Gå til innhold

Har dere navn på underlivet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere par som har satt navn på partnerens genitalier?

Vi har hatt det litt moro med det,og kalt "utstyret" vårt for Solfrid og Rolf........ :oops: :oops: :oops:

Barbie

Videoannonse
Annonse
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Kjært barn har mange navn. Jeg vet ikke helt om jeg vil opplyse sånn offentlig om dem da, men Junior er vel det mest standariserte.

Skrevet

:hoho:

Ehhh Solfrid er et navn jeg forbinder med noe helt annet. Jeg mener... Er det ikke en mann innen showbiz som kaller seg Solfrid?

Vi klarer oss uten navn vi :sjarmor:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Tenker du på Solfrid Rørlien Saue? Det er utrolig nok en kvinne.

Skrevet
Tenker du på Solfrid Rørlien Saue? Det er utrolig nok en kvinne.

:hoho::hoho::hoho:

Kan heller ikke si at Solfrid er et navn jeg ville kalt henne for....

Skrevet

Vet ikke hvem jeg tenker på... Men når jeg hører Solfrid ser jeg for meg en mann :lol: Huff... Håper der ikke er noen her som heter Solfrid i RL - utenom en kjønnsdel da.

Gjest M-ling
Skrevet

Vel, for å svare på det opprinnelige innlegget, så

kjenner jeg til en Major ... :rodme:

:ler:

Skrevet

Hos oss har vi ikke kommet over "bæsj-promp-tiss-alderen", så vi bruker helst de folkelige, og mest kjente begrepene.... :kul:

Ærlig talt...slike tøyse-jåle-navn er litt barnslige...og avtennende...etter min mening.

Gjest kjerringamedkjeppen
Skrevet

min heter tamara.. hans chad (etter tom green i charlies angels) hehe..

det er ikke no alvorlig med det da ;) bare morro

Gjest Embla s
Skrevet
Hos oss har vi ikke kommet over "bæsj-promp-tiss-alderen", så vi bruker helst de folkelige, og mest kjente begrepene.... :kul:

Ærlig talt...slike tøyse-jåle-navn er litt barnslige...og avtennende...etter min mening.

Her kan jeg si meg 100 % enig med herr Sandman! (UTROLIG avtennende)!! :Nikke:

Skrevet

:lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lo

Som noen sa,kjært barn har mange navn!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:oops: Kanskje jeg og min samboer kan kopiere navnet,og siden jeg er lesbisk kan jeg kalle samboerens underliv for Solfrid og mitt for Snefrid!

He,he,he...Solfrid og Snefrid!! Nhæ...tror ikke det!! :oops:

Gjest M-ling
Skrevet
Hos oss har vi ikke kommet over "bæsj-promp-tiss-alderen", så vi bruker helst de folkelige, og mest kjente begrepene....

:ler:

Må'kke ta det så seriøst, da Sandman.

Jeg synes det bare er litt morsomt at han kaller den opp etter sjefen sin. Litt barnslig, litt rart, og litt morsomt, siden det er gjort med ironi fra hans side også. ;)

Enig at det er avtennende om det brukes under sex, forøvrig. :o

:blunke:

Skrevet

UPS!!!

Glemte å si at her i gården går vi ikke rundt grøten for å lete etter kallenavn. Her kaller vi en stol for en stol!! Ikke noe annet!! :roll:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Er jo et navn jeg selv synes er litt morsomt da; mamma/pappa-knappen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samboeren kalte underlivet mitt for det jeg heter til mellomnavn før.. :ler: :oops: , men det var bare noe vi ertet hverandre med de første månedene vi var sammen..

Nå kaller vi bare en stol en stol osv.. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Navn på underlivet??? Nei, det hadde aldri falt meg inn!

Men jeg måtte trekke litt på smilebåndet da jeg leste om Solfrid og Rolf... :ler: Var jo litt morsomt da, selvom det ikke er aktuelt for meg! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...