Gjest Reka Skrevet 24. juli 2008 #101 Skrevet 24. juli 2008 Ja men han får en hodeskade og husker dermed ingenting av at Jan har hold han fange. Hun klarer å lure ham til å tro at de er kjærester, så de bor i leiligheten til Shawn sammen. Belle og Mimi tror jo selvfølgelig det har klikke helt for han, JAN av alle personer liksom. Dermed blir Belle også sammen med Philip, og de gifter seg. Shawn begynner etterhvert å bli meget lei av Jan og husker følelsene sine for Belle, og kræsjer bryllupet (veldig bokstavelig, med motorsykkelen sin) men det er for sent. Belle velger Philip over Shawn. En stormfull natt (hehe) befinner Shawn og Belle seg i en låve - litt usikker på omstendighetene ogsånt her - men de har hvertfall sex. Og av en eller annen grunn husker de det ikke etterpå, låven begynner å brenne og Belle slår hodet sitt ogsånt. Typisk såpe. Uansett, hun blir gravid men tror jo naturligvis det er Philip som er faren, i og med at de er gift og Shawn og Belle aldri har hatt sex (som de husker). Men når denne ungen blir født viser det seg etterhvert at Claire (som hun heter) er Shawn sin. Så finner de etterhvert sammen, og Philip drar fra byen. Nå begynner også en ny Shawn, Brandon Beemer heter han. Etter et halvtårs tid kommer Philip tilbake, spilt av Jay K. Johnson som spilte Philip som ung (før han vi har nå) og kjemper for foreldreretten til Claire, selvom han ikke er biologiske faren. Og han vinner midlertidig foreldrerett, så Shawn og Belle flykter Salem med Claire for å beskytte henne. Men de kommer seg hjem igjen da, og Shawn og Belle gifter seg. Men så blir de skrevet ut av serien.. Så i gode og onde dager i USA nå er ikke Shawn og Belle med lenger. Skuespillerne fikk sparken og karakterene er borte. HVA?! Crap, da får jeg bare droppe i gode og onde dager frem til da..
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #102 Skrevet 28. juli 2008 Hjelpes. Jeg kjenner jeg har begynt å falle av den der serien. Alt det der teite som skjer i jungelen. Den evige runddansen med Lukas og Sami, og ikke minst all byttinga av skuespillere. Jeg er også lei av John sin rynkepanne... Og blitt utrolig opphengt i at alle scener er spilt inn i bar overkropp. For en såpe:) DU får gjøre som meg, se på en episode i ny og ne heller. Da går det jo faktisk litt fremover av og til. I dag hadde det overraskende nok skjedd en liten utvikling i jungelsaken fra sist jeg så på. Jeg holder meg bare oppdatert i ferier. Jeg elsker alt dette tullet med jungelen, barn med ukjent far, hukommelsestap og alt slikt. Ingen annen serie har jo klart og kommet opp med så mye piss noen gang, og det er jo dette som gjør serien så morsom. Den er jo tragikomisk og så elendig at man nesten må følge med også. Det har også vært mye verre ting opp i gjennom årene som hemmelige samfunn under Paris hvor Marlena var innelåst i et stort fuglebur, demoner, falske personligheter, chip i tenner og hoder som styrer alle, fangenskat i forskjellige alternative dimensjoner, onde franske prinsesser osv osv osv osv osv.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #103 Skrevet 28. juli 2008 DU får gjøre som meg, se på en episode i ny og ne heller. Da går det jo faktisk litt fremover av og til. I dag hadde det overraskende nok skjedd en liten utvikling i jungelsaken fra sist jeg så på. Jeg holder meg bare oppdatert i ferier. Jeg elsker alt dette tullet med jungelen, barn med ukjent far, hukommelsestap og alt slikt. Ingen annen serie har jo klart og kommet opp med så mye piss noen gang, og det er jo dette som gjør serien så morsom. Den er jo tragikomisk og så elendig at man nesten må følge med også. Det har også vært mye verre ting opp i gjennom årene som hemmelige samfunn under Paris hvor Marlena var innelåst i et stort fuglebur, demoner, falske personligheter, chip i tenner og hoder som styrer alle, fangenskat i forskjellige alternative dimensjoner, onde franske prinsesser osv osv osv osv osv. Fint sammendrag jeg velger det fremfor en serie med ca 10 skuespillere,der en mor gifter seg med datterens mann, en mann går fra dame til dame, noen får barn med brorens koner osv.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #104 Skrevet 1. august 2008 HERREGUD, kan ikke Belle bare gi etter og ha sex med Philip??! Før heiet jeg litt på Philip, for jeg er så drittlei Shawn. Men hvor dum går det an å være egentlig? Skjønner ikke Philip at hun bare sier ja fordi Shawn ikke er der? Hadde noen bare nevnt at de har hørt fra Shawn, så hadde hun jo løpt rett tilbake til han. Faens dumme Philip... han burde kunne se at han er nest best, noe han alltid kommer til å være. Også må jeg bare le av Mimi. Dum kjerring as. Hun skulle bare fortalt Rex nyheten når hun hørte den. Nå kommer hun til å ta abort uten å si noe om det til han, og det kommer til å koste henne forholdet med han. Stupid.. Men tror kanskje det beste er det som skjer på øya! Fy søren for en komedie! John,Marlena og Roman. Hope,Bo og Billie. Idioti as.. HVORFOR SER JEG PÅ DA?? jeg vet ikke
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #105 Skrevet 8. august 2008 Noen som så dagens episode? Hadde ikke tilgang på TV! Hva skjedde?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. august 2008 #106 Skrevet 9. august 2008 Noen som så dagens episode? Hadde ikke tilgang på TV! Hva skjedde? Belle var inne hos Shawn etter operasjonen, og så begynner Shawn å si Jan Spears' navn. Belle klikker såklart, og spør Jan hva det skulle bety. Da "tilstår" hun foran alle at hun og Shawn er sammen
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #107 Skrevet 9. august 2008 Belle var inne hos Shawn etter operasjonen, og så begynner Shawn å si Jan Spears' navn. Belle klikker såklart, og spør Jan hva det skulle bety. Da "tilstår" hun foran alle at hun og Shawn er sammen Haha såpass! Så han har hukommelsestap nå og forteller Belle at han elsker Jan sikkert Jeg vil ha Brandon tilbake for å lage litt bråk mellom Lucas og Sami! Lucas er så dum...
LoppeLise Skrevet 20. august 2008 #108 Skrevet 20. august 2008 Hvordan går det i Salem for tiden? Lenge siden jeg har besøkt de nå
Purple Basil Skrevet 21. august 2008 #109 Skrevet 21. august 2008 Vet ikke hvor lenge siden det er du har vært innom Salem, men det jeg har fått med meg er at Mimi har tatt abort, Belle begynner å innse at hun har mistet Shawn og vil komme til å bruke tiden sin til å hjelpe Sami med bryllpsforberedelser for å ha annet å tenke på, gjengen som har havnet på øya er fremdeles der - men planlegger å "ta" Stefano... Always the drama. Må bare si at jeg ikke kan fordra Billie, har aldri likt henne noe særlig =/
Lissi Skrevet 8. september 2008 #110 Skrevet 8. september 2008 Belle klarte endelig å ha sex med Philip. Han ble lei av å vente... og hun ga etter. Kranglet med Shawn på toppen av taket hvor de har pleid å møtes for romantisk stunder, samt løse problemer. Shawn er iskald. Sami ringte spådame fordi hun er usikker på om hun vil ha Brandon tilbake. Alt det jungeltullet har jeg ramlet ut av. Øya skal sprenges. Jeg ser på med et halvt øye:)
Purple Basil Skrevet 17. september 2008 #111 Skrevet 17. september 2008 Jeg lo så godt når Sami ringte den spådama! Hahaha
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #112 Skrevet 19. september 2008 Jeg er så sykt lei av Melaswen-storyen. Kan de ikke bare komme seg til helvete ut derfra? Vi vet jo at alle kommer seg tilbake i god behold. Men er det bare meg, eller er ikke Cassie noe sted i det der? Hun ble da "drept av SalemStalker" hun også. Jeg har ikke sett på i det siste, men jeg har ikke sett så mye til Doug heller. Lite Maggie også, men hun er vel med Jen og babyen Cassie har jeg ikke sett i det hele tatt, hørte at de nevnte henne en gang... Sami kommer såå til å fucke opp forholdet med Lucas. Det blir gøy å se hvordan hun blir sammen med Brandon og hvordan andre (Lexie) reagerer på det. Skulle ønske Tek var mannen til Lexie.. Han passer mye bedre med henne..Abe kunne vært faren til hans med sine 62år vs. Teks 33 år...Damn.. Jeg hater Shawn. For en gris. Philip er virkelig blåst, og Belle er så sytete. Det er ingenting med de folka der som er ok å se på en gang. Mimi er greie, men jeg orker snart ikke mer maset om aborten selvom det er mer "forståelig" ting å klage over. Gleder meg til å se Mickey og Bonnies forhold når Maggie kommer tilbake. Noen som så slåssingen mellom John og Tony? Åååå jeg lo godt, så ble jeg for flau.
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #113 Skrevet 17. oktober 2008 Sitter og ser på no. Syntes Sami er alltid like hysterisk Noen fler som følger med, på denne dårlige serien? Hehe
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #114 Skrevet 17. oktober 2008 Hva har skjedd med Cloe? eller hvordan vi skriver det navnet Hvorfor kan ikke Brady vite at hun lever? Jeg har vært uten tv3 på lenge. Weee.. Hehhe
Gjest Pupsilure Skrevet 17. oktober 2008 #115 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg syntes det er så drøyt jeg. Men må se på litt allikevel Nå lever plutselig Georgia! Er spent på hvor gammel hun er nå! Hun er vel sikkert 16 eller noe. Jeg husker godt at hun ble født. Det er nok ikke mer enn 5 år siden.
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #116 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg syntes det er så drøyt jeg. Men må se på litt allikevel Nå lever plutselig Georgia! Er spent på hvor gammel hun er nå! Hun er vel sikkert 16 eller noe. Jeg husker godt at hun ble født. Det er nok ikke mer enn 5 år siden. Ja, har fått med meg dette her med Georigia, men viste ikke om hun før no.. Hmm.. Best at Billie ikke kommer mellom Brady familien, de er jo bare søtest!!
Gjest Pupsilure Skrevet 17. oktober 2008 #118 Skrevet 17. oktober 2008 Tek er vel han politimannen...? Jeg liker ikke at de har byttet ut Belle jeg
Gjest Pupsilure Skrevet 17. oktober 2008 #119 Skrevet 17. oktober 2008 Hva har skjedd med Cloe? eller hvordan vi skriver det navnet Hvorfor kan ikke Brady vite at hun lever? Jeg har vært uten tv3 på lenge. Weee.. Hehhe Aner ikke. Har egentlig sluttet å se på, selv om jeg er hjemme på formiddagene. Blir litt for voldsomt til tider
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #120 Skrevet 17. oktober 2008 Tek er vel han politimannen...? Nei jeg aner ikke. Første gang jeg ser han no... Hva har skjedd med Cloey? (igjen vetg jeg ikke hvordan vi skriver navnet).. Hva ulykke har hun no vært med i? Og er Victor i fange? Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå