Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte Active moist fra Strawberrynet for noen uker siden, fikk den rett før påske i postkassa og da jeg åpnet den synes jeg at det var en litt rar konsistens på kremen. Da jeg åpnet tuben rant det bare ut som vann. Jeg har ristet tuben lenge, sikkert i 5 min, men det ble ikke noe bedre. I dag gikk jeg til en forhandler av Dermalogica og spurte om jeg kunne få en prøve av Active moist. Da jeg kom hjem, åpnet jeg den lille prøven og innholdet var som en krem.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, hvordan jeg klage til strawberrynet. Kan jeg bare sende en email og si at jeg er uførnøyd med produktet og si at jeg vil ha en ny sendt til meg. Jeg har lest på sidene til strawberrynet og der står det at man må sende produktet tilbake før man kan få en ny tilsendt. Dette er jo egentlig ikke noe vits i fordi at porten kommer til å være dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte nettopp en som var akkurat slik du beskriver, og ble helt sandpapir i ansiktet. Trodde det bare var jeg som trengte et produkt for tørrere hud, jeg. Æsj.

Jeg skal iallfall sende en mail, så får vi se hva som skjer.

Skrevet

Får vel sende en mail jeg og.

Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

Jeg har også fått gammelt produkt fra SN. Har sendt mail, og purret en gang på mail, men har ikke fått svar. Dette er flere måneder siden.

Gjest Gjest Lene
Skrevet

Hei:)

Jeg opplevde det samme med en mascara fra Lancome...

Jeg sendte en mail og skrev at jeg var misfornøyd med den. Riktig nok tok det fort en måneds tid, men da lå det en ny mascara i postkassa:)

Hilsen

Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...