Texas Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Hallo! Hvis noen av dere har behandlet panel i taket med en hvitaktig og gjennomskinnelig anitkkbeis, ville jeg blitt glad for å få vite fargekode/navn på den dere har brukt. Ønsker et så lyst tak som mulig uten å måtte slite så mye.... :cry: Legg gjerne ved linker til sider som viser dette temaet, eller evnt. fargen! Jeg har lett, men finner ingenting...sukk.... Det er et slit å bygge nytt hus..........men litt gøy og, da...! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Flüggers Hvidbets kan gjøres så lys du vil (mer pigment). Lett å jobbe med og litt "gammeldags"/kalket resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Ah!!! Høres akkurat ut som det jeg er på utkikk etter! Takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Fikk et tips i dag om at Jernia på Skillebekk i Oslo er veldig gode på farge. Skal vistnok være en som jobber der som kan blande deg hva det skal være. (Har ikke testet det ut selv ennå så jeg vet ikke om det er hold i tipset). Maler'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå