Gå til innhold

Jeg er submissiv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kreket_*
Skrevet

Er slik disponert og har funnet min motpol. Livet er herlig dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, jeg vil også prøve dette!

Men er sannelig ikke sikker på om jeg tør å legge det fram til kjæresten min. Vet ikke en gang nøyaktig hvordan jeg skal gjøre det.

Fortalte han i går at jeg ønsket å bli bundet til sengen og pirret og "plaget" lenge, mens jeg er naken, og ikke han (ble forøvrig tipset om det her :) ), noe han synes virket som en god ide.

Men noe mer "brutalt" enn det vet jeg ærlig talt ikke om kommer til å skje. Er så sjenert og rett og slett litt usikker på hvordan man går fram, og hvordan jeg skal fortelle han akkurat hva det er en som er dom gjør mot sub.

Dette er såpass nytt for meg..

Ta en ting om gangen. Prøv bindingen, pirringen og "plagingen" først. Se om du liker det og ikke minst om han liker det. Hvis dere liker det godt begge to, kan du jo be han gi deg noen klaps på rumpa en gang. Hvis begge to liker dette også, kan dere diskutere om dere skal leke litt rollespill. Ta et setg om gangen og det er viktig at begge liker det. :)

Skrevet
Ta en ting om gangen. Prøv bindingen, pirringen og "plagingen" først. Se om du liker det og ikke minst om han liker det. Hvis dere liker det godt begge to, kan du jo be han gi deg noen klaps på rumpa en gang. Hvis begge to liker dette også, kan dere diskutere om dere skal leke litt rollespill. Ta et setg om gangen og det er viktig at begge liker det. :)

Han dro hodet mitt bakover ved å lugge meg i håret i går, samt. noen klaps på rompa., dette var ikke under sex da, men han spurte om jeg likte det, jeg sa ja, og det ser ut til at vi kommer til å prøve litt røff sex. :)

Skrevet
Han dro hodet mitt bakover ved å lugge meg i håret i går, samt. noen klaps på rompa., dette var ikke under sex da, men han spurte om jeg likte det, jeg sa ja, og det ser ut til at vi kommer til å prøve litt røff sex. :)

Hvis du merker at han liker røffere sex en deg, bør du be om at dere avtaler visse kodeord som beskriver om dere er i grenseland for hva du liker eller om det beveger seg over grensen (eksempel "rosa" hvis det er i grenseland og "rødt" hvis det er over grensen). Du kan jo erte han litt eller være litt "frekk" hvis du vil at han skal være røffere. :) Det er greit å finne den grensen hvor begge nyter. Lugging og biting kan faktisk være godt.... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er det du vil at han skal gjøre med deg da, ettersom jeg forstod så var ikke bondage og SM noe for deg. Er det ting som dette du vil at han skal gjøre?:

1. At han forlanger at du kler av deg naken og server han middag i stuen ellers så får du straff?

2. At han tar tak i håret ditt og drar deg med inn på badet hvor han kjefter deg full fordi du har lagt håndklet på gulvet etter å ha dusjet, for så å bøye deg over vasken og straffepule deg bakfra?

3. At kaller deg en hore og forlanger at du suger han i pausen på fotballkampen slik at du kan gjøre litt nytte for deg?

4. At han klapper til deg om du svarer litt sur til han og ber deg om å si unnskyld. Når du ikke gjør dette så vrenger han armen din bakpå ryggen din og tvinger deg inn på soverommet hvor han river av deg klærne før han knuller deg hardt og brutalt?

5. At du våkner på natten av at han trenger inn i deg og sier at han ble kåt og at du din tøs bare har å ta i mot sæden hans uansett om han ønsker å tømme seg inni deg eller hvor som helst på kroppen din?

6. At en dag du har glemt å kjøpe med VG hjem så setter han seg på en kjøkkenstol og ber deg om dra bukse og truse ned på anklene og legge deg over knærne hans slik at han får gitt deg litt ris på rompa så kanskje du husker avisen til neste gang?

7. At han setter håndjern på deg og fester armene dine over hodet når du er naken, festet i gardinstengene på soverommet foran vinduet ut mot gaten slik at alle kan se hvilken deilig tøs han har?

8. At han ber deg om å gå med skjørt slik at du på vei til kino ri han på bussen, eller at han har tilgang til fitta di på kino om han syntes filmen er kjedelig?

9. At han forteller deg at han skal rise rompa di bare fordi at han har lyst til det akkurat nå, og når du begynner å bli kåt så stopper han den våte trusa di i munnen din for å dempe skrikene dine?

10. At han snakker nedverdigende til deg når du kommer med forslag om ting dere skal gjøre, ved å si at det er dustete forslag. At du din tøs bare skal gjøre som du blir bedt om, ellers så vil han ikke høre en lyd i fra deg med mindre du ønsker å fortelle ham at du er kåt på han?

Er det slike ting du ønsker?

Ikke meningen å kuppe tråden din, men Kristian; dette gjorde meg kjempekåt! har du mere på lager? :jepp:

Gjest også submissiv
Skrevet

Jeg sendte denne mailen til kjæresten min.. og dette er grunnlaget for at vi har et godt submissivt/dominant forhold.. :)

Kjære xxxx.. Litt om det som tenner meg...

Jeg har litt submissive legninger. Det har ingenting med sado eller SM å gjøre. Jeg vil være slavinne. Jeg vil kommanderes og herskes med. Jeg vil underkaste meg totalt og bli brukt som en hore. Ikke noe som jeg vil gjennomføre hver gang, men jeg vil ha det slik en sjelden gang.. Jeg er på en måte en liten periodetøs..

Eksempler som tenner meg.. Du har f.eks spurt om noe som jeg har glemt å gjøre.. Da hadde jeg blitt skikkelig kåt om du f.eks sa og gjorde litt dominante ting. Et eksempel på et submissiv/dominant rollelek som jeg drømmer om..

”Du har vært en skikkelig slem jente!. Det må du aldri glemme igjen. Og for at du skal lære skal du komme å være med meg, så skal jeg vise deg hvordan jeg behandler sånne som deg!” Her kan du dra meg med opp på rommet eller trekke for gardinene i stua. Ta tak i meg… og press meg ned i gulvet eller i sofaen/sengen… Still deg opp forann meg og åpne smekken og beltet eller kommander meg til å gjøre det… Ta tak i håret mitt og vipp meg opp litt slik at jeg ser deg i ansiktet.. ”sug meg.. Nå skal du for faen ta å suge meg som du aldri har sugd pikk før!” Tre hodet mitt ned på pikken din og la meg begynne å jobbe selv. Inne i mellom tar du tak i hodet mitt og rett og slett knuller meg i munnen. Ta ut pikken.. runk litt og slå meg med pikken på munnen og i ansiktet.. ”Se på pikken min.. du har lyst på den ikke sant? Du har lyst til å kjenne kukken knulle deg i alle hull ikke sant? Du skal få hele pakka.. men først skal du suge pikken min..” Stikk pikken inn i munn på meg og småjokk litt.. Ta tak i håret mitt igjen og vipp meg opp så jeg ser deg.. ”Se på meg for faen.. Jeg vil at du ser på meg mens du suger.. for da husker du hvem som straffer deg!”

La meg suge litt mens vi ser på hverandre..

Kommander meg til å kle av meg.. be meg om å gjøre alt du vil. Om jeg f.eks sutrer litt så be meg om å holde kjeft ellers kommer du til å ta meg så hardt at jeg sent vil glemme det..

Om du vil gi meg noe kan du kommandere meg til å sette meg i sofaen. ” Ta av deg trusa og sett deg! ”Vis meg fitta di! Vis meg hva faen du er god for!” Jeg setter meg i sofaen og skrever til deg mens jeg tar hånden ned på fitta. ” Ta bort den jævla hånda, hvis du ikke sitter rolig nå og gjør som jeg sier skal jeg faen ta meg stappe pikken langt ned i halsen på deg! Du setter deg ned foran meg på gulvet og slikker meg.. og fingerpuler meg litt i ny og ne.. Når du skjenner at fitta mi er klar for deg , ber du meg om å stille meg i den stillingen du ønsker. ”Kom med ræva di.. nå skal jeg pule fitta di bakfra så du blir både gul og blå..” Om jeg sier noe eller lager lyd under akten så be meg om å holde skjeft. Bend og vri på meg og benytt meg til alt du måtte ønske.. Når du kommer vil jeg veldig gjerne at du reiser deg opp å står… runk kukken din og be meg ta i mot.. sprut på meg.. Jeg vil føle meg krenket og jeg vil ha det i ansiktet, i munnen, på puppene… strengt tatt.. Du skal sprute meg ned..

Når vi er ferdige vil jeg bare holde rundt deg å få kos.. Avslutte det hele med en trøstende klem for å roe ned den harde akten..

En slik omgang har jeg drømt om siden tidenes morgen. Ja, jeg vet.. det høres brutalt ut.. men samtidig er det en klassiker.. Jeg er en slave, et billig ludder som du skal misbruke..

Huff… ble kåt av å skrive dette til deg jeg.. Ble du kåt av dette og sitter med en ørliten harding i buksa, så er definitivt dette noe for deg også :)

Håper dette kan testet ut i sin helhet en dag… Våte kyss fra slaven din…

Samme kveld som jeg sendte denne e-posten fikk jeg akkurat det jeg ba om.. og det har vært mange slike e-poster frem og tilbake fra begge to etter denne situasjonen :)

Lykke til alle som vil leve ut sine drømmer!

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Ikke meningen å kuppe tråden din, men Kristian; dette gjorde meg kjempekåt! har du mere på lager? :jepp:

å Jada, skal se om jeg kan få skrevt litt mer i kveld :o)

Til også submissiv... det var tøft gjort. Bra du fikk oppleve at ønskene ble oppfylt!

Gjest Gjest
Skrevet
å Jada, skal se om jeg kan få skrevt litt mer i kveld :o)

Gleder meg til i kveld..... :gjeiper: :jepp:

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Gleder meg til i kveld..... :gjeiper: :jepp:

Så du ble kåt sist ja, det var jo hyggelig. Skal vi se om vi ikke kan gjøre det litt vått i trusa di igjen da :o)

Altså, som den lille tøsen du er så er det jo klart at det er visse retningslinjer du må følge dersom du skal være verdig min oppmerksomhet. Noe av dette er:

1. Du skal til en hver tid være glattbarbert, og du vil bli kontrollert jevnlig.

2. Du har ikke lov å gå med truse hjemme, jeg skal selvsagt ha fri tilgang til godsaker!

3. Når jeg sier ordet kontroll, skal du straks innta en knelende posisjon foran meg slik at jeg med hånden kan kjenne at du har gjort en god jobb. Er jeg missfornøyd blir du straffet, mens om jeg er fornøyd kan det hende jeg puler deg til belønning…. Nåja, jeg sa kan hende så nå må ikke tøsen få for store forhåpninger.

4. Du er til for å behage meg, så nåde deg om du får orgasme før jeg har hatt utløsning. Spruten skal du selvsagt ta i mot i det hullet eller den delen av kroppen din jeg ønsker. Det er tøsens plikt å påse at min sæd brukes fornuftig.

5. Du har ikke lov til å stå opp i helgene før du har spurt meg om jeg ønsker å bruke kroppen din først. Om jeg er kåt skal jeg da ikke måtte behøve å vente på at du får rotet deg inn i sengen igjen.

Dette var en liten smakebit fra regelboken, det er mer der vær du trygg!

Eller skal du ikke se bort i fra at følgende kan skje:

1. Uten at du vet det, så har jeg plassert en STOR dildo i vesken din. Så sender jeg deg en SMS der jeg beordrer deg til å gå på toalettet å knulle deg selv med dildoen. Det bør lukte fitte av dildoen når du kommer jeg ellers blir du straffet. Jeg forventer også at du har tatt så mye av dildoen opp i fitta de som du kan klare. Er jeg i tvil kan det skje at jeg etterkontrollerer dette selv med å dytte dildoen så langt inn jeg mener den bør være.

2. Dersom jeg kjeder meg en dag, kan jeg more meg med å be deg skrive en liste over straffer du syns jeg skal gi deg når du har gjort noe galt. Straffene bør være tilfredsstillende for meg, ellers vil du bli bedt om å skrive ned nye helt til jeg er fornøyd. For hvert straffeforslag jeg avviser som bra nok, vil sørge for at du får enda tøffere straff.

3. Noen ganger kanskje jeg ber deg velge straff selv ut i fra en liste jeg har laget. Selvfølgelig er ikke slik straff laget for å glede tøsen, men for å tilfredsstille mine behov. Du er bare et middel for å oppnå denne tilfredsstillelsen.

4. Du skal med jevne mellomrom spørre meg om du får lov til å suge pikken min mens vi ser på TV. Glemmer du dette, eller du ikke suger bra nok så vil du bli bedt om å kle av deg nedentil. Deretter beordres du til å stå på alle fire med rompa i været klar til å motta ris. Etterpå skal du stå med ryggen til meg ved siden av TV’en med buksa nedpå knærne slik at jeg kan beundre dine røde rumpeballer. Dersom jeg sier ordet kontroll, skal du bøye deg forover, ta hendene dine inn mellom bena dine og skille fitteleppene din fra hverandre slik at jeg kan se om du har blitt våt uten lov. I så fall vansker det mer ris på rompa.

5. Enkelte ganger når du skal på butikken kan det tenkes at du blir påsatt ”croutch rope”. Dette betyr at jeg binder et tau rundt livet ditt før jeg fører tauet inn mellom bena dine bakfra og drar enden opp mellom bena dine før jeg fester tauet du har rundt magen. Og ja, selvsagt vil jeg først stramme tauet så mye at det sitter godt mellom rompeballene og fitteleppene dine. På denne måten vil jeg sikre at du ikke glemmer hvilen tøs du er når du er ut på egenhånd.

6. Det kan være dager og kvelder der jeg ikke finner deg attraktiv nok til å tømme meg i eller på deg. Dette betyr selvfølgelig ikke at tøsen får lov til å tilfredsstille seg selv selv om du er kåt. På slik dager vil jeg beordre deg til å ta håndjernene du har liggende under hodeputen din og sette på deg selv og låse armene dine fast bakpå ryggen. På den måten vil jeg være sikker på at du ikke begynner å leke med deg selv i løpet av natten.

Vel, dette var hva jeg rakk for denne gang…….

Skrevet

Eh, jeg lurer litt på om disse submissive folka alltid må ynke og forholde seg som tøfler?

Jeg gjorde et eksperiment i går med en god pulevenn: hun slo meg i hodet med et balltre, og så tørket jeg blodsmaken av munnen, reiste meg opp, smilte og sa: Kjære, er det alt?

Da sparket hun meg i magen med lærstøvlene sine, så jeg mistet pusten og ramlet på senga. Hun dreide meg rundt, satte på meg håndjern og kjørte balltreet opp i toern og det gjorde litt vondt, må jeg innrømme, men jeg sa ingenting. Så trakk hun opp pisken hun hadde gjemt mellom melonene under latexdrakten og begynte å denge løs på meg. Jeg satte beina rundt balltreet, og klarte å dra det ut, mens jeg skjøyv meg opp på senga igjen, som jeg hadde falt ut av. Hun satte seg oppå meg og begynte å bite meg, men det gjorde ingenting, for jeg bruker alltid antibiotika-profylakse.

Etter en stund gikk håndjernet bak løs, og da la jeg armene på skuldrene hennes. Hehe, sa jeg. Du må nok gjøre en bedre jobb. Da tok hun kvelertak på meg, og dro meg nærmere inntil seg, og så begynte vi å råkline. Da tok jeg over og pulte henne noe vannvittig mot døra, tok pisken hennes, og gned den mot klitten slik at hun stønnet høyt og lenge. Så brakk jeg henne over sengestolpen og avsluttet med litt heftig anal til hun kom.

Da vi våknet opp dagen etter var jeg både blå og gul, og kunne knapt snakke, hadde faktisk også brekki kjeven, men det var verdt det. Det var også en helt ny seanse med sånn reversal-play. Ikke bare være sånn liten pussycat, men double-dominance, om dere skjønner hva jeg mener? Jeg har skaffet meg skikkelig slakterforkle og knivblokk som jeg skal ha på meg i kveld, og hun skal vandre rundt i millitæruniform. Gleder meg allerede.

Gjest Gjest
Skrevet

Sukk, jeg ble mer enn bare våt i trusa.... :rødme:

Lever med en mann som synes dine (og mine)fantasier er helt tullete.... Sukk...

Gjest Gjest
Skrevet
Eh, jeg lurer litt på om disse submissive folka alltid må ynke og forholde seg som tøfler?

Jeg gjorde et eksperiment i går med en god pulevenn: hun slo meg i hodet med et balltre, og så tørket jeg blodsmaken av munnen, reiste meg opp, smilte og sa: Kjære, er det alt?

Da sparket hun meg i magen med lærstøvlene sine, så jeg mistet pusten og ramlet på senga. Hun dreide meg rundt, satte på meg håndjern og kjørte balltreet opp i toern og det gjorde litt vondt, må jeg innrømme, men jeg sa ingenting. Så trakk hun opp pisken hun hadde gjemt mellom melonene under latexdrakten og begynte å denge løs på meg. Jeg satte beina rundt balltreet, og klarte å dra det ut, mens jeg skjøyv meg opp på senga igjen, som jeg hadde falt ut av. Hun satte seg oppå meg og begynte å bite meg, men det gjorde ingenting, for jeg bruker alltid antibiotika-profylakse.

Etter en stund gikk håndjernet bak løs, og da la jeg armene på skuldrene hennes. Hehe, sa jeg. Du må nok gjøre en bedre jobb. Da tok hun kvelertak på meg, og dro meg nærmere inntil seg, og så begynte vi å råkline. Da tok jeg over og pulte henne noe vannvittig mot døra, tok pisken hennes, og gned den mot klitten slik at hun stønnet høyt og lenge. Så brakk jeg henne over sengestolpen og avsluttet med litt heftig anal til hun kom.

Da vi våknet opp dagen etter var jeg både blå og gul, og kunne knapt snakke, hadde faktisk også brekki kjeven, men det var verdt det. Det var også en helt ny seanse med sånn reversal-play. Ikke bare være sånn liten pussycat, men double-dominance, om dere skjønner hva jeg mener? Jeg har skaffet meg skikkelig slakterforkle og knivblokk som jeg skal ha på meg i kveld, og hun skal vandre rundt i millitæruniform. Gleder meg allerede.

Så bra! :)

Gjest Gjest
Skrevet

:ler::ler:

Litt for heftig story for meg.........

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Sukk, jeg ble mer enn bare våt i trusa.... :rødme:

Hva! Har jeg sagt at det er greit at du blir kåt? Når ga jeg deg tillatelse til å slippe løs dufter som en liten tispe? Hæ!

Dette må vi gjøre noe, hva syns du vil være en passende straff for denne løsaktige oppførselen? Jeg vil at du nevner 3 ting.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva! Har jeg sagt at det er greit at du blir kåt? Når ga jeg deg tillatelse til å slippe løs dufter som en liten tispe? Hæ!

Dette må vi gjøre noe, hva syns du vil være en passende straff for denne løsaktige oppførselen? Jeg vil at du nevner 3 ting.

Auda, ikke meningen å bli sååå våt..... :rødme:

Måtte ut å gå meg en tur....

1. Ris på rumpa?

2. Jeg kan suge deg? :gjeiper:

3. Bind meg fast i senga og ta meg til jeg ber om nåde?

Tid og sted?;))

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Auda, ikke meningen å bli sååå våt..... :rødme:

Du skulle skamme deg, grise seg til på den måten. Å den unnskyldningen holder ikke lenger, det er jo samme gamle regla hver gang fittesaftene renner nedover innsiden av lårene dine *ser-på-tøsen-med-morskt-blik*

1. Ris på rumpa?

Tja, godtas under tvil. Det blir i så fall ris med grytesleiva så du kjenner det ordentlig.

2. Jeg kan suge deg? :gjeiper:

"jeg kan suge deg" Hva er det for fjortis prat? Kan suge meg, som om det var en tjeneste du gjør meg. Hæ? Det er din fordømt plikt å suge meg din lille hore. Nei, her får du finne på noe bedre.....

3. Bind meg fast i senga og ta meg til jeg ber om nåde?

Åååå nei du. Jeg sa du skulle komme opp med straffemetoder. Om jeg skal knulle deg til du ber om nåde så er jo det nærmest belønning. Nei, langt i fra om jeg vil tilfredsstille deg når du oppfører deg som en liten hundevalp som ikke er renslig.

Nei, du får komme opp med 2 nye straffer og da mener jeg straff!

Tid og sted?;))

:gjeiper:

Måtte ut å gå meg en tur....

Hehe, har du for vane å gå av deg kåtheten? :o)

Gjest Gjest
Skrevet
Du skulle skamme deg, grise seg til på den måten. Å den unnskyldningen holder ikke lenger, det er jo samme gamle regla hver gang fittesaftene renner nedover innsiden av lårene dine *ser-på-tøsen-med-morskt-blik*

Tja, godtas under tvil. Det blir i så fall ris med grytesleiva så du kjenner det ordentlig.

"jeg kan suge deg" Hva er det for fjortis prat? Kan suge meg, som om det var en tjeneste du gjør meg. Hæ? Det er din fordømt plikt å suge meg din lille hore. Nei, her får du finne på noe bedre.....

Åååå nei du. Jeg sa du skulle komme opp med straffemetoder. Om jeg skal knulle deg til du ber om nåde så er jo det nærmest belønning. Nei, langt i fra om jeg vil tilfredsstille deg når du oppfører deg som en liten hundevalp som ikke er renslig.

Nei, du får komme opp med 2 nye straffer og da mener jeg straff!

:gjeiper:

Hehe, har du for vane å gå av deg kåtheten? :o)

Usj, det ble vanskelig......

Kan jeg servere seg middag naken?

Gjest Gjest
Skrevet

Trykkleif; ikke seg men DEG?

Ellers er det å suge deg en bra straff for meg, for jeg liker det IKKE....

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet

Naken servering er med en lang blow job til dessert er vel greit da, siden du ikke liker det. Men da må du trene, det er viktig at tøser suger når de får beskjed om å gjøre det.

Hvordan står det forresten til med barberingen i dag? Har du gjort en god jobb? Hmm, ser du trekker blikket litt, har du dårlig samvittighet kanskje? vel, du får en sjanse til å gjøre det ordentlig til i morgen men da blir det kontroll.

Så, har du fått roet ned kåtheten etter gåturen slik at du ikke er våt lenger, eller må du ha håndjern på deg i natt for å unngå at du klår på deg selv?

Gjest Gjest
Skrevet
Naken servering er med en lang blow job til dessert er vel greit da, siden du ikke liker det. Men da må du trene, det er viktig at tøser suger når de får beskjed om å gjøre det.

Hvordan står det forresten til med barberingen i dag? Har du gjort en god jobb? Hmm, ser du trekker blikket litt, har du dårlig samvittighet kanskje? vel, du får en sjanse til å gjøre det ordentlig til i morgen men da blir det kontroll.

Så, har du fått roet ned kåtheten etter gåturen slik at du ikke er våt lenger, eller må du ha håndjern på deg i natt for å unngå at du klår på deg selv?

Jeg skal trene på sugingen, lover det..

Barbering? Hm, en stund siden, desverre. Skal ordne det til i morra.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...