Gå til innhold

i gode og onde dager

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet
Holdt på å le meg i hjel når jeg så en scene her for litt siden: John ligger i denne sykesenga da og har voldsomme smerter. Og så ser han Marlena i et sånt fint hvitt lys. Plutselig forandrer hun seg til en djevel eller noe (se for deg jenta i eksorsisten), og så forandrer hun seg igjen til mannen med ljåen ("angel of death"). Urkomisk! :hoho:

Jaa, det så jeg. Jeg tenkte bare "guuuu så teit" mens jeg lo. Hehe. Skjønner det ikke. Men det er noe med den serien som fenger meg. For den er jo gråådig tåpelig da. :fnise: Jeg har egentlig tv3, men er noe gale med kablene i veggen eller noe. Vis ikke det blir ordnet fort, så skal jeg prøve å få redusert husleien, for jeg viste ikke om dette da jeg bestilte norgespakken fra canal digital. Bestilte den kun for tv3 :sjenert:

Gjest storfan
Skrevet

Hei folkens, nå må dere virkelig følge med bedre!

Så nettopp på tråden om Home&Away, folk som skriver der har jo så mye mer peiling på serien enn folk som skriver her har.

Chloe var i en bilulykke, ble "stygg",erklærte seg selv død. Brady er da sammen med Nicole inntil Chloe kommer tilbake til Salem (snart). De gifter seg etterhvert, flytter fra Salem. Brady blir narkoman, Chloe kommer tilbake til Salem, hooker opp med Phillip igjen.

Belle gifter seg med Phillip, men så blir han sendt til Irak. Han mister et bein og kommer tilbake fra krigen. Belle må være en god kone for han, får en datter som de tror er hans, men som egentlig er Shawn sin. Shawn er gift med Mimi på denne tiden. De hooker opp ganske snart, fordi Belle forteller hemmeligheten om at Mimi tok abort og Rex forlater henne.

Abigail, dattera til Jen og Jack, er nå plutselig ungdom. Georgia (som er dattera til Bo og Billie, som var dødfødt) blir brakt til Salem, og heter nå Chelsea. Hun og Abby blir venner. Så kommer Max (adoptivsønnen til Shawn og Caroline Brady) som kjendis. Racerkjører eller noe. Abby og Chelsea har en crush på han og etterhvert hooker begge opp med han, til forskjellig tid tror jeg. Men Abby er forelsket i han. Etter at Shawn og Mimi slår opp, så blir Mimi sammen med Max også mens Abby vil ha han.

Så kommer flere inn. Vet ikke om dere husker alle barna til Shawn og Caroline, men hvertfall kommer Kayla og Patch tilbake. De har en datter som heter Stephanie og blir venn med Abby og dem. Ca samme alder. Hun blir sammen med Max. Jeg heier på dem hvertfall, for de er fine sammen :P

Bo og Hope skiller seg/holder på å skille seg når Chelsea dreper Zack ved et uhell. Hun kjører i fylla eller noe. Det klikker for Hope (jævlig sterk scene) og hun får Bo til å føle at han må velge mellom datteren og sin avdøde sønn. Billie ser på det som en sjanse til å skille Bo og Hope. I rettsalen får Billie en samvittighet og forteller sannheten, så tror jeg Bo og Hope blir sammen igjen.

Så blir Bo veldig syk og trenger en transplantasjon av noe slag. Overraskende nok, er det kun Chelsea ( som har en kjæreste som heter Nick) som kan redde han og legger seg under kniven for han (dårlig samvittighet og vil ordne opp). Det er en omfattende operasjon, begge kan dø. De henter inn en spesialist som heter Dr.Daniel Jonas. I løpet av tiden alle er på sykehuset pga det her, så faller Chelsea for legen sin. Han liker henne også, men hun er 100 år yngre enn han og han er legen hennes. Så etter at både hun og Bo er friske, så blir det masse klinings. Hete scener faktisk!

Nå kommer jeg ikke på mer ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hva er det med den serien der?? Få nå den mannen på sykehus (Bo)!

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Hva er det med den serien der?? Få nå den mannen på sykehus (Bo)!

Han har vært på sykehus kjempe lenge, tror han er litt lei av å være der :ler:

• 1 måned senere...
Skrevet

Til deg som lagde en ny tråd om Days, her er den gamle. Du kan lese gjennom diskusjonene ;)

Også vil jeg bare si at jeg er sååååååååå drittlei av Jan-Shawn-Belle-Philip-Mimi-Rex-køddet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Var lenge siden (da philip ble sendt til Irak) jeg så serien noen som kan gi meg en liten sammendrag av hva som skjedde siden?

Gjest Gjest_Glad_*
Skrevet

Ser frem til Austin og Carrie kommer tilbake. Også når tvilling broren til Tony gjør entre...

• 3 uker senere...
Gjest TittTitt
Skrevet

Ser på no, det er så mange nye folk.. Åja, fuck, der har faen med samie gjort seg om som mann :ler:

Lurer på om røper at Cloe lever...

Jammen. Jobber Samie for Tony?!? :klø:

Skrevet
Ser på no, det er så mange nye folk.. Åja, fuck, der har faen med samie gjort seg om som mann :ler:

Lurer på om røper at Cloe lever...

Jammen. Jobber Samie for Tony?!? :klø:

Ja, men hun vet det ikke :fnise:

Skrevet

Belle er gift med Phillip, som er broren til Rex og Lucas. Billie er søstera dems og har vært sammen med faren til Shawn, som igjen har vært med Belle. Herregud, få inn flere familier! :-l Rart de klarer å holde styr på hvem som er hvem sine..ellers kunne det blitt mye inavl... En ting til også,- hvorfor er Billie og Kath like gamle når Kath er moren til Billie...? :-s

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Er Chelsea dattera til Billie og Bo?

Gjest TittTitt
Skrevet

Ja, er ihvertfall det hun heter.. Er det ikke? Jo mener det :)

Skrevet

Nei hun heter Angela og de har ikke funnet henne.

Chelsea er venninna til datteren til Jack og Jennifer, hun som er så keen på Patrick. Men moren dør i en bilulykke tror jeg og moren spør om Billie kan ta seg av henne.

Chelsea hater vel egentlig Billie siden hun har hooket tak i Patrick.

Skrevet
Belle er gift med Phillip, som er broren til Rex og Lucas. Billie er søstera dems og har vært sammen med faren til Shawn, som igjen har vært med Belle. Herregud, få inn flere familier! :-l Rart de klarer å holde styr på hvem som er hvem sine..ellers kunne det blitt mye inavl... En ting til også,- hvorfor er Billie og Kath like gamle når Kath er moren til Billie...? :-s

Er sånn på film vet du! Brooke i Glamour er vel knapt 40 men datteren Bridget er vel 30 :ler:

En annen morsom ting for de som ser dette er at moren til Nick og Nick skiller bare 5 år i virkeligheten. Blir litt rart da..

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke sånn at Chelsea viser seg å være "Georgia" som Billie og Bo leter etter?

Skrevet
Er det ikke sånn at Chelsea viser seg å være "Georgia" som Billie og Bo leter etter?

Å herregud... :ler: Ja sikkert. I Days of our lives er alt mulig!

Gjest Gjest
Skrevet

Var det samme jeg trodde! Chelsea hater Billie og så viser det seg at Billie er hennes virkelige mor. A!! Herlig såpeopera! :P Det hadde vel ikke vært flere episoder rundt det med ulykka til Chelsea hvis det ikke skulle bli noe mer ut av det. dessuten ligner de jo litt på hverandre :P

Og Bo da.. Makan til treg mann. Hadde jeg vært Hope hadde jeg fillerista'n.

Gjest TittTitt
Skrevet

Georgia er datteren til Bo og Billie.

Er det liksom hun Chelsea? :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Georgia er datteren til Bo og Billie.

Er det liksom hun Chelsea? :ler:

Ja, Georgia er Chelsea.

Bo og Billie vet det.

Gjest Gjest
Skrevet

Var det sånn at Mimi skøyt Jan?

Så på TV3 Danmark for en stund siden og da satt hun i fengsel og risikerte dødsstraff. De ligger vel ca et halvt år foran oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...