Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Snart får man som kjent ikke sett TV lenger uten en eller annen form for tuner. Lurer på hvordan personer med betalingsanmerkninger får anskaffet seg utstyr og abbonemang for å kunne se på TV? Når man skal anskaffe seg dånnt utstyr og abbonemang så kredittsjekkes man jo, og personer med betalingsanmerkninger vil vel neppe bli godjente abboneneter?

Å til dere som har så fryktelig lyst til å komme med spydigheter til personer med betalingsanmerkninger - spar dere for det. Det er ikke deres holdninger jeg er ute etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aner jeg ikke faktisk.. Men et interessant spørsmål.

Gjest StockDama
Skrevet

Det har jeg faktisk aldri tenkt på...nå lurer jeg også på det

Skrevet

Det blir vel tilsvarende som med forsikringer, telefonabbonement etc.; enten får man varene/tjenestene mot kontant forhåndsbetaling eller så sørger man for å skaffe seg tjenestene via noen andre, d.v.s. at det hele anskaffes i en annens navn.

Skrevet

Personer med betalingsanmerkninger kan få parabol mot at de forhåndsbetaler abbo.

Skrevet
Personer med betalingsanmerkninger kan få parabol mot at de forhåndsbetaler abbo.

Det visste jeg ikke.

Da er vi flere som har lært noe nytt idag :)

Gjest Gjest
Skrevet

Spar pengene til internettforbindelsen din, bruk tjenester som tilbyr norsk tv over nett som Zatto.

Skrevet

Du trenger ikke abonnement for å se nrk og tv2, men du trenger en tuner og den koster ca. 1200 (fra Riks-Tv tror jeg). Hvis du vil ha flere kanaler trenger du abonnement.

Gjest Kabel
Skrevet

Har du muligheten til å få kabel-tv der du bor? Da trenger du ikke det digitale bakkenettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...