyreste også, men hvis man finner den rette der, er det vel verdt pengene...? Møteplassen likte jeg også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Del Skrevet 25. mars 2008 På sukker har jeg erfart at det er vanskelig å komme i kontakt med noen, selv om jeg hadde lagt ut bilde og god beskrivelse av meg selv. Det var ikke vits! Kan du utdype litt? Hva sammenligner du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malibulita Skrevet 25. mars 2008 #5 Del Skrevet 25. mars 2008 Kan du utdype litt? Hva sammenligner du med? Jeg mener at ingen gutter skriver til meg, og de svarer heller ikke hvis jeg skriver til dem. Evt svarer de, og skriver at de ikke er interessert. Jeg har da brukt de samme bildene som jeg har fått masse komplimenter for på finnenvenn, og skrevet den samme teksten. Har ikke fremstått som "billig" eller noe sånn, bare for at ingen skal misforstå på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. mars 2008 #6 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes finnenvenn er en fin side å bruke, men så er jeg veldig spesifikk i min profil og har skrevet eksplisitt at jeg ikke søker en tilfeldig flørt eller lignende. Har overraskende nok fått mange seriøse svar og blitt kjent med flere som har fattet min interesse, spesielt én. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg mener at ingen gutter skriver til meg, og de svarer heller ikke hvis jeg skriver til dem. Evt svarer de, og skriver at de ikke er interessert. Jeg har da brukt de samme bildene som jeg har fått masse komplimenter for på finnenvenn, og skrevet den samme teksten. Har ikke fremstått som "billig" eller noe sånn, bare for at ingen skal misforstå på det! Hmm... Det synes jeg er litt rart. Det strider liksom med alt jeg har lært om jenters erfaringer med nettdating. Men da er det kanskje mulig for oss gutter som er litt seriøse da Mitt problem med sukker er at det omtrent ikke er jenter som betaler, og jeg får ikke søkt opp guttene for å se hvor mange av dem som betaler. Blir litt vanskelig å vurdere om det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malibulita Skrevet 25. mars 2008 #8 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hmm... Det synes jeg er litt rart. Det strider liksom med alt jeg har lært om jenters erfaringer med nettdating. Men da er det kanskje mulig for oss gutter som er litt seriøse da Mitt problem med sukker er at det omtrent ikke er jenter som betaler, og jeg får ikke søkt opp guttene for å se hvor mange av dem som betaler. Blir litt vanskelig å vurdere om det er verdt det. Ja, jeg vet.. Det kan jo bare være at jeg har bomma totalt med profilen min, eller at det er veldig mange flotte jenter på sukker.. Ingen vil bli kjent med meg, iallefall! Av guttene er det kanskje halvparten som har betalt, sånn som det ser ut på den matchsiden. Edit: tok litt hardt i, langt under halvparten som har betalt, ser jeg nå Endret 25. mars 2008 av Malibulita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salome Skrevet 25. mars 2008 #9 Del Skrevet 25. mars 2008 hei! jeg prøve blink og møteplassen for et år siden, ikke mye spennende for meg der, det var endel som tok kontakt, men vanskelig å finne noen som virket virkelig bra. møtte også et par av dem, men uten videre lykke nå er jeg på sukker, der er det mange som skriver til en, ikke mye rart, men mange som virker være sånne typiske flørter. men har også sett til mange som virker veldig ordentlig, og skriver mail med en fyr som jeg har utrolig mye til felles med, har litt forhåpninger til ham. så jeg rekommenderer faktisk sukker, men jeg vet jo ikke om jeg hadde gjort det hvis jeg ikke møtt hann fyren. nettsjekking tar mye tid, etter mine erfaringer, men tror det kan gi frukt om man gir det litt tid. men selvfølgelig vanskelig. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 25. mars 2008 #10 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har vært ute på q500 i to omganger, for et par år siden og nå. Ser at det er en del gjengangere der, som alltid kontakter deg, uansett om man matcher. Virker som noen bare sender vink i hytt og vær. -Og jeg har skrevet i profilen at jeg søker en seriøs partner, og ikke flørt eller nettvenner. Men slik er det vel utpå alle sidene, masse useriøst som man må pløye seg gjennom. Ellers er det utrolig mange som bare kikker og kikker, og når du sender et lite vink, så får du som regel aldri svar. Fatter ikke hva alle disse menneskene gjør utpå den siden noen ganger. Men igår sendte jeg et vink til en jeg syns matchet mine kriterier, og jaggu fikk jeg hyggelig svar! Så får vi se, håper det kan klaffe for meg også.Men har lært å ta det med ro, og ikke ta noe for gitt. Krysser fingrene for at alle kan treffe den ene som passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. mars 2008 #11 Del Skrevet 25. mars 2008 På sukker har jeg erfart at det er vanskelig å komme i kontakt med noen, selv om jeg hadde lagt ut bilde og god beskrivelse av meg selv. Det var ikke vits! På finnenvenn var det heller ikke mulig å møte noen interessante personer, men der fikk jeg mange meldinger.. gjerne hver dag, av utlendinger som skrev meldinger av typen "hii sexy, u are cute, wanna chat?". Fikk også en del post fra jenter der inne, både norske og utenlandske, selv om jeg var helt tydelig på at jeg var ute etter å bli kjent med menn. Omtrent de samme erfaringene har jeg gjort meg og. Er litt lei av det nemlig. Finnenvenn har jeg ikke prøvd. Ser også at flere anbefaler q500, så kanskje jeg gir den en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #12 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, jeg vet.. Det kan jo bare være at jeg har bomma totalt med profilen min, eller at det er veldig mange flotte jenter på sukker.. Ingen vil bli kjent med meg, iallefall! Av guttene er det kanskje halvparten som har betalt, sånn som det ser ut på den matchsiden. Edit: tok litt hardt i, langt under halvparten som har betalt, ser jeg nå Kanskje du kan få en venn til å se over profilen og matchsvarene dine? Det er kanskje 5% bare av jentene som har betalt på sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 25. mars 2008 #13 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen har nevnt match.com ennå. Match.com, q500 og sukker er de tre store, slik jeg ser det, og går utenpå alt av gratissteder i kvalitet og seriøsitet til medlemmene. Sukker og finnenvenn slår ned i helt forskjellige sosiale strata. Finnenvenn er drevet av Aller-forlaget og reklameres for i se og hør. Der er det langt mellom de med lang utdanning, blant annet. På sukker.no er det mer hippe og kule urbane folk, mesteparten fra Oslo-området siden det er der de har nesten alle festene sine. Jeg har tatt relasjonstesten på q500 og den må de ha fått billig, jeg har ihvertfall fryktelig lite tro på at den vil kunne gi særlig interessant informasjon. Match-testen på sukker derimot, synes jeg er skikkelig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 28. mars 2008 #14 Del Skrevet 28. mars 2008 Har siden 2005 prøvd sukker, møteplassen og nettby. Og scoringen er 0 - 0 - 2 til nettby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #15 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva er egentlig nettby? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå