Lissi Skrevet 18. juli 2008 #81 Skrevet 18. juli 2008 Ååååå, jeg liker ikke hun nye Belle!! Ikke har jeg klart å venne meg til han nye Philip heller. Åååå er Philip ny? Jeg har bare sett denne P. Hadde de ikke byttet ut hun Belle som var forrige uke så hadde jeg slutta å se på. Jeg slo av tven forrige uke Ja, jeg tror Shawn klarer å rømme, men om det er nå vet jeg ikke;) Tror han klarer rømme når Belle skal gifte seg med Philip. Om du er veldig nysgjerrig så er det bare å google og lese flere år fremover på Wikipedia. Men blir ikke like morsomt å se på da;)
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. juli 2008 #82 Skrevet 18. juli 2008 Er det noen som vet hva rex dimera heter i virkligheten ? (L)<3
Lissi Skrevet 18. juli 2008 #83 Skrevet 18. juli 2008 Er det noen som vet hva rex dimera heter i virkligheten ? (L)<3 Google er en fin ting:) http://www.amcpages.com/days/whoswho/rex.php Her har du alt du trenger.
La Luna Skrevet 18. juli 2008 #84 Skrevet 18. juli 2008 Åååå er Philip ny? Jeg har bare sett denne P. Hadde de ikke byttet ut hun Belle som var forrige uke så hadde jeg slutta å se på. Jeg slo av tven forrige uke Ja, jeg tror Shawn klarer å rømme, men om det er nå vet jeg ikke;) Tror han klarer rømme når Belle skal gifte seg med Philip. Om du er veldig nysgjerrig så er det bare å google og lese flere år fremover på Wikipedia. Men blir ikke like morsomt å se på da;) http://www.soapcentral.com/days/whoswho/philip.php Han på bildet spilte Philip før. Likte han mye bedre. (spoilerlink, forresten)
Lissi Skrevet 18. juli 2008 #85 Skrevet 18. juli 2008 (endret) ååååå har ikke sett han før, hatt en pause på et par år eller tre. Tror egentlig ikke jeg har gått glipp av så masse Er Cloe virkelig dø? Nydeligere dame skal man lete lenge etter. Endret 18. juli 2008 av Lissi33
sacred Skrevet 18. juli 2008 #87 Skrevet 18. juli 2008 http://www.soapcentral.com/days/whoswho/philip.php Han på bildet spilte Philip før. Likte han mye bedre. (spoilerlink, forresten) Jeg og. Heldigvis kom han tilbake som Philip i 2007!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #88 Skrevet 18. juli 2008 I går på vei hjem fra jobb, gikk jeg bak to gutter (ca 16 år). De "sægga" buksa og hadde capsen bak frem= "drit kule" Og vet du hva de snakket om?? Hun nye Chloe. Trodde jeg skulle få hakeslepp jeg. De kunne navn og greier og gikk og diskuterte seg i mellom. Så seere av denne serien, er av alle slag!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #89 Skrevet 20. juli 2008 Disse episodene har jeg ventet på i et par år. Fy faen jeg hatet gamle Belle. Hun som var der i noen episoder. Også begynte jeg å bli lei forrige, faste Belle så jeg er glad for at det er en ny, men er ikke helt vant med henne enda. Hun er hvertfall med i minst 4 år til. Er sååååå glad for at nåværende Shawn blir byttet ut! Jeg kan ikke fordra han, og han nye Shawn er sååå mye kjekkere. Litt komisk da, at både Kirsten Storms og Jason Cook er ferdig i DOOL for å spille i GH.
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #92 Skrevet 22. juli 2008 Synes det er litt uvant med ny belle jeg, men det er så utrolig irriterende at ikke Shawn kommer seg til belle snart!!
sacred Skrevet 22. juli 2008 #93 Skrevet 22. juli 2008 Synes det er litt uvant med ny belle jeg, men det er så utrolig irriterende at ikke Shawn kommer seg til belle snart!! Du får smøre deg med tålmodighet noen år til
PoisonIvy Skrevet 22. juli 2008 #94 Skrevet 22. juli 2008 Du får smøre deg med tålmodighet noen år til Du kødder?? Tror jeg seriøst må slutte å se på...
Lissi Skrevet 22. juli 2008 #95 Skrevet 22. juli 2008 Du får smøre deg med tålmodighet noen år til Slutt a??? Han har jo rømt jo?
