Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

Forut for et privat ærend tidligere i dag glemte jeg å ta med lesestoff. I litteraturens fravær hadde jeg tenkt å filosofere over meningen med livet, men den store hvitevaren som stod og gikk fikk tankene over på forbrukerrettigheter:

Hva gjør man hvis (eksempelvis) vaskemaskinen ryker? Har utsalgsstedet plikt til å sende ut en reparatør, eller er kunden selv ansvarlig for å bringe objektet til butikken? Den er litt stor og uhåndterlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt reperatør. Er litt krøkkete å drive og slepe vaskemaskinen fram til "klagedisken" på El-kjøp ;)

Skrevet

Har alltid fått reparatør hjem når det gjelder slike store husholdningsapparater

Skrevet

Vi har også alltid hatt reparatør som har kommet hjem til oss.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Vi har hatt reparatør hos oss, men jeg tror dette er service den aktuelle butikken yter, og ikke at de møter opp av plikt.

Jeg tror altså ikke en forbruker kan kreve at butikken stiller opp med reparatør på stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...