Gjest TittTitt Skrevet 23. oktober 2008 #141 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hahaha, så jæævlig bra når hun skrek NOOOOOOOOOOO, når hun fikk vite at Bo var på fly med Billie på vei til Europa Heeelt normal reaksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. oktober 2008 #142 Del Skrevet 23. oktober 2008 HAHAHAHA, så dere snøen som var i håret på Belle? Går det AN å få mer falskere snø enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 23. oktober 2008 #143 Del Skrevet 23. oktober 2008 HAHAHAHA, så dere snøen som var i håret på Belle? Går det AN å få mer falskere snø enn det? Hehehe, jeg tenkte AKKURAT det samme! Også angående Julie's reaksjon når Hope fortalte Bo var med Billie. Herregud. Noen ganger blir jeg flau over å se på denne serien.. Men jeg er jo avhengig! Gleder meg til Mimi og Shawn finner tonen jeg. De er fryktelig søte sammen. Liker ikke den nye Belle i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@I Skrevet 29. oktober 2008 #144 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehehe, jeg tenkte AKKURAT det samme! Også angående Julie's reaksjon når Hope fortalte Bo var med Billie. Herregud. Noen ganger blir jeg flau over å se på denne serien.. Men jeg er jo avhengig! Gleder meg til Mimi og Shawn finner tonen jeg. De er fryktelig søte sammen. Liker ikke den nye Belle i det hele tatt. Så du Julies reaksjon, hehe. Det var ikke bare deg, mannen var også forbauset og sa "du hørtes ut som noen forsøkte å myrde deg", hehe.. Men, det som er så morsom er (kan hende det er fordelt i mange eps. og at youTube satte sammen, men) Når Belle og Shawn snakker sammen ute på taket og (begge er gift med andre, Mimi og Philip) hun sier at hun elsker ham fortsatt, men han sier han er gift med Mimi og kan ikke være mer enn venn med henne og at hun har alt en datter med mannen hennes, hun er kjempe lei og knust at hun ikke får tilbake storkjærligheten hennes tilbake, Mimi tyvlytter hele grei. Philip banker på hos Mimi og og spør etter kona, så kommer Shawn og Belle inn. Mimi bestemmer seg å fortelle sannheten om Claire (dattera til Belle og Philip) at hun egentlig er Shawn sin! OI! Og gjett hva som skjer? Foreldrene sier: Å, det var dette som hindret oss, nå kan vi være sammen, hehe. "I wanna see my child, NOW, sier Shawn! Så løper de av gårde sammen, mens Mimi og Philip blir forlatt igjen i rommet. Dette varte i ca 5 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 29. oktober 2008 #145 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så du Julies reaksjon, hehe. Det var ikke bare deg, mannen var også forbauset og sa "du hørtes ut som noen forsøkte å myrde deg", hehe.. Men, det som er så morsom er (kan hende det er fordelt i mange eps. og at youTube satte sammen, men) Når Belle og Shawn snakker sammen ute på taket og (begge er gift med andre, Mimi og Philip) hun sier at hun elsker ham fortsatt, men han sier han er gift med Mimi og kan ikke være mer enn venn med henne og at hun har alt en datter med mannen hennes, hun er kjempe lei og knust at hun ikke får tilbake storkjærligheten hennes tilbake, Mimi tyvlytter hele grei. Philip banker på hos Mimi og og spør etter kona, så kommer Shawn og Belle inn. Mimi bestemmer seg å fortelle sannheten om Claire (dattera til Belle og Philip) at hun egentlig er Shawn sin! OI! Og gjett hva som skjer? Foreldrene sier: Å, det var dette som hindret oss, nå kan vi være sammen, hehe. "I wanna see my child, NOW, sier Shawn! Så løper de av gårde sammen, mens Mimi og Philip blir forlatt igjen i rommet. Dette varte i ca 5 min LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@I Skrevet 29. oktober 2008 #146 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg trodde jeg merket det var enda en Belle, men ble usikker igjen. Hvor mange Belle har det vært i serien i Norge? Er den Belle som har nå vært i uhellet og hun som besøkte Jan sammen med Philip samme jente?. Hun virket litt "treig" i starten hvis det er samme person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv ii. Skrevet 30. oktober 2008 #147 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det ble så rart med en ny Belle :/ Hva er det med spåtelefoner nå til dags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 30. oktober 2008 #148 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herregud, Billie er jo helt stuka i skallen. Håper da virkelig aldri Bo faller for henne :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 30. oktober 2008 #149 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herregud, Billie er jo helt stuka i skallen. Håper da virkelig aldri Bo faller for henne :S Det som er helt utrolig er at Billie aldri dør! Men stadig ender opp i farlige situasjoner. Noen ganger fatter jeg ikke at jeg ser på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@I Skrevet 31. oktober 2008 #150 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dette lurer jeg på også! Har ikke sett dem noe annet sted... Kun Sami som er programleder for Slankekrigen. Er det Sami? Trodde det var tanta til Heksen Sabrina. Hilda eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #151 Del Skrevet 31. oktober 2008 Marlena --> Marlena-djevel --> Angel of death Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 31. oktober 2008 #152 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvor lenge er det egentlig siden ulykken? Jeg mener, siden Chloe fortsatt har blåmerker i ansiktet! Jeg begynner å føle at denne serien er laget av mindre intelligente folk Måtte le litt når Billie sa at Georgia ville jo kjenne igjen sin mors stemme. Som hun altså ikke har hørt siden hun lå i magen, for 15 år siden eller hva det er... Og får være måte på skravling da, om det samme temaet hele tiden... OFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 31. oktober 2008 #153 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan noen ha en liten oppsumering? Hva skjedde etter eksplosjonen med Billie og Bo? Og har det skjedd noe mer snusk med Bell og den gjengen? Klarer moren til Lucas og gjøre slik at Sami blir sammen med Brandon? Og ps; det er ikke Sami som er program leder for det der greiene. Er tanten til Heksen Sabrina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #154 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan noen ha en liten oppsumering? Hva skjedde etter eksplosjonen med Billie og Bo? Det har ikke skjedd noe spesielt enda, de er fortsatt inne i slottet og har ikke blitt oppdaget. Og har det skjedd noe mer snusk med Bell og den gjengen? Belle, Shawn, Rex og Mimi er alle i Jans hus og Mimi skal vise de rommet med det buret. Klarer moren til Lucas og gjøre slik at Sami blir sammen med Brandon? Hun har ikke lykkes enda, men prøver så godt hun kan Og ps; det er ikke Sami som er program leder for det der greiene. Er tanten til Heksen Sabrina Sami er programleder for det slankegreiene ja, men det er da ikke tanten til heksen sabrina? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 31. oktober 2008 #155 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ah, tuusen takk babe Jo, Sami var vist programleder no, men før var det ihvertfall hun tanten i heksen til Sabrina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #156 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ah, tuusen takk babe Jo, Sami var vist programleder no, men før var det ihvertfall hun tanten i heksen til Sabrina Bare hyggelig Åja, sånn ja! Begge de har vært programleder ja. Trodde dere mente at sami var hun tanten til heksen sabrina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 31. oktober 2008 #157 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bare hyggelig Åja, sånn ja! Begge de har vært programleder ja. Trodde dere mente at sami var hun tanten til heksen sabrina Aah, godt vi fikk løst dette mysteriet, hihi :o) Tv3'en min funker ikke. Og det suuger!! Så dere må holde meg oppdatert. Men trenger vel ikke det hver dag.. Kansje hver 3 mnd? Neida, selvom serien er helt forskrudd, så er det gøy å se den. Har fulgt med leeenge, mange år. Men har også hatt maaaange mnd der jeg ikke kan ha sett, pga mangel på tv3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 #158 Del Skrevet 31. oktober 2008 Synes kallenavnet til Hope er så morsomt. FancyFace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglasset Skrevet 31. oktober 2008 #159 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jøss.. trodde jeg var alene om å følge med på dette Er blitt helt avhengig, glad vi har decoder med harddisk for jeg må ta det opp når jeg ikke er hjemme. Må ha med meg hver eneste episode.. hehe. Skjer jo ikke så mye da, men vil ikke gå glipp av noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 1. november 2008 #160 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Aah, godt vi fikk løst dette mysteriet, hihi :o) Tv3'en min funker ikke. Og det suuger!! Så dere må holde meg oppdatert. Men trenger vel ikke det hver dag.. Kansje hver 3 mnd? Neida, selvom serien er helt forskrudd, så er det gøy å se den. Har fulgt med leeenge, mange år. Men har også hatt maaaange mnd der jeg ikke kan ha sett, pga mangel på tv3 Hehe, ja godt vi løste det Neeeei, har du ikke TV3? Da hadde jeg dødd! Ser bare på TV3 jeg nesten Ja det holder med en oppdatering hver 3. mnd eller noe Det går jo sååååå tregt. Hender det er noen dager jeg ikke rekker det, men når jeg ser den 3. dagen eller hva det blir så er de jammen ikke kommet noe lenger Tragisk serie, men så må jeg liksom se likvel da! Holdt på å le meg i hjel når jeg så en scene her for litt siden: John ligger i denne sykesenga da og har voldsomme smerter. Og så ser han Marlena i et sånt fint hvitt lys. Plutselig forandrer hun seg til en djevel eller noe (se for deg jenta i eksorsisten), og så forandrer hun seg igjen til mannen med ljåen ("angel of death"). Urkomisk! Endret 1. november 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå