Gjest Rådvill venninde Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 En venninde av meg har et dillemma. For mange år siden ble hun med en fyr hjem etter fest. De klina og sov sammen men hadde ikke sex og sov i truse og bh. Nå har hun fått ny jobb og en av kollegane er gift med han. Venninden min og hun har blitt ganske gode venninder og hun lurer på om hun bør fortelle. Hun er usikker på om den nye venninden vil ta det ille opp siden hun ikke sa noe fra starten og fordi hun er en person som lett tolker ting i hverste mening. Når hun treffer han har de aldri nevnt dette og forholdet mellom venninden min og han er helt normalt uten noe flørt eller hinting om det som skjedde. Venninden min mener at det som skjedde var uskyldig og noe hun ikke trenger å fortelle om. Men hun er redd for at det skal bli en stor sak hvis kollegan får vite det senere. Hva ville dere rådet henne til?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det her skjedde for mange år siden. Glem det og dropp det! Kan ikke se hensikten med å si noe.
sebra Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 jeg hadde ikke sagt noe.ihvertfall ikke om de ikke var gift på den tiden. ikke noe å gjøre med fortiden uansett.
Alice Ayres Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hadde ikke sagt noe - selv om jeg hadde hatt ex med fyren. Er enig med de andre som har svart her: La fortid være fortid.
Ce'Nedra Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Det her skjedde for mange år siden. Glem det og dropp det! Kan ikke se hensikten med å si noe. Enig. Kan ikke se noe dilemma i det hele tatt, det må da være helt åpenbart at hun ikke skal si noe.
LilleCanCan Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Helt poengløst. Du sier jo selv at ingenting har skjedd. Det blir som å helle bensin på et bål nå. Ingen vits å lage skade. De klina og sov sammen men hadde ikke sex og sov i truse og bh.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Nei, men om han burde fortalt er en annen sak.
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 For meg så hadde det vært helt unaturlig og sitte og prate om forhold/situasjoner man har vært i med menn på det stadiet til kollegaer. Etter mange år så blir vel bare "omkvedet" "Kjenner han fra ungdomstiden" "fløy på byen i samme periode" osv andre detaljer har vel ikke noe for seg
Luckyme Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Her hadde ikke jeg sagt noen ting.. Det kan evt ende opp med at disse "kollegaene" ikke vil være så gode venninner etterhvert og den som har sladret ender opp som svarteper
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Nei, men om han burde fortalt er en annen sak. Tja.. Samboern min og jeg er enige om at vi ikke trenger å fortelle om alt vi har gjort i fortiden. Om vi møter igjen en person vi for mange år siden har hatt en useriøs/kortvarig flørt med behøver vi ikke fortelle den andre om det. De få gangene jeg har sagt noe i en setting hvor vi har møtt på noen, har vel egentlig samboern min blitt mer usikker enn glad for at jeg har sagt fra, så det tjener ikke til så mye godt. Vi er enige om å si fra om det er en ekskjæreste, dog - da framgår det jo ofte at man har kjent hverandre godt og den andre vil kanskje lure litt.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Hva er vitsen med å legge mer i det enn det var?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå