Gjest Pupsilure Skrevet 17. oktober 2008 #121 Del Skrevet 17. oktober 2008 Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #122 Del Skrevet 17. oktober 2008 Chloe MEN; du vet ikke hva som har skjedd med hun?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 17. oktober 2008 #123 Del Skrevet 17. oktober 2008 Aner ikke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 17. oktober 2008 #124 Del Skrevet 17. oktober 2008 Chloe ble en berømt operasangerinne, og på vei til/fra et arrangement i Wien kjørte limoen hun satt i av veien. Så bilulykke altså Hun vil ikke at Brady skal vite at hun lever fordi hun har blitt så "stygg" med alle sårene og arrene i ansiktet (men jeg kan vedde masse på at hun blir bra igjen og drar tilbake til salem og ender opp med Brady!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 17. oktober 2008 #125 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Tek er forresten en politmann som jobber med Bo og de. Han (Tek altså) datet Lexie når de trodde Abe var død. Herregud jeg må skaffe meg et liv Endret 17. oktober 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #126 Del Skrevet 17. oktober 2008 Herregud jeg må skaffe meg et liv Lol Takk for svar. Og by the way, jeg og burde fått meg et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@I Skrevet 20. oktober 2008 #127 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mange som burde skaffet seg et liv, bl.a meg, hehe. I dag er jeg kjempeforkjøla og kan ikke gå på skole, perfekt anledning til se på serien, hehe. Kjenner en dame som skiftet til kveldsundervisning KUN for å se på Days of our Lives Ang. Georgia: hvordan kan hun være 16 hvis hun er født for 5 år siden? Var det ikke slik at folka i Salem fuglte "vanlig liv" når det gjaldt alder? Yngste sønnen til Bo og Hope er like gammel som min. Det har han alltid vært, hehe. Og Belle og gjengen var ferdig med videregående da de var 18? Og nå er de noe og tyve? Cassie, så vi på øya, og de andre mistenkte hun jobbet med Tony. Husker da hun skulle lage Sitron saften for gjestene der, tok det så lang tid at de lurte på hva tok henne så langt. Pleide å lese om hva som kom til å skje for noen år siden. Leste f. eks. at Abe er faren til både Lexies barn og Brandon. At Shawn og Mimi gifter seg, det samme med Philip og Belle og andre ting jeg ikke husker nå.. Mange som blir byttet ut hele tiden! Dumt Synes jeg! Likte ikke da Philip ble byttet ut, er glad gamle Philip kommer tilbake! Og som andre her sier gamle Belle var bedre:) Mickey ble plutselig gammel mann:S. Bare kvarter igjen til den begynner, gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. oktober 2008 #128 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, hun Cassie, jobber hun for dimera eller er det bare det enkelte tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 20. oktober 2008 #129 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvem er Georgia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. oktober 2008 #130 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvem er Georgia?? Tydeligvis datteren til Bo og Billie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 20. oktober 2008 #131 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hmmm.. Visste de at hun levde? (man vet jo aldri med Salem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 20. oktober 2008 #132 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mange som burde skaffet seg et liv, bl.a meg, hehe. I dag er jeg kjempeforkjøla og kan ikke gå på skole, perfekt anledning til se på serien, hehe. Kjenner en dame som skiftet til kveldsundervisning KUN for å se på Days of our Lives Ang. Georgia: hvordan kan hun være 16 hvis hun er født for 5 år siden? Var det ikke slik at folka i Salem fuglte "vanlig liv" når det gjaldt alder? Yngste sønnen til Bo og Hope er like gammel som min. Det har han alltid vært, hehe. Og Belle og gjengen var ferdig med videregående da de var 18? Og nå er de noe og tyve? Cassie, så vi på øya, og de andre mistenkte hun jobbet med Tony. Husker da hun skulle lage Sitron saften for gjestene der, tok det så lang tid at de lurte på hva tok henne så langt. Pleide å lese om hva som kom til å skje for noen år siden. Leste f. eks. at Abe er faren til både Lexies barn og Brandon. At Shawn og Mimi gifter seg, det samme med Philip og Belle og andre ting jeg ikke husker nå.. Mange som blir byttet ut hele tiden! Dumt Synes jeg! Likte ikke da Philip ble byttet ut, er glad gamle Philip kommer tilbake! Og som andre her sier gamle Belle var bedre:) Mickey ble plutselig gammel mann:S. Bare kvarter igjen til den begynner, gleder meg!! Hvis du ser her , så ser du at Phillip og Will er født i 95 begge to, og de er virkelig ikke like gamle i serien. Og Sami er født i 84, og har en sønn født i 95 :klø: Jeg syntes ofte personene forsvinner for en periode og så kommer de tilbake myyye eldre. Er spent på hvor gammel de har gjort Georgia Jeg likte mye bedre gamle Belle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 21. oktober 2008 #133 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg anbefaler alle å gå inn på siden www.days.nu. Spoilere, info, og masse morsomme og interessante ting å lese om DOOL digger den serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@I Skrevet 21. oktober 2008 #134 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis du ser her , så ser du at Phillip og Will er født i 95 begge to, og de er virkelig ikke like gamle i serien. Og Sami er født i 84, og har en sønn født i 95 :klø: Jeg syntes ofte personene forsvinner for en periode og så kommer de tilbake myyye eldre. Er spent på hvor gammel de har gjort Georgia Jeg likte mye bedre gamle Belle. HAHAHAHAHA, Måtte bare leeeeeee, da jeg leste linken! hehehe. Det er jo heeelt latterlig!! Men selvfølgelig det er jo Salem!! Svigerinnen min sa en gan for noen år siden at disse folka kommer til å dø alle sammen for å få serien til å slutte! Hehe. Se på Zack som jeg mente han var like gammel som min sønn (som er født 2004) det står han er født i 2000 Jeg tror de bare passer på at de har den samme bursdagen hele veien, men fødsels år kan justeres etter ønsket nåværende alder, hehe! Shoot me!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 22. oktober 2008 #135 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det heter SORAS Soap Opera Rapid Aging Syndrom. Skjer hele tiden, veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #136 Del Skrevet 22. oktober 2008 Chloe ble en berømt operasangerinne, og på vei til/fra et arrangement i Wien kjørte limoen hun satt i av veien. Så bilulykke altså Hun vil ikke at Brady skal vite at hun lever fordi hun har blitt så "stygg" med alle sårene og arrene i ansiktet (men jeg kan vedde masse på at hun blir bra igjen og drar tilbake til salem og ender opp med Brady!) Ja de ender opp med å gifte seg til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 22. oktober 2008 #137 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jaaa! Nå har Mimi oppdaget buret Jan holdt Shawn fanget i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@I Skrevet 22. oktober 2008 #138 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja de ender opp med å gifte seg til slutt! Ja, og så forsvinner Brady så finner Philip og hun gifter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 22. oktober 2008 #139 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jaaa! Nå har Mimi oppdaget buret Jan holdt Shawn fanget i! Spennende! Selv om jeg må jo bare le av hele Salem. Vet de nå at Marlena lever, eller tror de alle at hun er død? (Hun var jo fanget på båten sammen med noen) Endret 22. oktober 2008 av LoppeLise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 22. oktober 2008 #140 Del Skrevet 22. oktober 2008 Spennende! Selv om jeg må jo bare le av hele Salem. Vet de nå at Marlena lever, eller tror de alle at hun er død? (Hun var jo fanget på båten sammen med noen) Jeg mener de tror hun er død. Nei man kan jo ikke annet enn å le av hele Salem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå