Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Litt koselig å ha et sted der vi kan møte andre agderbruder Hvor skal dere gifte dere? Lokaler osv..
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi har leid klubben selskapslokaler midt i kristiansand Vi skal ha vielsen i Vennesla kirke.
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Vi har leid klubben selskapslokaler midt i kristiansand Vi skal ha vielsen i Vennesla kirke. Okai, har vært inne å sett på det lokalet, men der kan vi vel ikke ha med medbragt også må vi vel ha det vertskapet som tilhører stedet?! Gratulerer så masse
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Okai, har vært inne å sett på det lokalet, men der kan vi vel ikke ha med medbragt også må vi vel ha det vertskapet som tilhører stedet?! Gratulerer så masse Takk for det Vi synes det var ganske okei med fullpakke. Blir ikke så gal pris bare man regner litt på det Betaler 695 kroner pr person for maten, og dette inkluderer da servitører, rydding etter festen og de ordner alt før festen.. Vi har også bestilt øl/vin/cider/brus buffe av de, så gjestene får hele tiden påfyll
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Takk for det Vi synes det var ganske okei med fullpakke. Blir ikke så gal pris bare man regner litt på det Betaler 695 kroner pr person for maten, og dette inkluderer da servitører, rydding etter festen og de ordner alt før festen.. Vi har også bestilt øl/vin/cider/brus buffe av de, så gjestene får hele tiden påfyll Åja, ja det er veldig greit å ha alt klart, man sparer jo masse tid ved å gjøre det! Og ikke var det ille pris heller altså Jeg jobber selv på Quality hotel i sørlandsparken, så jeg skal høre hva slags priser vi hadde fått her, så det blir spennende å høre! I forhold til andre her så har jo vi et ganske så minimalt budsjett da, med 40.000, så det kan jo bli spennende å se! Hva har dere regnet med da? Har du forresten vært nede i byen for å se på brudekjole?!
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Åja, ja det er veldig greit å ha alt klart, man sparer jo masse tid ved å gjøre det! Og ikke var det ille pris heller altså Jeg jobber selv på Quality hotel i sørlandsparken, så jeg skal høre hva slags priser vi hadde fått her, så det blir spennende å høre! I forhold til andre her så har jo vi et ganske så minimalt budsjett da, med 40.000, så det kan jo bli spennende å se! Hva har dere regnet med da? Har du forresten vært nede i byen for å se på brudekjole?! Ja det er en ganske grei pris for å slippe unna styret..hehe Vi skulle egentlig ikke gifte oss før sommeren 09, for å kunne spare opp penger, men mamma er syk, så hele greia ble fremskynda ett år, så plutselig var det bare 9 mndr til bryllupet. Mamma sa at siden hun var årsaken til fremskyndelsen så skulle de "voksne" ta seg av betalinga. Vi betaler, brudebukett osv., hotell,sminke og fotograf selv. Og sko , og accesories... Men de store utgiftene har forledrene våre. KJolen hengter i skapet da det er under 2 måneder igjen
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Ja det er en ganske grei pris for å slippe unna styret..hehe Vi skulle egentlig ikke gifte oss før sommeren 09, for å kunne spare opp penger, men mamma er syk, så hele greia ble fremskynda ett år, så plutselig var det bare 9 mndr til bryllupet. Mamma sa at siden hun var årsaken til fremskyndelsen så skulle de "voksne" ta seg av betalinga. Vi betaler, brudebukett osv., hotell,sminke og fotograf selv. Og sko , og accesories... Men de store utgiftene har forledrene våre. KJolen hengter i skapet da det er under 2 måneder igjen Åhh såpass ja Det er jo deilig da, trenger liksom ikke stå med kalkulator for hver ting man kjøper inn... hehe.. Jeg innser jo nå atdet kanskje er litt lite vi har regnet med altså, det er det.. Menmen.. Det må vi nesten taetter hvert! Fikk iallefall kjøpt inn kort og konvulutter idag, som jeg kan sitte å pussle litt med innimellom Det er jo ikke lenge igjen for dere da nei, har di bilde av brudekjolen du skal ha?
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Åhh såpass ja Det er jo deilig da, trenger liksom ikke stå med kalkulator for hver ting man kjøper inn... hehe.. Jeg innser jo nå atdet kanskje er litt lite vi har regnet med altså, det er det.. Menmen.. Det må vi nesten taetter hvert! Fikk iallefall kjøpt inn kort og konvulutter idag, som jeg kan sitte å pussle litt med innimellom Det er jo ikke lenge igjen for dere da nei, har di bilde av brudekjolen du skal ha? Ja er litt deilig å slippe det, men blir jo en del utgifter alikevel merker jeg.. hehehe Vi bestilte trykte kort med gjestens navn trykket i kortet og på konvolutten vi. Synes det var litt artig jeg.. hihi Om 40 000 er lite eller mye kommer ann på¨hvor mange dere inviterer blant annet Bilde av kjolen Bildet 2 Bildet 3 Bildet 4
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Kjolen ser mye finere ut i virkeligheten, og hun som har den på seg på bildet er veldig høy, så på meg kommer mønstret foran på kjolen 2-4 cm over bakken istedet for 20..hehehe
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Ja er litt deilig å slippe det, men blir jo en del utgifter alikevel merker jeg.. hehehe Vi bestilte trykte kort med gjestens navn trykket i kortet og på konvolutten vi. Synes det var litt artig jeg.. hihi Om 40 000 er lite eller mye kommer ann på¨hvor mange dere inviterer blant annet Bilde av kjolen Bildet 2 Bildet 3 Bildet 4 Åhh, fy, den var fin Det er faktisk som den jeg har sett på, men med stropper.. Ååå, det er jo så morsomt å kikke på brudekjoler synest jeg.. Merker det kribler litt i kroppen.. Dere fikk de trykt ja? Var inne å kikka på det jeg også, men nå var det et såkalt "tilbud" på panduroen på sørlandssenteret der det var 4 kr konvolutten og 4 kr kortet, så jeg betalte 350,- Inkludert bånd da, som jeg bare legger over kortet Men har ingen aning på hvordan det vil se ut da... Vi har sattopp en foreløpig liste der det er ca 30 til middag og 60 til kaker, så det ser ut som om det blir litt knapt ja.. hehe.. Duordner håret og sånn i Vennesla du eller?
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Åhh, fy, den var fin Det er faktisk som den jeg har sett på, men med stropper.. Ååå, det er jo så morsomt å kikke på brudekjoler synest jeg.. Merker det kribler litt i kroppen.. Dere fikk de trykt ja? Var inne å kikka på det jeg også, men nå var det et såkalt "tilbud" på panduroen på sørlandssenteret der det var 4 kr konvolutten og 4 kr kortet, så jeg betalte 350,- Inkludert bånd da, som jeg bare legger over kortet Men har ingen aning på hvordan det vil se ut da... Vi har sattopp en foreløpig liste der det er ca 30 til middag og 60 til kaker, så det ser ut som om det blir litt knapt ja.. hehe.. Duordner håret og sånn i Vennesla du eller? Ja jeg er rimelig fornøyd med den . Håper bare noen vil kjøpe den etter bryllupet.. hehe Fant ut at det ikke var vits i stropper på den, er ett kraftig korsett sydd inn i kjolen som holder alt og kjolen på plass.. Vi har ingen til kake, og sparer nok mye på det. Vi har 43 gjester.... Har bare invitert 2 venner utenom forloverne med følge. Ja, jeg skal ordne meg i Vennesla, siden vi skal i kirka rett borti gata.. Skal på Monicas frisørsalong. Hun har satt av hele dagen for meg, foloveren min og vennina mi. Billig var det og, sjekket flere plasser...
Gjest brud 08 Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Vi skal også ha selskapet på Klubben i Kristiansand. Vielsen blir i Randesund kirke.
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Vi skal også ha selskapet på Klubben i Kristiansand. Vielsen blir i Randesund kirke. Hei. Så gøy da Når er deres dag??
Gjest brud 08 Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Så gøy da Når er deres dag?? 28.juni - så begynner å nærme seg. Dere?
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Ja jeg er rimelig fornøyd med den . Håper bare noen vil kjøpe den etter bryllupet.. hehe Fant ut at det ikke var vits i stropper på den, er ett kraftig korsett sydd inn i kjolen som holder alt og kjolen på plass.. Vi har ingen til kake, og sparer nok mye på det. Vi har 43 gjester.... Har bare invitert 2 venner utenom forloverne med følge. Ja, jeg skal ordne meg i Vennesla, siden vi skal i kirka rett borti gata.. Skal på Monicas frisørsalong. Hun har satt av hele dagen for meg, foloveren min og vennina mi. Billig var det og, sjekket flere plasser... Men det er det jo helt sikkert vettu Jeg f.eks, synes jo den var veldig fin:p Hehehe.. Er jo greiest for deg å ordne deg i Vennesla ja, slipper det stresset med å ned til byen både før og etter bryllupet! Hele dagen er jo greit, skal du gjøre mye med håret eller? Jeg tenkte kanskje jeg skulle høre med ei venninne avmeg, om hun vil ordne meg, og håret har jeg faktisk lyst og gjøre selv Men sminken er jo litt viktig, for den skal jo sitte på hele dagen, nytter ikke bare slenge på et lag med mascara og eyeliner liksom Har dere bestilt suite da? Vi har noen veldig flotte noen oppe hos oss vettu;)
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Vi skal også ha selskapet på Klubben i Kristiansand. Vielsen blir i Randesund kirke. Heihei, så gøy med en til, nå er vi tre Og gratulerer med bryllup, det er ikke lenge til heller.. Det er tydeligvis mange som skal ha det på klubben altså, kanskje jeg må ta en telefon dit jeg også
Gjest smotti Skrevet 25. mars 2008 #17 Skrevet 25. mars 2008 28.juni - så begynner å nærme seg. Dere? 24 mai
Gjest brud 08 Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Har dere bestemt dere for meny enda? Vi er så usikkre på hva vi skal velge...
Gjest Hegepege Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 Har dere bestemt dere for meny enda? Vi er så usikkre på hva vi skal velge... Jeg har ikke betemt enda, men det blir vel noe av det tradisjonelle kjøttet tenker jeg, indrefilet eller noe av det Har ikke funnet lokale enda vi, så vi har ikke kommet så langt!
rsa Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 Hei Jeg skal gifte meg i Tvedestrand i august. Vi har valgt Dypvåg kirke, og har middagen på Englegaard. Jeg får kjolen sydd hos Goddess.no Gleder meg til å prøve den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå