minienthe Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 katteskinnet har vært på tastaturet og nå er all tekst på nettsider blitt forstørret. mener det finnes en hurtigkode for å forminske men hva var dette igjen ? har xp og HPcompaq hvis den infoen trengs.
Amalie_85 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 ctrl 0 mener jeg forresten nullstiller den til normalen igjen
minienthe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 ctrl + forstørrer crtl - forminsker det var så enkelt ja, får skylde på tidspunktet på døgnet takker
Amalie_85 Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 (endret) det var så enkelt ja, får skylde på tidspunktet på døgnet takker for å være ærlig viste jeg ikke svaret egentlig måtte spørre sambo edit: ps! den med ctrl 0 fant jeg ut selv da så litt klarer jeg og Endret 24. mars 2008 av Amalie_85
minienthe Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 "ctrl 0" ? testet fortvilet "alt og -" jeg men det funket dårlig
Gjest Julia umulia Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 katteskinnet har vært på tastaturet og nå er all tekst på nettsider blitt forstørret. mener det finnes en hurtigkode for å forminske men hva var dette igjen ? har xp og HPcompaq hvis den infoen trengs. Har du prøvet "Vis" (evt. view) på den grå linja, så "tekststørrelse"? Der kan du også prøve deg fram til den skriftstr. du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå