Gjest Gjest_vera_* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen med gode råd hvordan man skal kvitte seg med mage og side flesk? Er liksom dette som plager meg...men etter 2 fødsler blir vel aldrig ting helt stramt igjen,men overflødig fett vil jeg ha BORT!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Noen med gode råd hvordan man skal kvitte seg med mage og side flesk? Er liksom dette som plager meg...men etter 2 fødsler blir vel aldrig ting helt stramt igjen,men overflødig fett vil jeg ha BORT! Nei, det er jo det vanlige da; trene styrke og kondis. Pilates hjelper på holdningen, så man ser mer rak ut. Vet ikke om du trener/skal trene på et senter? Hvis det blir hjemmebasert, kan du satse på gå/joggeturer, og sit-ups. Evt andre styrkeøvelser som push-ups, planken osv. Søk på google så får du bilder og forklaringer.
Gjest Golden Girl Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg tror underhudsfett som ofte ligger rundt 'problemområdene' er nesten umulig å få bort, uansett hvor mye man trener. Slanking hjelper noe. Ellers må man nesten bare ty til plastisk operasjon, tror jeg. Desverre. Sånn er det å være kvinne...
Caboodle Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Prøv å ta planken, bare på siden? Start med 15 sekunder med 15 repetisjoner på hver side og gjenta.
yoga Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Prøv å ta planken, bare på siden? Start med 15 sekunder med 15 repetisjoner på hver side og gjenta. 15*15? Er ikke det temmelig mye til å begynne med?
Cognizance Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 En artig artikkel om hvordan man kan trene for å få en kvinnelig kropp: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1305014
Suzy Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 En artig artikkel om hvordan man kan trene for å få en kvinnelig kropp: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1305014 Den var interessant, men den dietten..? Kalorier: Kroppsvekt ganger 10??? Det er jo helt sinnsjukt lite.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Den var interessant, men den dietten..? Kalorier: Kroppsvekt ganger 10??? Det er jo helt sinnsjukt lite. Det er nok i pounds, altså kg*2.2 ca.
Suzy Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Det er nok i pounds, altså kg*2.2 ca. Aha! Det hørtes litt mer vettugt ut ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå