Gå til innhold

i gode og onde dager

Anbefalte innlegg

Gjest Fëawen
Skrevet

Sami blir liksom aldri lykkelig, over lengre tid da.. Bare roter det til.

Synes hun og Lucas skal komme seg til ro jeg. De er jo litt søte sammen, og Lucas snill og grei. Men det er jo dette som holder serien i gang.. :hoho::klaske: :dåne:

• 3 uker senere...
Skrevet

Fler enn meg som er lei Jennifer i jungelen? :ler:

Skrevet

Gled dere til EJ kommer! Sønnen til Stefano. For en kjekkas.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så på Venner for livet i går eller når det var, hvor Joey fortsatt spiller han legen i Days... gjorde han faktisk det? I den scenen han spilte satt han sammen med han som spilte mannen til Barb, hun som liksom var moren til ungen til Abe og Lexie tror jeg - eller noe... i hvert fall kom hun liksom tilbake etter et barn.

Noen som så på Days... på den tiden det kan ha vært? Denne episoden av Venner... er fra de tidligste årene, så det må vel ha vært innspillinger på nittitallet. I hvert fall - fantes det en lege som het Drake?

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Noen som følger med nå? Shawn kommer snart hjem til Belle :danse:

:fnise:

Skrevet

Jeg tror ikke han hadde en ekte rolle i Days nei, gjest. Kan ikke huske en lege som het Drake. :) Tror det bare var for Friends sin skyld.

Glambabe, jeg liker ikke hun nye Belle :(

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Liker ikke hun jeg heller =/ Og så du hun som spilte Belle i noen få episoder før hun som er nå? Enda verre! *grøss*

Gjest Fëawen
Skrevet

Den nye Belle, passer liksom ikke. Ikke den nye Jan Spears heller.. Bestandig rart når det skjer "rollebytte".

Så Shawn kommer snart tilbake. Får ta en episode snart og bli litt oppdatert.

En time i uka, og man har full oversikt! :fnise:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
En time i uka, og man har full oversikt! :fnise:

Er ikke mer som skal til, nei :fnise:

Men ja, dritt med rollerbytter altså.

Skrevet

Jeg ser bare på en gang nå og da, men før var jeg helt avhengig haha... Men ca der de er nå (Har Phillip og Belle blitt sammen enda?) var de i Usa for minst 3 år siden når jeg så på det der. Vi henger laangt etter ;p

Skrevet

Samboeren min lurer på hvorfor alle mannfolka er i bar overkropp hele tiden. Jeg hadde egentlig ikke lagt merke til det :skratte: før nå!!

Lurer på hva som skjer om Lucas la på seg 30 kg? Får han sparken da? hehe

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Samboeren min lurer på hvorfor alle mannfolka er i bar overkropp hele tiden. Jeg hadde egentlig ikke lagt merke til det :skratte: før nå!!

Lurer på hva som skjer om Lucas la på seg 30 kg? Får han sparken da? hehe

Det har samboeren min også lurt på! :skratte: Lucas, Brady, Rex, Brandon (når han var med), Philip.. Ja alle!!

Skrevet
Det har samboeren min også lurt på! :skratte: Lucas, Brady, Rex, Brandon (når han var med), Philip.. Ja alle!!

Patrick og Shawn har jo aldri klær på!! John, Bo og til og med Roman :skratte:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

I know!! Men de er jo ganske fine å se på da ;):hjerter:

:ler:

Skrevet

Vi er 4 år bak! Og ja, hun som var Belle i noen få episoder var helt GRUSOM! Haha, skikkelig komisk å se på. Men hun fikk sparken fordi hun var så dårlig da.

Skrevet

Seeeeeee se, der tok Philip av seg skjorta på en forferdelig sexy måte... hehe..

Nå spiller han basket med Rex, som også er i bar overkropp. :skratte:

Skrevet

Ååååå, jeg liker ikke hun nye Belle!! Ikke har jeg klart å venne meg til han nye Philip heller.

Gjest missLady
Skrevet

Sitter nå og ser på gode og onde dager. Shawn holder på å stikke av, klarer han det? noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...