sacred Skrevet 22. juli 2008 #96 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Ja men han får en hodeskade og husker dermed ingenting av at Jan har hold han fange. Hun klarer å lure ham til å tro at de er kjærester, så de bor i leiligheten til Shawn sammen. Belle og Mimi tror jo selvfølgelig det har klikke helt for han, JAN av alle personer liksom. Dermed blir Belle også sammen med Philip, og de gifter seg. Shawn begynner etterhvert å bli meget lei av Jan og husker følelsene sine for Belle, og kræsjer bryllupet (veldig bokstavelig, med motorsykkelen sin) men det er for sent. Belle velger Philip over Shawn. En stormfull natt (hehe) befinner Shawn og Belle seg i en låve - litt usikker på omstendighetene ogsånt her - men de har hvertfall sex. Og av en eller annen grunn husker de det ikke etterpå, låven begynner å brenne og Belle slår hodet sitt ogsånt. Typisk såpe. Uansett, hun blir gravid men tror jo naturligvis det er Philip som er faren, i og med at de er gift og Shawn og Belle aldri har hatt sex (som de husker). Men når denne ungen blir født viser det seg etterhvert at Claire (som hun heter) er Shawn sin. Så finner de etterhvert sammen, og Philip drar fra byen. Nå begynner også en ny Shawn, Brandon Beemer heter han. Etter et halvtårs tid kommer Philip tilbake, spilt av Jay K. Johnson som spilte Philip som ung (før han vi har nå) og kjemper for foreldreretten til Claire, selvom han ikke er biologiske faren. Og han vinner midlertidig foreldrerett, så Shawn og Belle flykter Salem med Claire for å beskytte henne. Men de kommer seg hjem igjen da, og Shawn og Belle gifter seg. Men så blir de skrevet ut av serien.. Så i gode og onde dager i USA nå er ikke Shawn og Belle med lenger. Skuespillerne fikk sparken og karakterene er borte. Endret 22. juli 2008 av sacred
Lissi Skrevet 22. juli 2008 #97 Skrevet 22. juli 2008 Ja men han får en hodeskade og husker dermed ingenting av at Jan har hold han fange. Hun klarer å lure ham til å tro at de er kjærester, så de bor i leiligheten til Shawn sammen. Belle og Mimi tror jo selvfølgelig det har klikke helt for han, JAN av alle personer liksom. Dermed blir Belle også sammen med Philip, og de gifter seg. Shawn begynner etterhvert å bli meget lei av Jan og husker følelsene sine for Belle, og kræsjer bryllupet (veldig bokstavelig, med motorsykkelen sin) men det er for sent. Belle velger Philip over Shawn. En stormfull natt (hehe) befinner Shawn og Belle seg i en låve - litt usikker på omstendighetene ogsånt her - men de har hvertfall sex. Og av en eller annen grunn husker de det ikke etterpå, låven begynner å brenne og Belle slår hodet sitt ogsånt. Typisk såpe. Uansett, hun blir gravid men tror jo naturligvis det er Philip som er faren, i og med at de er gift og Shawn og Belle aldri har hatt sex (som de husker). Men når denne ungen blir født viser det seg etterhvert at Claire (som hun heter) er Shawn sin. Så finner de etterhvert sammen, og Philip drar fra byen. Nå begynner også en ny Shawn, Brandon Beemer heter han. Etter et halvtårs tid kommer Philip tilbake, spilt av Jay K. Johnson som spilte Philip som ung (før han vi har nå) og kjemper for foreldreretten til Claire, selvom han ikke er biologiske faren. Og han vinner midlertidig foreldrerett, så Shawn og Belle flykter Salem med Claire for å beskytte henne. Men de kommer seg hjem igjen da, og Shawn og Belle gifter seg. Men så blir de skrevet ut av serien.. Så i gode og onde dager i USA nå er ikke Shawn og Belle med lenger. Skuespillerne fikk sparken og karakterene er borte. Hjelpes. Jeg kjenner jeg har begynt å falle av den der serien. Alt det der teite som skjer i jungelen. Den evige runddansen med Lukas og Sami, og ikke minst all byttinga av skuespillere. Jeg er også lei av John sin rynkepanne... Og blitt utrolig opphengt i at alle scener er spilt inn i bar overkropp. For en såpe:)
Kalorina Skrevet 22. juli 2008 #98 Skrevet 22. juli 2008 Men Shawn er jo gift med Mimi på et tidspunkt...?
Lissi Skrevet 22. juli 2008 #99 Skrevet 22. juli 2008 Men Shawn er jo gift med Mimi på et tidspunkt...? Ja det har jeg også hørt.. huff.. tragisk egentlig. Det er faktisk den dårligste tv-serien jeg noen ganger har sett på, bortsett fra Helena og gutta
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #100 Skrevet 22. juli 2008 Ja det har jeg også hørt.. huff.. tragisk egentlig. Det er faktisk den dårligste tv-serien jeg noen ganger har sett på, bortsett fra Helena og gutta Dette skjer i nærmeste fremtid. Når Mimi finner ut at det ikke er kreft hun har, men hun aborterer. Hun blir gravid og mister ungen, eller fjerner ungen, uten å si noe til Rex. Hun forteller kun Belle om dette og ber henne holde tett om det. På et eller annet tidspunkt sier Belle det til Rex, og han forlater Mimi, og Salem. Nå er Mimi helt knust, og det er Shawn også. Jeg tror det må være mellom tiden Shawn innser at han ikke elsker Jan og når Belle velger Philip. Da begynner de å trøste hverandre, og blir sammen. Så leder det ene til det andre, og de gifter seg. Men det varer jo ikke så veldig lenge da, ettersom Belle og Shawn gifter seg etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå