Såga Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 (endret) jeg har kommunegrått hår med masse ulike striper i og føler jeg ser helt skabbete ut. hva ville skje om jeg farget håret med en lysebrun farge? Hva vil skje med stripene i så fall? Er det noen farger jeg definitivt ikke må bruke? Det er sikkert lurest å gå til frisøren, men så kan jeg ikke la være å tenke på at det kanskje hadde ordnet seg med en heldekkende hjemmefarge også... (jeg har ikke så mye penger til frisør akkurat nå...) Endret 25. mars 2008 av Såga
Linda644 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 jeg har kommunegrått hår med masse ulike striper i og føler jeg ser helt skabbete ut. hva ville skje om jeg farget håret med en lysebrun farge? Hva vil skje med stripene i så fall? Er det noen farger jeg definitivt ikke må bruke? Det er sikkert lurest å gå til frisøren, men så kan jeg ikke la være å tenke på at det kanskje hadde ordnet seg med en heldekkende hjemmefarge også... (jeg har ikke så mye penger til frisør akkurat nå...) Det går bra :=) gikk i allefall det på meg;) men jeg kan jo ikke garantere at det går bra med ditt hår, men jeg tror det. Ta sjansen du!
DDuck Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Styr unna kalde farger for de kan komme fram med grønn-skjær der du har hatt de lyse stripene Stripene vil nok kansje komme til å skinne litt igjennom og kansje fargen blir fort vasket vekk akkurate der stripene har vært, men det vil ordne seg etter 2-3 farginger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå