Gjest uerfaren Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Siden den dritten dumpa meg, så sikret jeg meg PS2, var tross alt jeg som betalte den, og han som var utro... Men vil kjøpe meg ett nytt og morsomt spill til den, kan noen anbefale meg ett?? Må være litt sånn søtt og hyggelige, det eneste spillet jeg virkelig husker at jeg har likt var Casper, the friendely ghost, men det var ikke til ps2... Men liker spill jeg skal gå rundt å finne ting og løse oppgaver, men helst ikke kan dø (iallefall ikke alt for lett..). Vet liksom ikke hva jeg skal lete igjennom.. Har bare masse teite spill, bil, sport, skyting ol. Liker ikke sånne, men skal finne på noe. Åssen er event de dansespillene, er det god trening og eller, hehe.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Dansespillene er helt greie, for meg er det for aktivt hehe.. Hvis du liekr å finne ting og løse oppgaver og slikt kan spryo være noe for deg, evt crash spillene. Singstar og kinetics (om det finnes enda) er også morsomt. Kinetics er et treningsspill (kampsort, yoga lignende greier o.s.v.) Og hvis du har masse spill du ikke liker kan du jo ta turen på EB Games, der kan du bytte inn spillene (får ikke så mye for de men) også kan du få avslag på nye.
Gjest StockDama Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 er ikke sims til ps2 også? (er ikke sikker)
Gjest TS Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Har både Buzz og Singstar, men det er jo litt mere festspill. Ikke så morro å sitte hjemme og synge alene lissom... Har PLayboy Mantion(??!!??) som er litt sånn Sims aktig, men synes ikke den typen spill er så morsomme jeg..
Oliven Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Ratchet and Clank Jack and Daxter Crach Bandicot Singstar Buzz Guitarhero
Varsia Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Crash Bandicoot og Rayman er hvertfall mine favorittspill til Playstation...! Men vet ikke om man får den første Rayman utgaven til PS2? Det er nemlig den jeg synes er best, men den finnes sikkert kun til PSX den... Men den er så skjønn!! =D
billie Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Jeg anbefaler Katamari damacy og we love Katamari på det sterkeste!! Det er sær japansk humor,musikk og type spill.. og skikkelig gøy. Ellers er sims til playstation 2.. Men det er bedre å spille det på PC egentlig.
billie Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 og hvis du er stødig i nervene så er kansje project zero noe å sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå