Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vesla på 21 måneder har satt sammen din første hele setning. "Mamma slo meg", sa hun med skikkelig furteleppe i går kveld. Det er morsomt når barna blir så store
Gjest Helen Parr Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Måtte du slå mye for at den skulle komme?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Måtte du slå mye for at den skulle komme? Nei, jeg slår aldri mye Endret 25. mars 2008 av Dalwhinnie
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Det kommer masse setninger å få sosialangst av fremover, jeg lover. "mamma pompa -tikken" er en klassiker her i huset. (ropt høyt i lang kassekø)
Søs Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 husker godt første settnigen til 5 åringen.. "Pappa tjyna i tjappa og gjåtej" kom h*n løpende og fortalte meg stolet. Hadde nok ikke sett pappa'n gråte før. Pappa'n er ikke så veldig fornøyd med at det ble fortalt i tide og utide og måtte stadig forsvare seg med at han brakk 2 ribbein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå