Gå til innhold

Startours temareiser:

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei:)

Er det noen som har vært på Startours temareiser? Lurer på om det er bra.

Tenkte på en av Italia-turene, men har ikke bestemt meg.

Håper noen vil fortelle om erfaringer fra slike tema-reiser :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har en venninne som var guide for Startour tema. Jeg var med på en tur og det var veldig bra. Spesielt for voksne som gjerne vil oppleve mer enn sol og strand. Masse opplevelser , bra tilrettelagt for både nybegynnere og reisevante, bra hoteller, bra mat...StarTour Tema har jo masse å velge i , så de fleste vil vel finne noe som passer. Kan godtreise på Tematur igjen, men ikke med barna når de er små.

Skrevet

Tusen takk for svar, gladidag :)

Det høres bra ut! Jeg skal reise alene, så tenkte at i tillegg til å oppleve noe ekstra på ferien, så er det kanskje enklere å bli kjent med folk siden man reiser i grupper. Det er jo virkelig mange å velge mellom, så det blir vanskelig å bestemme seg :)

Skrevet

Tusen takk for svar, gladidag :)

Det høres bra ut! Jeg skal reise alene, så tenkte at i tillegg til å oppleve noe ekstra på ferien, så er det kanskje enklere å bli kjent med folk siden man reiser i grupper. Det er jo virkelig mange steder og temaer å velge mellom, så det blir vanskelig å bestemme seg:)

Gjest Gjest_Tora_*
Skrevet

Jeg har ikke reist med Startours Temareiser, men det har derimot mine foreldre flere ganger. Og de er strålende fornøyd. De har også forsøkt et annet reiseselskap; men var ikke på langt nær så fornøyd som med Startour.

Guidene de bruker ( i alle fall på de 4 turene mine foreldre har vært med på) er veldig flinkt. Det har vært veldig lærerikt og opplevelsesrikt å dra på disse turene, og foreldrene mine har reist sammen med både par og enslige, og jeg har inntrykk av at det har vært like hyggelig for alle. På spesielt en tur til Sør Afrika hadde de en utrolig flink guide. Han var universitetsutdannet innen historie, og hadde et utrolig forteller/underholdertalent. En av de medreisenede hadde hørt mye skryt om denne guiden, og hadde håpet på å få han. Hun var veldig, veldig glad da guiden presenterte seg :fnise:

Nå vet ikke jeg hvilken tur du planlegger, men les nøye om turen på forhånd. Enkelte turer er lagt opp med veldig mye reising. På de turene mine foreldre har vært med på, har samtlige vært slik at man har stått opp veldig tidlig så og si hver morgen. Det er med andre ord ikke et slaraffenliv - men masse opplevelser og inntrykk!

God tur :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...