Gå til innhold

Jeg er submissiv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Jeg er 23, min kjære 29. Vi har vært sammen i snart et år. Vi var ganske godt kjent og hadde pratet mye før vi hadde sex første gang. Jeg tok imidlertid ikke opp mitt tenningsmønster direkte, men hintet kraftig om hva som tenner meg. Jeg har ikke hatt et langvarig forhold før han, bare ons. Der får man selfølgelig ikke utløp for sin submissive "legning", siden det skal en del trygghet til.

Til å begynne med var vårt sexliv godt og koselig. Det er det fremdeles.. Nesten bare kos og stryking og kjærtegn og søte ord, osv.. Det er jo greit dét, men jeg mangler noe essensielt i mitt sexliv!

Han har ingen interesse av denne typen sex. Når jeg først sa i klartekst hva jeg trenger for å bli tilfredstilt, fikk jeg beskjed om at det var unormalt å tenne på sånt. Det tror jeg var det siste svaret jeg hadde ventet fra ham, fordi han kan være ekstrem i sin egen seksualitet. Han har en greie for tabuer, og liker rollespill ala far/datter, bror/søster, etc. (Ja, jeg er 100% sikker på at han ikke utlever pedofile fantasier med meg, om noen skulle ønske å kverulere på det). Han digger analsex og har også en stor greie for wet, noe jeg også gladelig er med på da, det skal sies. Om det hadde vært aktuelt med scat for min del, hadde vi sikkert drevet med det også...

Jeg har helt fra starten vært åpen for å teste ut de meste av hans småperverse preferanser, med glede faktisk, siden jeg litt småpervers selv. Men han holdt dette skjult for meg i de første dialogene vi hadde ang. sex, akkurat som jeg gjorde med min underdanige natur. Sikkert pga. at han ikke var trygg på meg og litt flau, akkurat slik jeg også var ovenfor ham.

Men da jeg la det fram for ham, ble jeg altså kappet tvert. Han er bare ikke dominant i det heletatt! I begynnelsen var det helt uaktuelt for ham å gi det et forsøk engang. Som sagt, så fikk jeg høre at jeg var unormal, og han synes sexen vår var alle tiders fra før av, så slikt hadde vi over hodet ikke behov for. Etter et sånt avslag følte jeg meg enda mer utilfredsstilt, og det ble mindre sex en periode, for jeg følte meg ikke sett av han på noen måte. Mine behov ble brutalt tilsidesatt, men jeg hadde strukket meg langt for å møte hans. Mistet rett og slett litt lysten på ham.

Såklart gikk ikke sextørken ham husforbi, så etter en heftig diskusjon fikk jeg til slutt banket inn i hodet på ham hvor stor del av min seksualitet som bare ble børstet under teppet, og hvor mye jeg virkelig trenger å få levd ut denne siden av meg. Lot ham også få vite hvor såret jeg ble av å bli kalt unormal og bli latterliggjort av min egen kjæreste pga. noe så intimt og personlig.

Tror det gikk etpar lys opp for ham den dagen. Han sa at han var villig til å prøve. Det har i ettertid vært gjort noen halvhjertede forsøk, men det ender bare med at han driver på med et fårete utrykk i trynet, og bare "køddebestemmer". Grunnen er vel at han ikke har selvtilliten og arrogansen som skal til for å kunne gjennomføre rollen.

Jeg tenner på å bli brukt. At han bruker min kropp for å oppnå nytelse uten særlig omtanke for meg. Gjerne noen slag og litt nedverdigelse i samme slengen. Bondage og lakk osv. er ikke min greie. Ingen kostymer og kunstig staffasje. Vel, kanskje etpar håndjern da, men thats it.. Et stikkord i min tenning er arroganse. Om jeg blir opphisset avhenger nesten utelukkende av min partners evne til å spille rollen som egoistisk og selvsentrert. Å kunne se meg som kun et objekt som skal utnyttes. Jeg skriver "rollen", for jeg kunne jo aldri tenke meg å sa sex med en mann som faktisk ga totalt faen i meg og mine behov og følelser.

Det er der min kjære får problemer. Han er jo så forbanna glad i meg! Han vil bare klemme, kose, kysse og elske meg hele tiden. Kosegutt av dimensjoner vi snakker om her. Når vi har sex skal det helst være med levende lys og Tori Amos i bakgrunnen. Han får ikke til å være slem med meg og "skade" meg. Jeg vet jeg må respektere dette, men jeg blir en smule bitter når jeg er med på omtrent alt han foreslår..

Han sier han føler seg så klønete når han skal forsøke å dominere meg. At han ikke vet hvordan. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal lære ham.. Jeg har prøvd å være den dominante, og behandle han slik jeg vil at han skal behandle meg. Jeg tror han forstod litt bedre hva jeg snakket om da, men har allikevel vansker med å gjennomføre. Han er rett og slett ikke dominant i det hele tatt..

Jeg hadde håpet at det skulle være litt enklere for ham å "komme igang", og når han var blitt varm i trøya ville han kanskje synes det var en fin avvekslig fra den "vanlige" sexen vår. For jeg snakker ikke om å bare ha et sub/dom-type sexliv, men å kunne veksle litt.

Vi har pratet i kveld, og det kom frem at han tenker en hel del på dette, og prøver å finne metoder å gå frem på. Jeg har ikke tatt det opp på en stund, så jeg regnet egentlig med at han hadde lagt det på hylla og håpet at jeg ikke skulle mase mer om det.

Finnes det gode innfallsvinkler for noe sånt som dette? Enkle ting som nybegynnere kan bruke for å bli komfortable med rollen? Jeg vet rett og slett ikke hva mer jeg kan gjøre for at det skal bli lettere for ham. Desverre er realiteten for min del at jeg trenger dette her. Jeg har behov for og rett til å leve ut hele min seksualitet, og hvis det ikke går med ham, så må jeg gi et flott forhold på båten. Dette har jeg ikke fortalt ham, og han aner ikke at det står mye på spill, det hadde vært usannsynlig slemt.

Det bekymrer meg også at jeg enda ikke har opplevd en relasjon til en "ekte" dominant mann. Og uansett om min kjære skulle kunne gjennomføre dette, så føler jeg at han ikke gjør det for egen tenning, men "ofrer" seg for meg. Jeg ønsker så sterkt å ha sex med en mann som nyter spillet i like stor grad som jeg gjør.

Hvordan skal dette gå?

Jeg trenger råd her. Generelle synspungter er også velkommen..

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

du sier han liker wet. Om han greier å tisse på deg eller la seg tisse på, ville det ha kostet han all verdens å gi deg en smekk og bruke en bestemt stemme i ny og ne? Skjønner problemet veldig, for jeg har vært sammen med folk som ikke forsto at dette var noe jeg "måtte" ha. Fikk en eks til å slå til meg i fjeset en gang, noe som resulterte i at han satt på sengekanten og gråt, for det ble for mye for han. :klø:

Han jeg er med nå, var sjenert i begynnelsen, men han skjønte etterhvert hva greia var, og liker det og gjør ting av seg selv uten at jeg trenger å be han om det. Trenger bare å være frekk i trynet med han, så er han med på leken. :) Prøv å forklare han hvor viktig dette er for deg seksuelt, og be han iallfall om å prøve. Ganske vanlig at de fjoller det vekk de første gangene, min hadde aldri tatt i håndjern før jeg ga han et par i gave og ba han bruke de på meg, og det ble ganske pinlig å ligge der mens han klovnet seg. :ler:

Gjest Gjestings
Skrevet

Vil han ikke så vil han ikke. Det kan hende han rett og slett ikke har det i seg. Kanskje det til og med byr han i mot.

Er han med og villig, så trenger han opplæring, opplæring som du åpenbart ikke klarer å gi han.

Finn en ekte Dom, kvinne eller mann, spiller ingen rolle, som er villig til å være mentor for han og la han sette seg på lærebenken.

Hvis det ikke er mulig så må det bli filmer og bøker i håp om at han skal lære seg å "imitere" det han ser og leser.

Men han må gå inn for det skikkelig og ville det selv. Så lenge han ikke vil selv så kommer det alltid til å være halvhjertet.

Og da blir du pent nødt til å leve med det, eller finne en mann som kan gi deg det du vil ha.

Forøvrig så husker jeg en dansk dokumentar om en kvinne som hadde samme problemet som deg, og i hennes tilfelle så var det ikke mulig å få mannen med i det hele tatt. Det endte med at hun hadde en Dom hun gjorde alt bortsett fra sex med, og fikk noe av det ut på den måten, og sparte selve sexen til mannen sin.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Jeg liker også litt røff sex. Samboer og jeg har snakket om det. Han har prøvd, men han har det rett og slett ikke i seg. Det blir ikke ekte når han prøver. Da er det bare å la være.

Han takler heller ikke at jeg er dominant og tar styringa ved å kommandere ham. Har prøvd, men da ble det null sex.

Jeg tror du bare må akseptere at han ikke har det i seg. Når den siden av seksualiteten din er så viktig for deg så bør du gå videre. Min side er nok ikke så sterkt så jeg lever godt i mitt samboerforhold og vi har god sex.

Skrevet

Jeg kan godt forstå problemet, men samtidig blir det helt feil å si at han burde bli med på dette siden du er med på hans greier. Det er noe du velger helt selv, og du kan ikke overføre det til ham. Alle mennesker har sine grenser, og du har kanskje funnet hans, det må du respektere.

Skrevet

hvis du har fortalt ham om dette ganske nylig, og han har måttet snu helt om fra å tenke på det som noe han ikke forstår til noe hans kjære elsker, så er det kanskje greit å gi ham litt tid til å fordøye det?

Du sier dere har snakket om det, at han IKKE har lagt det på hylla og håper det blir glemt, men at han faktisk tenker endel på det, det er da en bra ting.

Om det blir litt snålt og tilgjort i starten, så bare vær tålmodig nok til å få ham til å forstå at det faktisk er helt greit, alt kan virke snålt i starten, men om han synes det er ok, så blir det sikkert mer naturlig etterhvert.

Men kun om han ønsker, at du er med på alle hans greier, er ditt valg. Du sier du vet han kun vil gjøre det for deg, og at det da ikke er like godt. Men slik du ordlegger deg, at du blir med på alt han vil og at han da også bør bli med på ditt, så gjør jo du akkurat det samme. Du prøver hans tenninger for hans skyld, ikke for din egen. At du kan tenne på det og dermed like det, er noe som kommer etter at du prøver det for hans skyld, det blir jo faktisk det samme.

Dersom han ikke får det til eller har lyst etter å ha prøvd litt, så må du ta ett valg, vil du leve med en du elsker men som ikke kan utfylle hele ditt sexliv? eller vil du gå videre og håpe på at du treffer en som er like god og som også vil gi deg alt innen sexen.

Ingen av delene er noe å fordømme, det er viktig å gjøre det som er rett for deg.

Skrevet

Jeg er selv en Dominant Mann med 15 års erfaring. Det var ingen ting jeg hadde tenkt noe særlig på før jeg traff en sub som partner. I tillegg til at det hele tiden har vært en viktig del av mitt seksualliv, har jeg også vært diskusjonspartner (mentor) for noen andre par med mindre erfaring.

Det å innta rollen som Dominant kan være litt skremmende for menn som ikke har vært borte i dette før. Det handler ikke bare om å utføre sex men det går på å leve ut en del av personligheten sin. Enkelte mennesker har det ikke i seg og vil ikke kunne ha noe glede av den Dominante eller submissive rollen. Andre mennesker har det i seg og hindres av usikkerhet.

Jeg tror dere bør starte med de enkle tingene som at han binder deg og bruker kroppen din som et "instrument" uten at han bruker ansiktsuttrykk, kommandoer eller lignende. Dette bør ikke være noe problem for noen. I neste omgang kan dere prøve med en "nihalet" pisk. Denne gir svært liten smerte ved normal bruk. Det burde dermed ikke være noe stort problem for din kjære å slå deg på rumpa med denne. Du bør prøve den på han slik at han også merker at dette ikke er særlig smertefullt. Han kan massere deg liggende på magen (for å slippe å tenke på ansiktsuttrykk). Etterhvert kan han nærme seg kjønnet ditt og be deg ligge rolig. Du merker at det er deilig og prøver å bevege kjønnet ditt mot hans hender. Han straffer deg med lette slag og ber deg ligge rolig. Til slutt straffer han deg ved å ta deg hardt bakfra. Dette er bare noen tanker fra min side. Jeg tror det er viktig å ta et steg om gangen. Håper du kan få han på glid.

Lykke til! :)

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet

Hva er det du vil at han skal gjøre med deg da, ettersom jeg forstod så var ikke bondage og SM noe for deg. Er det ting som dette du vil at han skal gjøre?:

1. At han forlanger at du kler av deg naken og server han middag i stuen ellers så får du straff?

2. At han tar tak i håret ditt og drar deg med inn på badet hvor han kjefter deg full fordi du har lagt håndklet på gulvet etter å ha dusjet, for så å bøye deg over vasken og straffepule deg bakfra?

3. At kaller deg en hore og forlanger at du suger han i pausen på fotballkampen slik at du kan gjøre litt nytte for deg?

4. At han klapper til deg om du svarer litt sur til han og ber deg om å si unnskyld. Når du ikke gjør dette så vrenger han armen din bakpå ryggen din og tvinger deg inn på soverommet hvor han river av deg klærne før han knuller deg hardt og brutalt?

5. At du våkner på natten av at han trenger inn i deg og sier at han ble kåt og at du din tøs bare har å ta i mot sæden hans uansett om han ønsker å tømme seg inni deg eller hvor som helst på kroppen din?

6. At en dag du har glemt å kjøpe med VG hjem så setter han seg på en kjøkkenstol og ber deg om dra bukse og truse ned på anklene og legge deg over knærne hans slik at han får gitt deg litt ris på rompa så kanskje du husker avisen til neste gang?

7. At han setter håndjern på deg og fester armene dine over hodet når du er naken, festet i gardinstengene på soverommet foran vinduet ut mot gaten slik at alle kan se hvilken deilig tøs han har?

8. At han ber deg om å gå med skjørt slik at du på vei til kino ri han på bussen, eller at han har tilgang til fitta di på kino om han syntes filmen er kjedelig?

9. At han forteller deg at han skal rise rompa di bare fordi at han har lyst til det akkurat nå, og når du begynner å bli kåt så stopper han den våte trusa di i munnen din for å dempe skrikene dine?

10. At han snakker nedverdigende til deg når du kommer med forslag om ting dere skal gjøre, ved å si at det er dustete forslag. At du din tøs bare skal gjøre som du blir bedt om, ellers så vil han ikke høre en lyd i fra deg med mindre du ønsker å fortelle ham at du er kåt på han?

Er det slike ting du ønsker?

Skrevet (endret)
Hva er det du vil at han skal gjøre med deg da, ettersom jeg forstod så var ikke bondage og SM noe for deg. Er det ting som dette du vil at han skal gjøre?:

1. At han forlanger at du kler av deg naken og server han middag i stuen ellers så får du straff?

2. At han tar tak i håret ditt og drar deg med inn på badet hvor han kjefter deg full fordi du har lagt håndklet på gulvet etter å ha dusjet, for så å bøye deg over vasken og straffepule deg bakfra?

3. At kaller deg en hore og forlanger at du suger han i pausen på fotballkampen slik at du kan gjøre litt nytte for deg?

4. At han klapper til deg om du svarer litt sur til han og ber deg om å si unnskyld. Når du ikke gjør dette så vrenger han armen din bakpå ryggen din og tvinger deg inn på soverommet hvor han river av deg klærne før han knuller deg hardt og brutalt?

5. At du våkner på natten av at han trenger inn i deg og sier at han ble kåt og at du din tøs bare har å ta i mot sæden hans uansett om han ønsker å tømme seg inni deg eller hvor som helst på kroppen din?

6. At en dag du har glemt å kjøpe med VG hjem så setter han seg på en kjøkkenstol og ber deg om dra bukse og truse ned på anklene og legge deg over knærne hans slik at han får gitt deg litt ris på rompa så kanskje du husker avisen til neste gang?

7. At han setter håndjern på deg og fester armene dine over hodet når du er naken, festet i gardinstengene på soverommet foran vinduet ut mot gaten slik at alle kan se hvilken deilig tøs han har?

8. At han ber deg om å gå med skjørt slik at du på vei til kino ri han på bussen, eller at han har tilgang til fitta di på kino om han syntes filmen er kjedelig?

9. At han forteller deg at han skal rise rompa di bare fordi at han har lyst til det akkurat nå, og når du begynner å bli kåt så stopper han den våte trusa di i munnen din for å dempe skrikene dine?

10. At han snakker nedverdigende til deg når du kommer med forslag om ting dere skal gjøre, ved å si at det er dustete forslag. At du din tøs bare skal gjøre som du blir bedt om, ellers så vil han ikke høre en lyd i fra deg med mindre du ønsker å fortelle ham at du er kåt på han?

Er det slike ting du ønsker?

:jepp:

Endret av Alice Ayres
  • Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Wadjet
Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
:jepp:

Hva betyr det ansiktet da?

Skrevet
Hva betyr det ansiktet da?

Det betyr "bring it on!"

Skrevet

Det virker som om kjæresten din rett og slett ikke har det i seg å kunne dominere deg. Det skal jo være bra for ham også, og at han ikke føler at han holder på med ting som er helt ute for ham når han har sex? Greit å skulle oppfylle hverandres ønsker, men det må jo være en viss grad av tenning tilstede for den andre parten også hvis dere skal ha en gjensidighet i forholdet. Hvis dette er ekstremt viktig for deg og du ikke kan ha et tilfredsstillende forhold uten dominans, så må du nok finne deg en annen mann. Hvis han gjør det på kommando og ikke tenner, blir det vel ikke noe særlig for deg heller? Og han kommer sikkert ikke til å orke å gå på akkord med seg selv i lengden.

Skrevet (endret)
:sjarmor:. Endret av Miros
Skrevet
Jeg er også avhengig av en mann som kan ta meg skikkelig, har datet noen pusete gutter, men det blir bare feil. Litt synd egentlig, fordi de jeg har møtt som er dominante har vist seg å være drittsekker, og de som bare er snille og greie ikke tenner meg i det hele tatt.

Det at kjæresten din tenker på det og har lyst til å prøve, er iallefall et godt tegn. Kan det være en ide å bruke en form for masker eller noe som skjuler ansiktet delvis, så det ikke føles så nært og personlig? Hva med å dele en flaske vin først? Dempe lyset?

Forøvrig skjønner jeg at han synes det er vanskelig å gjennomføre, jeg er fullt ut submissiv og greier ikke å dominere uten å føle meg teit og ukomfortabel.

Synd du har vært uheldig med dominente menn. For å være en god "Dom" må man i ennå større grad lese følelsene til den kvinnen man leker med. Dette harmonerer sjelden godt med å være en drittsekk. Let videre. Håper du får oppleve den sanne gleden ved Dominans/underkastelse i fremtiden.... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det betyr "bring it on!"

Hmm, jasså ja, så det mener du. Har du fortjent det da syns du? Det godtas under tvil dersom du lover å være snill pike å gjøre som du blir bedt om. FORSTÅTT? *ser-på-Alice Ayres-med strengt blikk*

Gjest elwapo
Skrevet

Vi folk er så forskjellige.. Jeg er 26 gammel gutt som tenner veldig på å ta den dominante rollen og søker vel etter en slik jente som du.. Liksom ikke så lett å vite når man blir kjent.. er ikke det første hvertfall jeg spør om det med dominant eller submissiv.

Alt det du skriver var veldig intressant å lese og er typen som liker alt det du skriver at du skulle ønske han kunne gjøre med det..

Den dominante siden av meg kommer først frem når jeg blir sikkelig sikkelig kåt og opphisset og hvis jeg bare er litt kåt kan det være deilig med rolig sex med fin musikk og være sikkelig i det erotiske gjørnet..:), men blir jeg kåt nok blir jeg liksom litt dyrisk og får lyst til å ta henne sikkelig.. og som du skriver bruke henne for min egen nytelse selv om jeg ikke "skader" eller er direkte slem for det kunne jeg ikke tenke meg å være, så er det og kunne ta i litt og feks holde henne stramt etter håret , presse deg ned på sengen og holde armene dine fast mens jeg kuller deg rått og litt brutalt ting som jeg kunne likt..

Og for all del.. Du er ikke noe unormal eller spessiell.. det er helt naturlig å ha slike fantasier da.. bare så dumt kjæresten din ikke har det helt i seg.. jeg vet ikke om det kan "læres" på en måte.. jeg tror jeg har hatt det i meg hele livet, men etter å ha lest mye om det har jeg fått vekket den siden ved meg.. har ikke tenkt over det med dom/sub for nå i de siste årene..

Håper det går bedre med deg:)

Lykke til hvertfall

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner meg godt igjen...

Det submissive hos meg har vært i meg så lenge jeg kan huske, og jeg trodde faktsk det var normen.

Så når jeg kom i et forhold med en mann som overhodet ikke er dominant, hverken sexuelt eller ellers, slet jeg. Det har til slutt blitt en vane, og har endt med at jeg omtrent har 0 sexlyst i lange perioder.

I det siste har vi hatt endel samlivsproblemer pga dette (og en rekke andre ting), og han har sagt seg villig til å gjøre et forsøk. Det han sier hjelper for å få han til å føle seg mindre dum, er faktisk musikk. Musikk påvirker humøret kraftig hos mange, og hos han drar det tempramentet frem, og han blir "kvassere".

Kan det være noe som fungerer for han?

Skrevet
Hmm, jasså ja, så det mener du. Har du fortjent det da syns du? Det godtas under tvil dersom du lover å være snill pike å gjøre som du blir bedt om. FORSTÅTT? *ser-på-Alice Ayres-med strengt blikk*

*ber om unskylding for at jeg var så direkte*

Skrevet (endret)

Åh, jeg vil også prøve dette!

Men er sannelig ikke sikker på om jeg tør å legge det fram til kjæresten min. Vet ikke en gang nøyaktig hvordan jeg skal gjøre det.

Fortalte han i går at jeg ønsket å bli bundet til sengen og pirret og "plaget" lenge, mens jeg er naken, og ikke han (ble forøvrig tipset om det her :) ), noe han synes virket som en god ide.

Men noe mer "brutalt" enn det vet jeg ærlig talt ikke om kommer til å skje. Er så sjenert og rett og slett litt usikker på hvordan man går fram, og hvordan jeg skal fortelle han akkurat hva det er en som er dom gjør mot sub.

Dette er såpass nytt for meg..

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...