Celisa Skrevet 10. mars 2009 #181 Skrevet 10. mars 2009 Var det sånn at Mimi skøyt Jan? Så på TV3 Danmark for en stund siden og da satt hun i fengsel og risikerte dødsstraff. De ligger vel ca et halvt år foran oss. Mimi har ikke skutt henne, nei. De krangla, og Jan falt og slo hodet i en stein.
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #182 Skrevet 11. mars 2009 Hvor lenge skal Sami være utkledd som den mannen? Syntes det er helt idiotisk...
Lissi Skrevet 11. mars 2009 #183 Skrevet 11. mars 2009 Hvor lenge skal Sami være utkledd som den mannen? Syntes det er helt idiotisk... Ja de har dårlig fantasi. Stadig vekk sånne teite påfunn. Feks når Marlena var seriemorderen. Begynner å bli rimelig lei Dimera også! Både far og sønn. Dette er så oppbrukt, please finn på noe nytt snart
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #184 Skrevet 11. mars 2009 Ja de har dårlig fantasi. Stadig vekk sånne teite påfunn. Feks når Marlena var seriemorderen. Begynner å bli rimelig lei Dimera også! Både far og sønn. Dette er så oppbrukt, please finn på noe nytt snart serien hadde litt hadde økonomiske problemer da seriemorderen gikk løs.. derfor ble alle sendt til en øy og ikke drept og dermed sparte de masse penger før vi fant ut at de fortsatt levde.. sami er han mannen fordi hun som spiller sami var gravid og fødte en baby
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #185 Skrevet 27. mars 2009 Dumt at Abe er blitt blind da Nesten som frustrerte fruer jo Håper det der Sami prosjektet snart er over, at hun er en mann.. Er det noen som vet når Cloe treffer Brady igjen??
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #186 Skrevet 27. mars 2009 Cloe og Brady gifter seg.... vet ikke hvor langt de er kommet på norsk tv3 nå, men jeg ser på dansk tv3 og der giftet de seg for en mnd ca tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #187 Skrevet 28. mars 2009 Dansk tv3 ligger ca et halvt år foran norsk tv3.
sleazejenta Skrevet 16. april 2009 #189 Skrevet 16. april 2009 det jeg kan huske at jeg har lest som kommer til å skje en gang i fremtiden... * Sami får bevis på at Kate ødela for henne og Lucas, så Lucas frir til Sami på nytt...Men så er det en eller annen som avslører at Sami var Stan, så det sier vel seg selv hvordan det går... * Både Austin og Carrie kommer tilbake...de blir visstnok sammen igjen, og stikker av...eller noe sånt. *Lucas hooker opp med Chloe, sikkert en eller annen gang etter at Brady har blitt narkoman:p *Rex får vite om aborten til Mimi, ved at han overhører Mimi og Belle snakke om det. mye mer også. Jeez, I'm a soapfreak
Wenche39 Skrevet 29. april 2009 #190 Skrevet 29. april 2009 Hun skjøt henne ikke, Jan snublet og falt med hodet mot en stein. Mimi innrømmer å ha gjort det for å skjule for Rex at hun tok abort.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #192 Skrevet 3. mai 2009 Hva skjer med Philip Shawn og Belle??? Philip var som kjent i Irak, så ble han holdt som fange av DiMera. Da fikk Shawn, Rex, Brady og Lucas den fantastiske ideen om å reise ned dit for å redde han, noe ingen andre kunne, hverken ISA, Interpol eller andre slike offentlige byråer. Men de 4 heltene befridde da Philip og skulle reise tilbake til Salem da Philip bestemte seg for å bli og krige ferdig. Under denne fortsettelsen, så tråkket han på en mine og ligger nå på sykehuset i Tyskland etter å ha amputert beinet/beina. Belle er der sammen med han nå for å støtte han gjennom det, så hun får ikke fortalt han at hun elsker Shawn. Og Shawn driver fortsatt med sitt gamle kødd om at de må være sammen og det er det beste for alle -piss.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #193 Skrevet 1. juni 2009 Hei hei, jeg opptaker som vanlig I gode og Onde dager imens jeg er på jobb. Men jeg ble fortvilet da opptakeren kortsluttet og opptakene viser bare svart... Kan noen plis oppdatere meg hva som skjedde de to siste ukene? :s
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 12. juni 2009 #194 Skrevet 12. juni 2009 mimi og shawn blir sammen.de søker vel trøst hos hverandre siden rex har gått fra mimi pga han fant ut om aborten.og belle sa til shawn at ho vil bli hos phillip side de skal ha en unge.men tror belle og shawn blir sammen igjen senere i serien.men lurer på hva som skjer med jan??chole og brady gifter seg men framtiden til stakkars nicole ser ikke lys ut.hvert fall ikke hvis victor kommer hjem som han sikkert gjør.da kommer ho til å få et helvete!stefano kommer tilbake.sami blir sammen med han EJ.sønnen til stefano og john dør i en bilulykke.men så er det jo alltid slik i gode og onde dager at de fleste som dør står opp fra de døde eller ikke døde.så tror ikke john egentlig døde selv om det var det jeg leste en plass.austin kommer tilbake.han har jeg savna!!håper bare det er han gammle å at de ikke har bytta han ut med en ny en!hater når de gjør det.vet i hvert fall at shawn blir bytta ut.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 12. juni 2009 #195 Skrevet 12. juni 2009 Ja men han får en hodeskade og husker dermed ingenting av at Jan har hold han fange. Hun klarer å lure ham til å tro at de er kjærester, så de bor i leiligheten til Shawn sammen. Belle og Mimi tror jo selvfølgelig det har klikke helt for han, JAN av alle personer liksom. Dermed blir Belle også sammen med Philip, og de gifter seg. Shawn begynner etterhvert å bli meget lei av Jan og husker følelsene sine for Belle, og kræsjer bryllupet (veldig bokstavelig, med motorsykkelen sin) men det er for sent. Belle velger Philip over Shawn. En stormfull natt (hehe) befinner Shawn og Belle seg i en låve - litt usikker på omstendighetene ogsånt her - men de har hvertfall sex. Og av en eller annen grunn husker de det ikke etterpå, låven begynner å brenne og Belle slår hodet sitt ogsånt. Typisk såpe. Uansett, hun blir gravid men tror jo naturligvis det er Philip som er faren, i og med at de er gift og Shawn og Belle aldri har hatt sex (som de husker). Men når denne ungen blir født viser det seg etterhvert at Claire (som hun heter) er Shawn sin. Så finner de etterhvert sammen, og Philip drar fra byen. Nå begynner også en ny Shawn, Brandon Beemer heter han. Etter et halvtårs tid kommer Philip tilbake, spilt av Jay K. Johnson som spilte Philip som ung (før han vi har nå) og kjemper for foreldreretten til Claire, selvom han ikke er biologiske faren. Og han vinner midlertidig foreldrerett, så Shawn og Belle flykter Salem med Claire for å beskytte henne. Men de kommer seg hjem igjen da, og Shawn og Belle gifter seg. Men så blir de skrevet ut av serien.. Så i gode og onde dager i USA nå er ikke Shawn og Belle med lenger. Skuespillerne fikk sparken og karakterene er borte. kødder du?i usa nå så er ikke belle å shawn med lenger?det kommer til å bli trist når de forsvinner fra serien:( det som er det beste å se på.alle intrigene mellom shawn,belle og phillip.bare gleder meg til de blir sammen igjen
Gjest fisker Skrevet 13. juni 2009 #196 Skrevet 13. juni 2009 Belle forlater serien fordi hun får jobb i General Hospital. Tror Shawn også, hvertfall nye Shawn-skuespiller. Gleder meg til han kommer ,er så drittlei denne Shawn-en!!! Gleder meg til Georgia/Chelsea, Max og den gjengen blir mer sentral, og at flere skuespillere kommer inn. Da blir det nytt drama :D Ferskt blod! I stedet for kjedelige Shawn-Belle-drama. Piss lei det..
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 18. juni 2009 #197 Skrevet 18. juni 2009 Belle forlater serien fordi hun får jobb i General Hospital. Tror Shawn også, hvertfall nye Shawn-skuespiller. Gleder meg til han kommer ,er så drittlei denne Shawn-en!!! Gleder meg til Georgia/Chelsea, Max og den gjengen blir mer sentral, og at flere skuespillere kommer inn. Da blir det nytt drama :D Ferskt blod! I stedet for kjedelige Shawn-Belle-drama. Piss lei det.. enig!men blir nok mye belle,shawn drama fremover!siden shawn blir sammen med mimi og belle blir sjalu siden ho elsker jo egentlig shawn men valgte å bli hos phillip siden ho føler det er rett siden de er gift og skal ha en unge,men er jo shawn sin unge egentlig men det finner de ut senere i serien. belle og shawn blir sammen til slutt.men ting tar så utrolig lang tid i gode og onde dager!!!blir gal
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #198 Skrevet 9. juli 2009 enig!men blir nok mye belle,shawn drama fremover!siden shawn blir sammen med mimi og belle blir sjalu siden ho elsker jo egentlig shawn men valgte å bli hos phillip siden ho føler det er rett siden de er gift og skal ha en unge,men er jo shawn sin unge egentlig men det finner de ut senere i serien. belle og shawn blir sammen til slutt.men ting tar så utrolig lang tid i gode og onde dager!!!blir gal Å.. Jeg kan ikke si imot deg! Det blir jo litt... lang på en måte. Som helt et år tilsvarer som en måned eller noe sånt! Men jeg er glad at Mickey og Maggie er sammen igjen! Selv om jeg så ikke det, men Bonnie nevnte det Belle er jo veldig rettferdigstafne, jeg klandrer henne ikke for det, men hun bør følge sitt hjerte ikke hjerne! Men men... :S
Gjest Gjest_Jane_* Skrevet 18. august 2009 #199 Skrevet 18. august 2009 Noen som vet hva som skjer framover?
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 25. august 2009 #200 Skrevet 25. august 2009 jeg har sett på gode og onde dager i snart 10 år!! må si jeg er litt flau av å se på det. det er så tåpelig men er helt avhengigg :gjeiper: synes gode og onde dager var litt gøyere før når stefano hele tiden kidnappet marlena og prøvde å få henne til å bli hans dronning. og når sami prøvde å holde Carrie og Austin fra hverandre.alt dramaet mellom de. savner også peter og kristin.noen som vet hva som skjedde med Kristin? ho bare forsvant fra serien men vet ikke hvorfor begynner å bli lei alt dramaet mellom belle,shawn og de. synes det var gøyere før når de gikk på high school og Chole var "spøkelses jenta"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå