Gjest Dixie i.i Skrevet 31. mars 2008 #21 Del Skrevet 31. mars 2008 Og Billie (søteren til Austin) Liza Rizze eller noe sånt, hun med de kjempestore leppene har jo både spilt i Melrose Place og flere filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 31. mars 2008 Og Billie (søteren til Austin) Liza Rizze eller noe sånt, hun med de kjempestore leppene har jo både spilt i Melrose Place og flere filmer hun er bare EKKEL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #23 Del Skrevet 1. april 2008 Hun som spille Kate har også spillt i glamour. Og hun som spille Belle har jobbet for Disney, så henne også i en eller annen serie på tv 2. Men har ikke noe inntrykk av at de er A kjendiser i USA nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fëawen Skrevet 1. april 2008 #24 Del Skrevet 1. april 2008 Også var jo Joey Dr. Drake Ramoure... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #25 Del Skrevet 1. april 2008 Hun som spille Kate har også spillt i glamour. Og hun som spille Belle har jobbet for Disney, så henne også i en eller annen serie på tv 2. Men har ikke noe inntrykk av at de er A kjendiser i USA nei... Det er et par av de som har spillt i flere andre serier også ja, men det har nok ikke vært et veldig stort karriærehopp for dem å være dem i DOOL nei. Han som spillte Eric Brady?? siller nå hovedrollen i Supernatural, og spillte i Dawsons Creek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 2. april 2008 #26 Del Skrevet 2. april 2008 Shawn ender iallefall på et todspunkt i et ekteskap med Mimi, omtrent samtidig med Belle og Philip.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fan Skrevet 13. april 2008 #27 Del Skrevet 13. april 2008 Kom igjen folkens, hold liv i denne tråden! Så litt på nyere episoder, og ser at halve cast'n er nye skuespillere og skjønner ingenting. Mange nye unge, og voksne. Fikk med meg at Shawn Brady Senior døde, og at de voksne som kom er barna hans, altså Kayla og mannen hennes Steve, og Kimberly. Men hvem pokker er ungdommene? Var en ung gutt som sa at Shawn Senior var faren hans? W00t? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.L Skrevet 16. april 2008 #28 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg må innrømme at jeg synes det er moro og se på Gode og Onde dager. I høst var jeg i USA og da så jeg noen få av de helt nye episodene. Det skjer så mye rart, at den tråden her er helt håpløs! Gå jo ikke ann å forklare alt det rotet der! "Og hun har barn med han, men det er ikke egentlig hans barn, også er hun gift med han som egentlig er forelsket i søsteren hennes, men hun er forelsket i han som egentlig er barnefaren men hun vet det ikke, men søsteren hennes vet det fordi hun prøver å stjele hennes barn!" Eller noe sånt.. Og Stefano dør aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 16. april 2008 #29 Del Skrevet 16. april 2008 Kom igjen folkens, hold liv i denne tråden! Så litt på nyere episoder, og ser at halve cast'n er nye skuespillere og skjønner ingenting. Mange nye unge, og voksne. Fikk med meg at Shawn Brady Senior døde, og at de voksne som kom er barna hans, altså Kayla og mannen hennes Steve, og Kimberly. Men hvem pokker er ungdommene? Var en ung gutt som sa at Shawn Senior var faren hans? W00t? hvem er Kayla, Steve og Kimberly? jeg har ikke sett på på to tre uker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 16. april 2008 #30 Del Skrevet 16. april 2008 Så litt på nyere episoder, og ser at halve cast'n er nye skuespillere og skjønner ingenting. Mange nye unge, og voksne. Fikk med meg at Shawn Brady Senior døde, og at de voksne som kom er barna hans, altså Kayla og mannen hennes Steve, og Kimberly. Men hvem pokker er ungdommene? Var en ung gutt som sa at Shawn Senior var faren hans? W00t? Nå finnes det jo flere "nye" episoder da! Serien blir sendt både på tv3 norge, danmark og sverige, pluss at den blir sendt i USA.. Hvor når så du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #31 Del Skrevet 19. april 2008 hvem er Kayla, Steve og Kimberly? jeg har ikke sett på på to tre uker jeg... Det er barna til Caroline og Shawn. Søsken av Roman og Bo. De er voksne og har vært borte fra serien i mange år. De snakker om dem noen ganger og henger opp navna deres på juletreet hvert år, men jeg har selv ikke sett så mye til dem de årene jeg har sett på. Men de kommer nå tilbake når Shawn dør. Det er jo faren deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #32 Del Skrevet 19. april 2008 Nå finnes det jo flere "nye" episoder da! Serien blir sendt både på tv3 norge, danmark og sverige, pluss at den blir sendt i USA.. Hvor når så du dette? Så det på Youtube. Søkte bare på Days of Our Lives. Fikk frem ALLER første episode i 1965 og helt frem til gårsdagens episode i USA. Men ikke alle episodene gjennom alle årene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 23. april 2008 #33 Del Skrevet 23. april 2008 Takk for tipset.. Artig å mimre litt tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #34 Del Skrevet 24. april 2008 Åååh kanke folk bare dø når de blir drept?? Ser på nå, derfor jeg irriterer meg over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #35 Del Skrevet 28. april 2008 Nå begynner det folkens!!! :D Jeg har ventet på dette i et par år nå! Marlena har ankommet Melaswen og nå skal det begynne å skje litt av hvert! Følg godt med! Jeg så noen episoder fra etter sommeren og mot høsten, og da har ting plutselig blitt snudd på hodet og man må følge med disse månedene! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 6. mai 2008 #36 Del Skrevet 6. mai 2008 hei! jeg bor i usa om dagen. days går hver dag klokka 12! men jeg skjønner ikke noe særlig. massemasse nye skuespillere, bo har en ekstra datter plutselig. vet ikke om dere husker gorgia som han fikk med billy, hun som døde, hun er med visstnok (har jeg hørt, har ikke sett henne). men han har en datter til, chelsey. skulle heller vært hjemme og sett der, det har skjedd så mye at fy.. stefano ligger i koma, og john er eieren av det store huset til stefano. rolf bor der sammen med han. aner ikke hvorfor. og john har fått nytt hukommelsestap, han husker ikke noe mer enn noen få år tilbake eller noe sånt. men nei, de skuespillerene som er med her har ikke noe stjernestatus. bor i california, litt nord for hollywood. jeg har hvertfall ikke fått med meg at de er noe store her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #37 Del Skrevet 10. mai 2008 hei! jeg bor i usa om dagen. days går hver dag klokka 12! men jeg skjønner ikke noe særlig. massemasse nye skuespillere, bo har en ekstra datter plutselig. vet ikke om dere husker gorgia som han fikk med billy, hun som døde, hun er med visstnok (har jeg hørt, har ikke sett henne). men han har en datter til, chelsey. skulle heller vært hjemme og sett der, det har skjedd så mye at fy.. stefano ligger i koma, og john er eieren av det store huset til stefano. rolf bor der sammen med han. aner ikke hvorfor. og john har fått nytt hukommelsestap, han husker ikke noe mer enn noen få år tilbake eller noe sånt. men nei, de skuespillerene som er med her har ikke noe stjernestatus. bor i california, litt nord for hollywood. jeg har hvertfall ikke fått med meg at de er noe store her. Det er Georgia som er Chelsea. Bo og Billie har bare èn datter sammen. Men det er nå (i Norge) de store endringene skjer. Belle kommer til å bli byttet ut med noen andre snart. Denne nye skuespilleren var helt forferdelig og varte i 2 sekunder før de fant nåværende Belle. Siden Shawn er borte så blir hun sammen med Phillip. De får en datter sammen senere, men det viser seg at det er Shawn sitt barn. Ungen heter Claire. Mimi blir snart gravid, men tar abort uten å snakke med Rex om det. Når hemmeligheten kommer ut (tror at det er Belle som avslører) så blir Rex rasende og slår opp. Dette fører Shawn (som kommer tilbake) og Mimi sammen og planlegger et bryllup. Belle elsker fortsatt Shawn, og han elsker henne. Billie kommer snart tilbake og skal finne dattera si for hun får vite at hun lever. Da reiser Bo og Hope sammen med henne og finner Chelsea. Etter mye om og men, finner de ut at det er dattera og tar henne med til Salem. Det skjer noe med Bo, så han trenger en donor av et eller annet. Bukspyttkjertel eller noe. Eneste match er Chelsea, så de går gjennom en massiv operasjon der hun redder livet hans. Hun blir betatt av legen sin, Daniel, men han er mye eldre og hun har kjæreste osv. Hun er faktisk veldig flink skuespiller! Bra storyline. Nicole har vært ute av serien i ca 2 år, men hun kommer tilbake fordi hun er fortsatt juridisk sett gift med Victor og krever å få bo i The Kiriakis Mansion. Men, det blir heftige sammenstøt med Chloe som har kommet tilbake også. Chloe var i Europa en stund med operaen, også var hun utsatt for en ulykke som gjorde at hun ble deformert. Hun feika sin egen død for hun nektet at Brady skulle se henne så "stygg". Så finner Nicole ut at hun lever og skal ta en operasjon for å fikse henne, og prøver alt hun kan for å forhindre den for det ville betydd at hun kom til Salem og tar Brady fra henne. Men, når Chloe kommer tilbake så er Brady forsvunnet. Alle anklager Chloe for å være innblandet i det, og østerikske myndigheter er etter henne. Nylig fant man ut at Brady lever og er i en rehabklinikk fordi han har blitt rusmisbruker (egentlig spiller han bare i Glamour:P). Victor hater Chloe og skylder på henne for at barnebarnet er rusmisbruker. Bo og Hope går gjennom en skilsmisse. Hope hadde visst gått inn i et rom og funnet Bo i sengen med Billie (bare sovende) og antatt at han var utro og krevd en skilsmisse. I virkeligheten var det Billie som satte opp hele det der for å få det til å virke som utroskap. Grunnen til det er: Zack (sønnen til Bo og Hope) dør etter at Chelsea (altså søstera til Zack) kjører på han. Hope tar avstand fra Chelsea men Bo står i en stygg situasjon, der dattera kjørte på sønnen ved en ulykke. Chelsea var i fare for å havne i fengsel, og Bo prøvde å hjelpe henne. Dette likte ikke Hope. Billie så hva som skjedde og fryktet at hun fikk Bo til å la Chelsea havne i fengsel, så hun iscenesatte utroskap-greia for å få Hope unna Bo så dattera slapp å slite. Men nå nylig, så stormet Billie inn i rettsalen og forklarte hele greia og var helt ærlig. Det kule nå, er at det kommer en psyko dame som kidnapper Hope og tror at hun er Kayla (kona til Steve, søstera til Bo som kommer tilbake). Denne psyko dama er eksen til Steve (Steve var sammen med henne de 2 årene han var forsvunnet og hadde hukommelsestap eller noe) som bruker "Kayla", altså Hope, til å nå frem til Steve for å "make him hurt the way i hurt". Vet ikke hva planen hennes er, men hun snakker på å gjøre han vondt, for så å ta han fra Kayla. Kayla er gravid, og har allerede en tenåringsdatter med Steve, som er sammen med Max Brady. Max er adoptivsønnen til Caroline og Shawn Brady. Shawn dør (for real, tror jeg) og det er derfor de voksne barna kommer tilbake til serien. Bo ligger fortsatt på sykehuset når dette skjer, og vet ikke hvor Hope er. Eller, nå har Steve forklart det tror jeg. De prøver å redde Hope. Phillip kidnapper Belle og Claire når han finner ut at det er egentlig Shawn sitt barn. De er på en båt på vei til Australia for å leve sammen. Hans oppdrag er å være en far for Claire uansett, og få henne til å glemme Shawn. Shawn og Bo legger en plan sammen med Steve (eller ikke, de stoler ikke helt på han av en eller annen grunn) for å redde Belle og Claire. Alt er ikke kronologisk riktig, men det seneste er dette med hun psykoen, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 10. mai 2008 #38 Del Skrevet 10. mai 2008 Nicole har vært ute av serien i ca 2 år, men hun kommer tilbake fordi hun er fortsatt juridisk sett gift med Victor og krever å få bo i The Kiriakis Mansion. Men, det blir heftige sammenstøt med Chloe som har kommet tilbake også. Chloe var i Europa en stund med operaen, også var hun utsatt for en ulykke som gjorde at hun ble deformert. Hun feika sin egen død for hun nektet at Brady skulle se henne så "stygg". Så finner Nicole ut at hun lever og skal ta en operasjon for å fikse henne, og prøver alt hun kan for å forhindre den for det ville betydd at hun kom til Salem og tar Brady fra henne. Men, når Chloe kommer tilbake så er Brady forsvunnet. Alle anklager Chloe for å være innblandet i det, og østerikske myndigheter er etter henne. Nylig fant man ut at Brady lever og er i en rehabklinikk fordi han har blitt rusmisbruker (egentlig spiller han bare i Glamour:P). Victor hater Chloe og skylder på henne for at barnebarnet er rusmisbruker. Er ikke Victor død da? Trodde Nicole og hun der som kidnappet Shawn drepte han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 10. mai 2008 #39 Del Skrevet 10. mai 2008 Er ikke Victor død da? Trodde Nicole og hun der som kidnappet Shawn drepte han... Nei, han lever og er på øya sammen med resten av ofrene til Salem-stalkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 10. mai 2008 #40 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, han lever og er på øya sammen med resten av ofrene til Salem-stalkeren. Herlighet.... Er jo aldri noen som dør når de blir drept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå