Kråka Skrevet 21. mai 2010 #41 Skrevet 21. mai 2010 Jeg tror det blir "Det finaste eg veit" under vielsen. Vi skal ha utendørs vielse via HEF og vurderer disse som jeg skal gå opp til: Wonderful World Isn't she lovely I can't help falling in love with you Ingen er så nydelig som du Vi skal også ha vielse ute, og skal ha solist. Hvor i vielsen er det naturlig at hun synger? Kan jeg spørre hvor i seremonien dere skal ha sang?
Shamira Skrevet 21. mai 2010 #42 Skrevet 21. mai 2010 For oss var det viktig at de sangene vi velger har et innhold som betyr noe for oss. Gabriellas song og you raise me up, har det innholdet. Så det blir enten begge eller bare en av de.
prill Skrevet 21. mai 2010 #43 Skrevet 21. mai 2010 Var med og spilte til ei som sang "Å kunne æ skrive på himmelen" av Lars Bremnes i et bryllup en gang, det ble veldig fint. Kjempefin tekst og ikke så "utslitt" som mange av de andre sangene som blir nevnt her. (De er fine de og altså, er jo en grunn til at de blir brukt så mye...)
Cilla2010 Skrevet 24. mai 2010 #44 Skrevet 24. mai 2010 Vi skal ha "Det vakraste" med solist og gitar og "Bubbly" av Colbie Caillat med solist og piano . Alle fire gode venner som skal i bryllupet! Gleder oss og tror det kommer til å bli veldig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå