Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg sa til samboeren min her om dagen at det kunne vært kjekt med en håndstøvsuger! Kjekt til kanten ved kjøkkenbenk, støv på badet o.l., istedenfor å dra frem en stor støvsuger så veldig ofte. Blir jo plutselig et prosjekt Samboeren min mente at dette var litt 90-talls?? , så dette kom vi ikke til å bruke... Var barn på 90-tallet jeg, så jeg var ikke med på den bølgen =) De selger det jo fortsatt på Elkjøp! Eller er det bare en upraktisk greie alle trodde de måtte ha på 90-tallet ??
Amanlis Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Kan ikke si meg enig med samboeren din. Vi har håndstøvsuger, og den brukes flittig her hos oss. Men om det er 90'talls, hva så? Det er jo praktisk.
FoxyFish Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ønsker meg en håndstøvsuger! Og det gjør samboeren min også
Arkana Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Har det noe å si om det er 90-talls? Det viktigste er jo at du har bruk for den og jeg synes det er utrolig praktisk.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Det er nok 90-talls på den måten at det var da det var den greia alle skaffet seg. Kan i alle fall huske veldig mange som fikk seg sånn på den tiden. Men siden det fremdeles finnes i butikkene vil det jo si at det er et produkt som har holdt seg, i motsetning til for eksempel vannsenger, som man nok må lete litt mer etter. Selv skulle jeg gjerne hatt en sånn liten håndstøvsuger. Er mange ganger jeg ser at det skulle vært støvsuget litt foran kjøkkenbenken, men utsetter det fordi det er så mye styr å hente fram støvsugeren, og føler at hvis jeg tar den fram så må jeg støvsuge hele leiligheten.
lille katt Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Fremdeles praktisk. Jeg har en Jif Mopp med teleskopskaft pluss håndstøvsuger i skapet under vasken. Vips så har jeg alt jeg trenger til å gjøre en kjapp sveip over gulvene uten å dra frem støvsugeren.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Det eneste som var dumt med mange av håndstøvsugerne på 90-tallet var at alt støvet datt ut igjen så raskt man skrudde av støvsugeren og skulle henge den på plass.
Ce'Nedra Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Det er vel egentlig 80-talls? :gjeiper: Husker foreldrene mine hadde det dengang i alle fall. Hehe.. Neida, vi er et ungt par som har ønsket oss håndstøvsuger i en evighet, og nå har vi fått skaffet oss det. Helt genialt. Men den står ikke framme..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 men da kjøper du KONE fra Karim Rashid og den er fryktelig stilig å ha stående fremme. super er den også...
Mona32 Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Har kjøpt denne, og det er den beste investeringen på leeenge!!! Og for dere som har husdyr: det følger med en "kostedel" og den er helt genial å bruke på sofaen for å få opp hår!!!
Sol79 Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Vil vel heller påstå at det er 80-talls. Ja, du det er skikkelig ut. Herregud, er det så nøye. Trenger liksom ikke henge ladestasjonen på stueveggen ved siden av flatskjermen...
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hvis du vil ha en håndstøvsuger som fungerer OG ser stilig ut er Kone fra InVite noe for deg. Den er designet av Karim Rashid, og er kjempetøff! Finnes både i hvit og grå og koster 599,- hos Jernia. http://bildebank.jernia.no/webshop/12210008.jpg Img-tagger fjernet. Reglene Arwen (mod) Endret 30. mars 2008 av Arwen
lille katt Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Har ikke helt skjønt vitsen med å ha diverse renholdsartikler stående fremme på display... Kunne aldri tenkt meg verken Kone eller den andre gedigne dingsen fra Electrolux. Hva er i veien med en tørrmopp med teleskopskaft som man kan sette inn i kjøkkenskapet sammen med den lille håndstøvsugeren.....?
Mona32 Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Har ikke helt skjønt vitsen med å ha diverse renholdsartikler stående fremme på display... Kunne aldri tenkt meg verken Kone eller den andre gedigne dingsen fra Electrolux. Hva er i veien med en tørrmopp med teleskopskaft som man kan sette inn i kjøkkenskapet sammen med den lille håndstøvsugeren.....? Er forsåvidt enig i at det ikke er noe særlig å ha diverse renholdsartikler stående fremme til almenn beskuelse, men for min del er det utrolig lettvint å ha en tørrmopp til gulvene og Elektrolux-støvsugeren til teppene og sofaen. Har den vanlige støvsugeren i underetasjen, og det er vel latmakken som har tatt overhånd hos meg... Nå bruker jeg moppen og Elektroluxen flere ganger i uken, og den vanlige støvsugeren når jeg skal gjøre mer "skikkelig" renhold. I tillegg synes jeg at Elektroluxen ser noenlunde ok ut, og i tillegg står den diskret plassert, så da synes jeg det funker helt utmerket!
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Jeg sa til samboeren min her om dagen at det kunne vært kjekt med en håndstøvsuger! Kjekt til kanten ved kjøkkenbenk, støv på badet o.l., istedenfor å dra frem en stor støvsuger så veldig ofte. Blir jo plutselig et prosjekt Samboeren min mente at dette var litt 90-talls?? , så dette kom vi ikke til å bruke... Var barn på 90-tallet jeg, så jeg var ikke med på den bølgen =) De selger det jo fortsatt på Elkjøp! Eller er det bare en upraktisk greie alle trodde de måtte ha på 90-tallet ?? min erfaring er mye støy og lite sug.
lille katt Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 min erfaring er mye støy og lite sug. Da tror jeg du har vært borti en dårlig modell. Min erfaring er mye støy, ja, men godt sug. Har en gammel Black&Decker.
Ciara Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 men da kjøper du KONE fra Karim Rashid og den er fryktelig stilig å ha stående fremme. super er den også... Enig med deg! Har den selv
Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Jeg sa til samboeren min her om dagen at det kunne vært kjekt med en håndstøvsuger! Kjekt til kanten ved kjøkkenbenk, støv på badet o.l., istedenfor å dra frem en stor støvsuger så veldig ofte. Blir jo plutselig et prosjekt Samboeren min mente at dette var litt 90-talls?? , så dette kom vi ikke til å bruke... Var barn på 90-tallet jeg, så jeg var ikke med på den bølgen =) De selger det jo fortsatt på Elkjøp! Eller er det bare en upraktisk greie alle trodde de måtte ha på 90-tallet ?? Vi har verdens feteste, mest sexy, mest praktiske og elegante støvsuger ever!:D Electolux ergorapido! Vanlig, ledningsfri støvsuger med integrert håndstøvsuger! Ingen ledning, ingen pose, og ingen tung lastebil å drasse rundt på! Forteller om den til alle som gidder høre, den er så genial! Finnes i mange farger, men vet at elkjøp har i alle fall koksgrå, beige, oransje og rød.. http://www.popgadget.net/images/ergorapido1.jpg
Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 note to self: sjekk alle innleggene før du slenger ut noe som har vært snakket om.... sorry folkens, jeg er teit!
tgirl Skrevet 1. mai 2009 #20 Skrevet 1. mai 2009 Vi har verdens feteste, mest sexy, mest praktiske og elegante støvsuger ever!:D Electolux ergorapido! Vanlig, ledningsfri støvsuger med integrert håndstøvsuger! Ingen ledning, ingen pose, og ingen tung lastebil å drasse rundt på! Forteller om den til alle som gidder høre, den er så genial! Finnes i mange farger, men vet at elkjøp har i alle fall koksgrå, beige, oransje og rød.. http://www.popgadget.net/images/ergorapido1.jpg skulle gjerne likt å vite hvordan denne støvsugeren suger, vurderer å kjøåe denne, siden jeg bare har gulv i leiligheten, da trenger jeg egentlig ikke en kraftig støvsuger. men er litt skeptisk ettersom jeg husker 80-talls støvsugerene som alt bare dett ut av igjen når du slo de av. er du fornøyd med din? bortsett fra utseende:) e heilt enige i at de ser veldig tøffe ut da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå