Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #41 Skrevet 10. mai 2008 Abe, Marlena, Alice, Victor, Jack, Maggie, Roman, Tony og Cassie er ikke døde. Det hele var en set-up av The Dimeras. De "døde" havnet på en øy som er en eksakt kopi av Salem. Hvordan de kom seg dit vet jeg ikke. Antakelig slik som vi så Marlena bli ført dit De prøver å komme seg unna, og får det til etterhvert. Men først må det skje mye drit og eksplosjoner og flere må komme seg på øya. Carrie og Austin kommer tilbake de også. Vet at det blir mye Carrie-Austin-Lucas-Sami crap igjen.
Lissi Skrevet 18. mai 2008 #42 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er flau over å være seer av denne søppelserien. Helt utrolig Det er sååå sykt det som skjer nå at jeg får fnatt, likevel ser jeg på det!! Jeg trenger hjelp.. hehe.
Lissi Skrevet 18. mai 2008 #43 Skrevet 18. mai 2008 Samboeren min kommenterte at alle mannfolka der gikk i bar overkropp hele tiden, og det er jo sant Så nå legger jeg også merke til det...
Bomull Skrevet 19. mai 2008 #44 Skrevet 19. mai 2008 Hva med ansiktsutrykket til John? Han ser ut som om han skal drite når han tenker/er skeptisk! Det var samboern min som så det og begynte å kalle han dritetryne
Gjest Lilleulv Skrevet 19. mai 2008 #45 Skrevet 19. mai 2008 Jeg klarte faktisk ikke å se på dette jeg. og jeg har høy terskel for hva som er teit å se på av serier! :-D
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #47 Skrevet 24. mai 2008 Vel, de som pleier å være i bar overkropp er Shawn og Brady, men Brady tar kaka! Og spiser den.. Hvordan er det mulig at han tror han er på stranda i HVER nye scene? Han begynner alle dagene sine i bar overkropp og sånn strandshorts. Til noen ber han kle på seg, og da vanligvis er det John som sier det. Ikke har han noe særlig fin kropp heller. Shawn "må" jo være i bar overkropp i og med at den overkåte Jan Spears tok klærne hans. Jeg vil gjerne se mer av Rex i bar overkropp, og at Phillip tar sol
atene Skrevet 24. mai 2008 #48 Skrevet 24. mai 2008 Vel, de som pleier å være i bar overkropp er Shawn og Brady, men Brady tar kaka! Og spiser den.. Hvordan er det mulig at han tror han er på stranda i HVER nye scene? Han begynner alle dagene sine i bar overkropp og sånn strandshorts. Til noen ber han kle på seg, og da vanligvis er det John som sier det. Ikke har han noe særlig fin kropp heller. Shawn "må" jo være i bar overkropp i og med at den overkåte Jan Spears tok klærne hans. Jeg vil gjerne se mer av Rex i bar overkropp, og at Phillip tar sol Synes Brady har en veeeeldig fin kropp jeg...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #49 Skrevet 24. mai 2008 Synes Brady har en veeeeldig fin kropp jeg... hehe jeg lurte faktisk på hvem forfatterne av serien trodde at likte kroppen til brady så mye, for jeg blir nesten kvalm etterhvert. Men smak og behag! hehe Nei jeg er ganske lei hele Brady jeg. Likte han så godt før! Han er så utrolig dum...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #50 Skrevet 5. juni 2008 Det merkes at Salem kommer nærmere "vår" tid. Litt mindre telefoner, klesstil -eh.. ikke hos gutta, da de for det meste går uten.. Hva skjer i Salem nå om dagen?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #51 Skrevet 6. juni 2008 Det merkes at Salem kommer nærmere "vår" tid. Litt mindre telefoner, klesstil -eh.. ikke hos gutta, da de for det meste går uten.. Hva skjer i Salem nå om dagen? Og bedre blir det med tiden. Jentene har faktisk ganske kule klær nærmere 2008. Nå er det vel Melaswen-storyline. Melaswen er New Salem backwards Jennifer og henne ufødte barn har havnet på øya, hun ser at Jack lever. John jakter fortsatt på Marlenas "morder". Han mistenker Nicole og Crystal. Brady er fortsatt dum som et brød. Jan har fortsatt Shawn. Belle har prøvd å nå frem til han via et TV program om racerløp. Det betyr at Max kommer til Salem om ca ett år. Jeg gleder meg til Chelsea kommer nå. Fadern at Norge skal være så langt bak USA.
sommerglede Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #52 Skrevet 6. juni 2008 Synes Brady har en veeeeldig fin kropp jeg... enig..... skulle ha tatt litt på den kroppen:)
PoisonIvy Skrevet 18. juni 2008 #54 Skrevet 18. juni 2008 Hun nye Belle var jo helt håpløs!! Helt enig!
LilleKylling Skrevet 18. juni 2008 #55 Skrevet 18. juni 2008 Helt enig! Slapp av, de bytter henne ut etter noen få episoder Men hun er ikke helt god hun nye heller....
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #56 Skrevet 19. juni 2008 Haha har ventet lenge på denne Belle'n her Hun er helt jævlig. Bare vent til en viss scene der hun VIRKELIG suger:P Er når Jan ringer til henne for å fortelle at hun vet hvor Shawn er. Har det skjedd enda? Men hun forsvinner snart. Hun nåværende (i USA) Belle er flinkere, men jeg får litt dårlige vibes av henne noen ganger. Er ikke helt fornøyd, men jeg begynte å bli litt lei av den storyline'n så jeg ble litt lei gamle Belle. Nå spiller hun i General Hospital. Og Shawn forlater også DOOL for GH snart, men han nye Shawn er såå myyye kjekkere!
PoisonIvy Skrevet 20. juni 2008 #57 Skrevet 20. juni 2008 Abe, Marlena, Alice, Victor, Jack, Maggie, Roman, Tony og Cassie er ikke døde. Det hele var en set-up av The Dimeras. De "døde" havnet på en øy som er en eksakt kopi av Salem. Hvordan de kom seg dit vet jeg ikke. Antakelig slik som vi så Marlena bli ført dit De prøver å komme seg unna, og får det til etterhvert. Men først må det skje mye drit og eksplosjoner og flere må komme seg på øya. Carrie og Austin kommer tilbake de også. Vet at det blir mye Carrie-Austin-Lucas-Sami crap igjen. Så Stefano er fortsatt i live?? Er Tony DiMera med på opplegget? Ser jo ikke sånn ut - men det gjør det jo aldri da Og hva er greia med broren til Mimi (kommer ikke på hva han heter)? Han er jo på et oppdrag av noe slag, eller?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #58 Skrevet 20. juni 2008 Så Stefano er fortsatt i live?? Er Tony DiMera med på opplegget? Ser jo ikke sånn ut - men det gjør det jo aldri da Og hva er greia med broren til Mimi (kommer ikke på hva han heter)? Han er jo på et oppdrag av noe slag, eller? Stefano lever ja. Men hovedverten er Andre DiMera, sønnen. Patrick har noen skjeletter i skapet ja. Han er egentlig bare ute etter å redde Jennifer nå, men det er hans skyld at hun er i fare. Han jobbet sammen med noen bad guys som var ute etter Jens penger etter Jacks død. Men fy faen så pen han er!!
LilleKylling Skrevet 20. juni 2008 #59 Skrevet 20. juni 2008 Tony er med på opplegget ja. Patrick jobber for DiMera, eller har ihvertfall gjort det tidligere.
PoisonIvy Skrevet 24. juni 2008 #60 Skrevet 24. juni 2008 Fy f***, jeg er så lei av Sami Hun klarer aldri å tenke fornuftig og hun er så sykt paranoid.. Verste er jo at hun aldri kommer til å forsvinne ut av serien!! Eller, det verste er jo at jeg ser på serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå