Gå til innhold

Jeg er submissiv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Naken servering er med en lang blow job til dessert er vel greit da, siden du ikke liker det. Men da må du trene, det er viktig at tøser suger når de får beskjed om å gjøre det.

Hvordan står det forresten til med barberingen i dag? Har du gjort en god jobb? Hmm, ser du trekker blikket litt, har du dårlig samvittighet kanskje? vel, du får en sjanse til å gjøre det ordentlig til i morgen men da blir det kontroll.

Så, har du fått roet ned kåtheten etter gåturen slik at du ikke er våt lenger, eller må du ha håndjern på deg i natt for å unngå at du klår på deg selv?

Fingrene har en tendens til å ville varme seg mellom beina, ja... Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Jeg skal trene på sugingen, lover det..

Barbering? Hm, en stund siden, desverre. Skal ordne det til i morra.... :)

Bra, bra..... men hva med kåtheten? Du unngår å svare på det, har du dårlig samvittighet kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Bra, bra..... men hva med kåtheten? Du unngår å svare på det, har du dårlig samvittighet kanskje?

-*fryser på fingra*

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Fingrene har en tendens til å ville varme seg mellom beina, ja... Hva gjør jeg?

Gå på badet å vaske hendene i varmt vann! Det blir ikke noe kos på deg i kveld. Jeg vil at du skal holde fingrene fra fatet slik at du hele natten igjennom kan tenke på hvor ulydig du har vært i kveld. Tenke seg til å bli kåt uten lov....

Gjest Gjest
Skrevet
Gå på badet å vaske hendene i varmt vann! Det blir ikke noe kos på deg i kveld. Jeg vil at du skal holde fingrene fra fatet slik at du hele natten igjennom kan tenke på hvor ulydig du har vært i kveld. Tenke seg til å bli kåt uten lov....

Skal prøve å slukke kåtheten..... Jeg lover å prøve, lover....

Kroppen vil ikke, selv om jeg vil... :jepp:

Gjest Slem jente
Skrevet

Jeg blir skikkelig kåt av å lese det du skriver Kristian......

Hvordan ser du ut forresten?

Kan du beskrive deg selv?

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Skal prøve å slukke kåtheten..... Jeg lover å prøve, lover....

Kroppen vil ikke, selv om jeg vil... :jepp:

Du gjør som jeg sier, og da holder deg unna i kveld. Det er en ordre!

Om du er flink jente for en gangs skyld så skal du få en belønning i form av en orgasme i morgen. Men det er kun forbeholdt snille piker, så om du ikke har god samvittighet i morgen så blir det ikke noe på deg heller. God natt!

Gjest Gjest
Skrevet

God natt! Sov godt og drøm søtt! :søvn:

Gjest Slem jente
Skrevet
Jeg blir skikkelig kåt av å lese det du skriver Kristian......

Hvordan ser du ut forresten?

Kan du beskrive deg selv?

Blir det ikke noe på meg?

Skrevet

Hmm, denne tråden har vel sporet litt av? Selv om det er en god del råd til leserne da..

Jeg har innimellom lyst til at typen min skal være dominant, men har det samme problemet som ts. Han er rett og slett for glad i meg og finner det ike helt naturlig. Heldigvis så er han villig til å prøve, men jeg må be ham om det hver gang jeg vil ha skal gjøre det og dette legger liksom litt demper på tenninga mi. Jeg skulle ønske han bare kunne begynne av seg selv, sånn at det ikke virker som om han gjør det for min skyld, men at han bruker meg for egen glede. Er det kanskje mulig å utvikle et eller annet tegn når jeg vil han skal gjøre det? Det føles liksom ikke ekte ut når jeg sier det rett ut..

Skrevet

Gjør som milkyway sa, vær tøff i trynet mot han og se hva som skjer.. ;)

Skrevet

Ah, det kan jo funke. For da er det jo bare en reaksjon på oppførselen min og ikke noe jeg ber han om å gjøre :jepp:

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Ah, det kan jo funke. For da er det jo bare en reaksjon på oppførselen min og ikke noe jeg ber han om å gjøre :jepp:

Det kan funke ja, men det kan også slå feil. Dersom han ikke har det i seg og ikke skjønner tegningen, så kan han feiltolke dette også. Liksom at han ikke skjønner hvorfor kjøresten hans oppfører seg på denne måten og at han ikke liker "endringene" han ser i deg. Du må i hvert fall være raskt ute med å forklare han saker og ting om du ser at han ikke responderer slik du ønsker.

Skrevet
Det kan funke ja, men det kan også slå feil. Dersom han ikke har det i seg og ikke skjønner tegningen, så kan han feiltolke dette også. Liksom at han ikke skjønner hvorfor kjøresten hans oppfører seg på denne måten og at han ikke liker "endringene" han ser i deg. Du må i hvert fall være raskt ute med å forklare han saker og ting om du ser at han ikke responderer slik du ønsker.

Ja jeg mente nå heller at vi på forhånd kune avtale at hvis jeg oppfører meg sånn i senga så vet han hva jeg vil liksom :) For når jeg må spørre først hender det jeg mister lysten fordi jeg tenker at det ikke er ekte. Men jeg må jo riktignok spørre hva han synes, hehe

Gjest milkyway
Skrevet

Skriver under på denne her! Et par ekser av meg var ikke med på den der, og måtte ha lang forklaring. :P

Jeg har også lyst å avspore! :-D Min er jo som nevnt i buret for ubetalte bøter, og skurker liker jeg! (men vil aldri han skal inn igjen etter denne ganga så klart). Men situasjonen gjør at når han sender meg brev derifra om alle "forferdelighetene" han skal gjøre med meg når han kommer ut, tenner meg så inni granskauen, at det skal ikke være måte på! Håh! Jeg skal være så frekk og umulig når han kommer ut, at jeg må si "Jeg falt ned trappa." "Jeg gikk på en dør!" etterpå! :-D :-D

wuhu!!

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Ja jeg mente nå heller at vi på forhånd kune avtale at hvis jeg oppfører meg sånn i senga så vet han hva jeg vil liksom :) For når jeg må spørre først hender det jeg mister lysten fordi jeg tenker at det ikke er ekte. Men jeg må jo riktignok spørre hva han synes, hehe

Enig, avtal på forhånd at dersom du oppfører deg slik eller slik, så er det et tegn på hva du vil at han skal gjøre. Det kan f.eks. være at du aggerer litt opsternasig mot han eller f.eks. ber han om å "holde kjeft" i en diskusjon som du starter om ett eller annet. Dette skal da bety at det er starten på et rollespill som ender opp i sengen med full action. Jeg syns det blir feil om dere allerede er i sengen før du begynner å oppføre deg som avtalt. Da må han plutselig slå på bryteren og bli en annen. Det er bedre om dere lar det bygge seg opp litt på forhånd slik at han får gradvis tilvendt seg situasjonen.

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Men situasjonen gjør at når han sender meg brev derifra om alle "forferdelighetene" han skal gjøre med meg når han kommer ut, tenner meg så inni granskauen, at det skal ikke være måte på! Håh! Jeg skal være så frekk og umulig når han kommer ut, at jeg må si "Jeg falt ned trappa." "Jeg gikk på en dør!" etterpå! :-D :-D

*Flirer rått* Virker som om det noen som har noe å se frem til om ikke så altfor lenge :o)

Men skal han bli så fysisk som du antyder her (regner med at du overdriver en smule da), så får han sørge for at du blir rød/blå andre steder enn i ansiktet da. Greit nok med et par saftige ørefiker kanskje om man tenner på slikt, men skikkelige trøkker i trynet er kan jo medføre at han blir anmeldt for misshandling. Bedre da med en rød rumpe som er litt øm å sitte på noen dager til påminnelse om hva som har skjedd.....

Skrevet
Enig, avtal på forhånd at dersom du oppfører deg slik eller slik, så er det et tegn på hva du vil at han skal gjøre. Det kan f.eks. være at du aggerer litt opsternasig mot han eller f.eks. ber han om å "holde kjeft" i en diskusjon som du starter om ett eller annet. Dette skal da bety at det er starten på et rollespill som ender opp i sengen med full action. Jeg syns det blir feil om dere allerede er i sengen før du begynner å oppføre deg som avtalt. Da må han plutselig slå på bryteren og bli en annen. Det er bedre om dere lar det bygge seg opp litt på forhånd slik at han får gradvis tilvendt seg situasjonen.

Takk for tipset! Jeg har i grunn aldri prøvd noe rollespill, men det kunne jo bli morsomt. :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Da var jeg nybarbert og uten truse under. Kan jeg????? :sjenert:

Skrevet
Takk for tipset! Jeg har i grunn aldri prøvd noe rollespill, men det kunne jo bli morsomt. :lur:

Og husk å ha stopp-ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...