Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det jeg som er utrolig prippen eller grenser det til utroskap å sende og motta naken bilder og tekst med sex innhold til en annen jente når du er i ett samboerforhold ?

Jeg sank dypere enn jeg trodde var mulig å sjekket mobilen til samboeren min da mistankene mine tok helt overhånd. Men jeg må si jeg fikk sjokk da jeg fant nakenbilder og tekst. Tok opp dette men han med en gang og han ble selvølgelig sint over at jeg hadde snoket i telefonen hans.

Men han mener faktisk at han ikke har gjordt noe galt ?!?!? Han sier det er kun var tull og morro og litt spennede. Han ihar ikke vært utro mot meg og har ikke behov av å være det sier han. Utroskap sier han er å innlede et fysisk forhold til noen andre. Sms mld hadde vært sporadiske over noen mnd og han mener det er helt harmløst. Jeg på min side mener dette er å gå over streken og setter hele forholdet i fare.

Vi har vært samobere i 12 år og har 2 barn sammen. Jeg kan ikke skjønne at han ikke kunne se/tenke lenger enn at dette setter forholdet vårt i fare.

Jeg sliter veldig med å godta dette, hvordan skal jeg kunne stole på at det ikke skjer igjen eller at han faktisk kommer til å gå lenger ?

Er det noen som har noen erfaringer og gode råd ?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Ingen råd.

Men nei..du er ikke prippen, ville blitt forbanna jeg også.

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det. Har faktisk opplevd å få nakenbilder av en gutt som er i et forhold, og mange meldinger i samme duren. Jeg har aldri sagt noe som kan tyde på at dette er noe jeg ønsker, men heller tvert imot, sagt at det er så idiotisk gjort av han. Jeg kjenner ikke kjæresten hans, men kunne nok ha klart å oppsøke henne. Kanskje burde jeg gjort det, men vet ikke hva godt det skulle føre med seg heller. Prøver å ikke ha kontakt med gutten, men innimellom kommer det inn ei melding med klart budskap.

Stakkars dama hans, og stakkars deg ts, forstår han virkelig ikke at dette er galt?

Gjest lissi32
Skrevet

I mine øyne er dette utroskap. Hadde ikke godtatt dette. Om det virkelig er sant at det ikke er noe fysisk, hadde jeg kaaanskje klart å tilgi det.. kaaanskje.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig, utroskap.

Jeg ville satt meg ned og innledet en diskusjon om hva som er lov og hva som er å gå over streken i forhold. Dersom han synes at dette er helt greit, har han tydeligvis mye romsligere grenser for hva som er lov, og det kan være fint å avklare dette, både for ham og deg.

Mest sannsynelig så skammer han seg over det, og vet at det ikke er lov, og er flau over å bli tatt på fersken. Men ikke la det skure og gå, ta det opp og prat om det.

Skrevet

Etter mine grenser er dette helt klart utroskap. Jeg hadde IKKE tolerert det!

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Men jeg må si jeg fikk sjokk da jeg fant nakenbilder og tekst. Tok opp dette men han med en gang og han ble selvølgelig sint over at jeg hadde snoket i telefonen hans.

Men han mener faktisk at han ikke har gjordt noe galt ?!?!? Han sier det er kun var tull og morro og litt spennede.

Fy f---. Jeg hadde også blitt forbanna, hadde slasken gjort dette mot meg.

Jeg mener at utroskap er når man -med viten og vilje- gjør noe/har hemmeligheter som -åpenbart- vil såre partneren når det kommer for dagen.

Tro meg; ting kommer for dagen. Alltid.

Så får andre synse og mene det de vil..

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt dette, jeg hadde både blitt sint og lei meg.

Synes han setter forholdet på prøve ved å gjøre noe sånt.

Det er så lett for at det ene fører det andre med seg...og før man vet ordet av det har man gått langt over streken...

Skrevet

Vet ikke om jeg ville kalt det utroskap, men har definitivt krysset en linje for hva som er ok å gjøre... Jeg hadde aldri taklet det, hadde nok blitt utrolig lei meg og såret!

Det er han gjorde var ikke greit! Og du har all grunn til å være forbanna på samboeren din!

Lykke til :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde rett og slett brutt med typen min om han hadde gjort noe slikt!

Skrevet
Vet ikke om jeg ville kalt det utroskap, men har definitivt krysset en linje for hva som er ok å gjøre... Jeg hadde aldri taklet det, hadde nok blitt utrolig lei meg og såret!

Det er han gjorde var ikke greit! Og du har all grunn til å være forbanna på samboeren din!

Lykke til :)

Enig. Jeg vil heller ikke kalle dette utroskap, men et svik av dimensjoner.

Nå er jeg litt nysgjerrig også da. Hvem er denne personen han har flørtet med?

Skrevet
Jeg hadde ikke godtatt det. Har faktisk opplevd å få nakenbilder av en gutt som er i et forhold, og mange meldinger i samme duren. Jeg har aldri sagt noe som kan tyde på at dette er noe jeg ønsker, men heller tvert imot, sagt at det er så idiotisk gjort av han.

Nå er jeg litt nysgjerrig også da. Hvem er denne personen han har flørtet med?

Kanskje det er meg? Hehe..

Skrevet

Utroskap? Nei. Et svik jeg ville hatt problemer med å kunne godta og tilgi? Så definitivt.

Gjest Gjest
Skrevet

Om det er utroskap eller ikke, det er uansett er stort svik.

For meg blir det det samme som å spytte på partneren sin. Det finnes en kvinne der ute, og mest sannsynlig flere,som nå vet at hennes mann har seksuell interesse for en annen kvinne. Da blir ts latterliggjort og redusert til den kjedelige konen som hennes mann har null interesse av....

Enormt dårlig gjort og det viser en total mangel på både respekt for ts, det livet de har sammen og familien.

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes en kvinne der ute, og mest sannsynlig flere,som nå vet at hennes mann har seksuell interesse for en annen kvinne.

Er det virkelig noen som tror at menn flest ikke har seksuell interesse for andre enn kona?

Er for øvrig enig i at det ts forteller om er et stort svik.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det virkelig noen som tror at menn flest ikke har seksuell interesse for andre enn kona?

Nei, jeg tror nok de fleste vet at menn flest vil høvle over flest mulig. Det jeg mente var at selv om en har andre kvinner i tankene så er det respektløst overfor sin kone å uttrykke det muntlig eller skriftlig til disse kvinnene.

Om jeg hadde fortalt en annen mann at jeg var kåt på han så vet jeg at min mann hadde blitt såret og sint.Det er det samme som å si at min mann duger ikke,men det gjør du.

Hvorfor skal jeg ofre min manns selvfølelse og stolthet for at mitt ego får litt påfyll fra en annen mann?

Skrevet

Utroskap syns jeg ikke det er, men han har trått over deres felles grenser og da bør dere komme til enighet om hva som er akseptabelt og ikke, siden dere har forskjellig oppfatning om det.

Skrevet

jeg mener at dette er utroskap. for det første har mannen med viten og vilje prøvd å skjule det for samboern sin, for det andre, hvordan kan man vite at det ikke har skjedd i virkeligheten. hvordan kan man stole på det.

Å enda værre, hvordan kan man stole på mannen igjen....jeg hadde blitt veldig mistenksom hver gang min mann sendte sms e.l.

av nyskerrighet: har han begynt å skjule mobilen for deg, skru den ofte av når dere er sammen, ha ny pin kode, hjemme mail etc...

Skrevet

Jeg synes også at dette er kontakt som inviterer til sengekos, og som derfor krysser linjen fra vennskapelig til seksuell omgang. Jeg ønsker ingen partner som har seksuell omgang med andre, uten at vi har åpenhet om det. Så jeg er helt på din side, TS.

Fra det ene til det andre, hvordan syns du det var å konfrontere typen? Fikk du noe ut av det? Ville du ha gjort noe annet nå i ettertid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...