Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Nei, tror faktisk aldri jeg har gjort det... Hvis du mener KG-magasinet sin meny? Noen av oppskriftene ser bra ut, men de slår i hvert fall av min matlyst når forsidebildet er gratinerte løkpølser i brød. Hvordan synes dere ukesmenyen fungerer i forhold til innkjøp og bruk av samme råvare flere dager etc? Jeg lager sjelden en hel ukesmeny, men henter ofte oppskrifttips fra selve matforumet her. Mye god mat
Karmela Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det gjør jeg aldri! Mange av oppskiftene synes jeg er veldig merkelige, og virker heller ikke noe særlig gode. Jeg bruker også matforumet ganske mye for å finne oppskifter! :-)
pusla Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Har aldri laget noe derfra jeg heller. Bruker heller forumet her, mange bra oppskrifter
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 og synes du de er gode? MERKELIGE OPPSKRIFTER. Har fulgt med,men det går i samme duren hele tiden. Savner typiske fammat. De har greid det med noen fiskeoppskrifter. Ser ofte det er oppskrifter med ting som ikke er typisk å ha i hus og da mangler en alltid noe, selv om maten er i hus. det kunne vert kjekt å ha noe bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå