allover Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei. Vi skal til Thailand om et år. Vet noen hvor jeg finner billige flybilletter? Vi reiste i fjor, og bestilte også da et år i forkant, men da betalte vi 6990 SEK. Da reiste vi med Finnair og bestilte direkte med dem. I år er jeg inne å "surfer" på priser, men virker som ingenting koster i nærheten av det vi ga sist. Billigste jeg har kommet over er 8699,-SEK, men også det er dyrt - syns jeg! Vi kan reiser fra Oslo eller Gøteborg. Har noen noe tips? Takker Endret 25. mars 2008 av allover
vilde Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Du kan sjekke restplass.no og merke av for Flex. Ellers kan du sjekke supersaver.no ? Det er nok muligens litt tidlig enda for de beste tilbudene.
Gjest smotti Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg søkte lenge og mye før jeg kjøpte biletter, visst du søker på Finn.no på flyreiser, så søker den på mange forskjellige hjemmesider og finner det billigste og raskeste alternative. Jeg var litt sta og nekta å reise til oslo for å ta fly, og klarte å presse prisen til 14500 for 2 personer tur/retur fra hjemstedet mitt.
gladidag Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Thai har kampanje nå...men det er for sommeren. Traff noen sist vi var i Thailand som hadde flydd med Turkish Airlines via Istanbul, de var meget fornøyd med både pris, fly og service. Ellers har jo Aeroflot rimeligere billetter enn de fleste andre, vis Moskva. Jeg bruker ofte SEAT24 når eg skal ut og reise, syns de har veldig bra søkemotor..Widerøe har og super søkemotor..
Gjest smotti Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 eBookers Gotogate KLM - Royal Dutch Airlines (Ingen treff) Reisefeber.no Marco Polo Seat24 Supersaver Travellink Travelstart Dette er de sidene finn.no søker gjennom. Så gjør det enkelt istedet for å gå inn på hver eneste søkeside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå