Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg syns denne søte pjoken her har en utrolig flot stemme!:rødme: Leste på my space at han skal gi ut en plate! http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=14055 Fin stemme, kommer både høyt og dypt Hva syns dere?
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Han har en veldig fin stemme Har hørt gutten før live da han sang på en eller annen opptreden i fjorsommer tror jeg det var!Mener han sang noe av Simon and Garfunkle! Snakket med han og han var så utrolig.....god gutt, beskjeden, smilte og takket masse da vi sa han var flink og han var utrolig raus på klemmer Morsomt å se han igjen, men det forundrer meg ikke! Endret 25. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Concertina Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Gi han noen år på baken så Han har flott stemme for alderen, vel bevares, men han hører fremdeles veldig ung ut og stemmen er ikke helt utviklet slik at jeg får litt barnestjerne-feeling av det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå