Gå til innhold

mege/side flesk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vera_*
Skrevet

Noen med gode råd hvordan man skal kvitte seg med mage og side flesk?

Er liksom dette som plager meg...men etter 2 fødsler blir vel aldrig ting helt stramt igjen,men overflødig fett vil jeg ha BORT!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Noen med gode råd hvordan man skal kvitte seg med mage og side flesk?

Er liksom dette som plager meg...men etter 2 fødsler blir vel aldrig ting helt stramt igjen,men overflødig fett vil jeg ha BORT!

Nei, det er jo det vanlige da; trene styrke og kondis. Pilates hjelper på holdningen, så man ser mer rak ut.

Vet ikke om du trener/skal trene på et senter? Hvis det blir hjemmebasert, kan du satse på gå/joggeturer, og sit-ups. Evt andre styrkeøvelser som push-ups, planken osv. Søk på google så får du bilder og forklaringer.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg tror underhudsfett som ofte ligger rundt 'problemområdene' er nesten umulig å få bort, uansett hvor mye man trener. Slanking hjelper noe. Ellers må man nesten bare ty til plastisk operasjon, tror jeg. Desverre.

Sånn er det å være kvinne...

:sur:

Skrevet

Prøv å ta planken, bare på siden? Start med 15 sekunder med 15 repetisjoner på hver side og gjenta. :)

Skrevet
Prøv å ta planken, bare på siden? Start med 15 sekunder med 15 repetisjoner på hver side og gjenta. :)

15*15?

Er ikke det temmelig mye til å begynne med? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Den var interessant, men den dietten..? Kalorier: Kroppsvekt ganger 10??? Det er jo helt sinnsjukt lite.

Det er nok i pounds, altså kg*2.2 ca.

Skrevet
Det er nok i pounds, altså kg*2.2 ca.

:fnise: Aha! Det hørtes litt mer vettugt ut ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...