Gå til innhold

Din verste date

Mrs. Rasoul

Anbefalte innlegg

Hittade inte själva klippet på denna kontaktannons, men det är ändå träffande.

Dagens Nyheter avd för kontaktannonser:

Ung desperat man söker

snygg, intelligent tjej med de rätta

formerna. Kan även tänka mig en

erfaren kvinna. En mogen äldre

dam går också bra, och i värsta fall

även en kille.

Svar till "Middag för två?"

(Jeg har også lest selve annonsen, men fant bare for øyeblikket!)

Takker så mye for dagens latter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ja, som så mange andre har jeg vært på nettet og sanka dater jeg også. Og flere har gått ganske okei, men.. det er alltid et men.

I fjor kom jeg i prat med en fyr som virket nokså hyggelig. Jeg fikk se bilde av han, og tenkte - ja, under halloweenkostymet så ser det ut som en kjekk kar det der. Bestemte meg så for å takke ja til å bli med på en øl på et utested i byen.

Kjente såklart jeg var smånervøs før jeg hoppa av bussen, men, da jeg fikk øye på fyren som kom mot meg, da ble jeg enda mer nervøs. Mot meg kommer en fyr med ganske kraftig sminke, helsort outfit med kjettinger som hang og slang fra skuldra til kneet. Trodde jeg hadde møtt en rømt vaktbikkje eller noe.

Visste så inderlig at jeg burde forlate han der og da, men hadde jo brukt tid på å stashe meg til date, så fant ut at en øl ikke kunne skade. Dessverre tror jeg at jeg fikk varige mén :P. Fyren var så utrolig spesiell.

Vi satte oss, og etter kort tid lener han seg mot meg og hveser inn i øret mitt: "Jeg biter ikke om du ikke vil..." Setningen ble raskt etterfulgt av at hendene hans lagde katteklor mot meg. Sånn tigere gjør. Jeg tenkte bare, å herregud, jeg må gå.

Sier til han at jeg må gå, fordi jeg skal møte noen bekjente på en annen bar. Han fant ut da at han også ville på den baren, så han ville ta følge. Og, veien han måtte gå var gjennom kirkegården - da fikk han nemlig ro i sjela.

Lettere freaka ut, forlot jeg han og kom i prat med noen andre, som var langt mer normale etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne er litt stygg, egentlig... jeg var bare femten, men hadde blitt invitert ut på date av en tredve-åring.

"alle guttene på min alder er jo så barnslige...", tenkte jeg, og aksepterte. først dro vi på kino, og han gjorde en stor sak ut av å dra frem en stor rull med tusenlapper når han betalte. "ooooiiisann, men hva har vi heeer? så mange penger har vel ikke du sett, jenta mi...". "jo, faktisk", svarte jeg, "vi pleier å bruke penger istedet for ved på hytta...". virket som om han trodde jeg var seriøs, stakkars...

etter filmen skulle vi på romantisk kjøretur for å se på stjernene. det vil si: etter filmen skulle vi på en helt håpløs kjøretur i den flashy bilen hans, så han kunne fortelle meg om trekanten han hadde forrige helg, og så prøve seg på meg...

oh, the joy...

"du lurer vel på hvor mange kvinner jeg har tilfredsstilt?" spurte han da vi (endelig) stoppet. "nei, det gjør jeg ikke..." prøver jeg meg. "jojo, klart du lurer! gjett, da? ikke vær sjenert". etter et par gjetninger, viser det seg at det magiske tallet var 39. whatever!

"hvilket nummer tror du at du skal bli da, søta? høhø! grynt. snøft".

jeg vet ikke om det er mulig å få frem hvor mye jeg foraktet denne fyren, og jeg kunne ikke tro at absolutt alle guttene i klassen min var så mye mer modne enn denne kødden.

når jeg var frekk var han til og med for dum til å skjønne det! han satt med et spørsmålstegn over hodet gjennom heeele daten. aaaahhh!

da han begynte å ane at det muligens ikke ble noe på ham denne kvelden (og det kom som et sjokk!), kjørte han meg hjem. "når skal vi treffes igjen?"

"aldri".

"du vil se meg igjen?"

"nei"

"henter deg på lørdag kveld, jeg"

"nei, da har jeg vondt i hodet"

"åh, det var dumt... vi sees!"

så kjørte han avgårde. full fart mot nye eventyr!

gutten med høyere sko-nr enn iq...

Har skrevet denne på lik tråd før, men har ikke hatt noen krise-dater i mellomtiden, så jeg legger bare den samme ut igjen, jeg... For den var grufull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt opp på en blind date av en venninne. Hun hadde ikke noe bilde av fyren, men beskrev ham som høy og mørk og normalt kjekk. Avslo i utgangspunktet, men etter mye mas sa jeg ja, men jeg ville snakke med ham på telefonen først.

Fyren ringte, og virket normal nok, så jeg sa jeg til en date. Den store dagen opprant, og da jeg åpnet døren sto det en fyr som slettes ikke var høy og mørk - eller normalt kjekk. Han var tynn og spjælete, hadde bittelite hode og enorme kolabunn-briller. Som om ikke det var nok, hadde han digre svetteringer under armene.

Jeg hadde mest lyst til å slenge døra i fjeset på ham, men jeg hadde jo sagt ja, så avsted dro vi. Vi ankom restauranten, av typen stearinlys og intimitet. Vi satte oss ned, og jeg sa til meg selv at det kan jo hende at han har en veldig sjarmerende personlighet.

Men nei. Han var dønn kjedelig. Tørr som en blomsterpinne, og så så høylydt. Han snakket og snakket og var ikke til å få stoppet. Satt og nermest ropte høyt så alle kunne høre det. I tillegg la han ut om svært så personlige ting. Han fortalte at han var steril, og lurte på om det var et problem, for vi kunne jo adoptere. I tillegg hadde han et problem med impotens, men han var villig til å skaffe seg medisinsk hjelp for det problemet. Alt dette i fulle alvor. Jeg seg lengre og lenge ned i setet mitt og krysset fingrene for at ingen kjente ville dukke opp, samtidig som at jeg i mitt stille sinn satt og fantaserte over hva jeg skulle gjøre med min kjære venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Hadde en date men en fyr som absolutt ikke var min type. Vi var på byn sammen og der ble desverre lommboka mi stjålet. Han begynte å påstå at jeg hadde gjemt lommeboks sånn at han skulle spandere på meg. Makan til frekkhet! Det endte med at jeg stakk av fra han og har lovet meg selv at jeg aldri skal møte på han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hittade inte själva klippet på denna kontaktannons, men det är ändå träffande.

Dagens Nyheter avd för kontaktannonser:

Ung desperat man söker

snygg, intelligent tjej med de rätta

formerna. Kan även tänka mig en

erfaren kvinna. En mogen äldre

dam går också bra, och i värsta fall

även en kille.

Svar till "Middag för två?"

(Jeg har også lest selve annonsen, men fant bare for øyeblikket!)

Den teksten skal jeg jammen legge inn i profilen min på sukker.no :-P

.. done!

Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min første nettdate - som fant sted for 10-15 år siden - ble nok litt pinlig for begge. Jeg foreslo at vi skulle se Clerks siden den virket så kul. Daten var enig, og vi ble enige om å ta en øl først, se filmen, og så evt. ta en øl til etterpå.

Vi møttes, og fyren var temmelig pen og ville se Clerks. Strålende! Vi snakket litt før filmen, og det var i og for seg veldig hyggelig, selv om det ikke var noen umiddelbar kjemi der.

Så dro vi videre til kinoen, kjøpte popcorn og så Clerks. Jeg lo og lo. Jeg lo faktisk så mye at tårene rant store deler av filmen. Daten sa "hehe" innimellom mens jeg holdt på å tisse på meg. Da filmen var ferdig, sa fyren: "Ja, dette var jo en interessant film." Og så unnskyldte han seg med en annen avtale og stakk. Takk og pris.

Vi passet nok ikke sammen i det hele tatt, men jeg vet ikke om mine latteranfall i løpet av Clerks var mest pinlig for ham eller meg. Han lo jo knapt i det hele tatt i løpet av filmen.

To uker senere hadde jeg min andre nettdate. Den daten varte i over 12 timer, og nå har vi snart vært gift i like mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uff, den verste 'daten' jeg har vært på var det faktisk jeg selv som klusset til..

Jeg har alltid vært sjenert og stille. Og da får man jo gjerne råd om at det bare er å kaste seg ut i det, å tørre å satse litt. Så da en fyr fra en chatteside spurte om jeg ville beære ham med å være med ut for en kopp kaffe en gang, så mannet jeg meg opp til å si ja.

Det var selvsagt en tabbe.

Da jeg traff ham viste han seg å være både pen, morsom og intelligent. Det ble jo alt for mye på en gang for stakkars lille meg, så jeg fikk helt hetta. Jeg klarte ikke komme på en ting å snakke om, så det var han som måtte føre hele samtalen, mens jeg såvidt klarte pipe ut enstavelses ord som svar på spørsmålene hans, mens jeg hadde blikket stivt festet på skjerfet mitt som jeg pellet på uten stans gjennom hele elendigheten. Uff, jeg var så flau!

Jeg hørte selvsagt aldri noe mer fra den arme mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den verste 'daten' jeg har vært på var det faktisk jeg selv som klusset til..

Jeg har alltid vært sjenert og stille. Og da får man jo gjerne råd om at det bare er å kaste seg ut i det, å tørre å satse litt. Så da en fyr fra en chatteside spurte om jeg ville beære ham med å være med ut for en kopp kaffe en gang, så mannet jeg meg opp til å si ja.

Det var selvsagt en tabbe.

Da jeg traff ham viste han seg å være både pen, morsom og intelligent. Det ble jo alt for mye på en gang for stakkars lille meg, så jeg fikk helt hetta. Jeg klarte ikke komme på en ting å snakke om, så det var han som måtte føre hele samtalen, mens jeg såvidt klarte pipe ut enstavelses ord som svar på spørsmålene hans, mens jeg hadde blikket stivt festet på skjerfet mitt som jeg pellet på uten stans gjennom hele elendigheten. Uff, jeg var så flau!

Jeg hørte selvsagt aldri noe mer fra den arme mannen.

Tja, så langt er det bare du og jeg som har innrømt at vi har vært dårlige dater.

Det var i alle fall sporty av deg å skrive om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første nettdate - som fant sted for 10-15 år siden - ble nok litt pinlig for begge. Jeg foreslo at vi skulle se Clerks siden den virket så kul. Daten var enig, og vi ble enige om å ta en øl først, se filmen, og så evt. ta en øl til etterpå.

Vi møttes, og fyren var temmelig pen og ville se Clerks. Strålende! Vi snakket litt før filmen, og det var i og for seg veldig hyggelig, selv om det ikke var noen umiddelbar kjemi der.

Så dro vi videre til kinoen, kjøpte popcorn og så Clerks. Jeg lo og lo. Jeg lo faktisk så mye at tårene rant store deler av filmen. Daten sa "hehe" innimellom mens jeg holdt på å tisse på meg. Da filmen var ferdig, sa fyren: "Ja, dette var jo en interessant film." Og så unnskyldte han seg med en annen avtale og stakk. Takk og pris.

Vi passet nok ikke sammen i det hele tatt, men jeg vet ikke om mine latteranfall i løpet av Clerks var mest pinlig for ham eller meg. Han lo jo knapt i det hele tatt i løpet av filmen.

To uker senere hadde jeg min andre nettdate. Den daten varte i over 12 timer, og nå har vi snart vært gift i like mange år.

Jeg også digger humor ala clerks, the big lebowski, mallrats osv. Det er desverre ikke alle som forstår intelligent humor, men foretrekker å le av dårlige/cheesy poenger fra friends o.l. Har ALDRI møtt en jente som virkelig har forstått slik humor, og det irriterer meg, hvorfor kan ikke du være i 20 årene og singel? :D

Datefortelling:

Jeg ble fikset opp av gode venner med ei jente som de sa var morsom, pen og intelligent. Avtalte på telefon å møtes på en resturant, og møtte henne der. Joda, jenta var pen så jeg var ganske lettet da jeg hilste og satte meg ned.

Samtalen begynner med den vanlige tørrpraten, ikke noe avskrekkende der. Etter hvert begynner jeg å merke at jenta kanskje ikke hadde like mye mellom ørene som jeg hadde blitt fortalt. Da hun så kommenterte at hun digga "phoebe" fra friends skjønte jeg jo at hun ikke var helt oppegående.

Jeg begynner å innse at jeg vil aldri ha noe med denne dama å gjøre, uansett hvor pen hun er. Når hun begynner å fortelle om butikker hun pleier å handle på, og aldri tar et godt poeng har jeg nærmest lyst å rømme. Hu kommenterte tom. "Åååh så søt unge" (tabbe under første date jener).

Intellektuelt sett var vi på to forksjellige planeter, og det er aldri bra. Hun visste ikke hva ting som sosialdarwinisme var (dro av en vits da jeg ble spurt hvor jeg stod hen politisk sett) og siden dette var ganske alvorlige greier egentlig måtte jeg bruke tid på å forklare henne, nei uff... flaue greier

Hu var tydeligvis kjempefornøyd med daten, og begynte å spørre om vi ikke skulle ta en kino, da måtte jeg bare fortelle henne hvor landet lå. Forferdelig opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også digger humor ala clerks, the big lebowski, mallrats osv. Det er desverre ikke alle som forstår intelligent humor, men foretrekker å le av dårlige/cheesy poenger fra friends o.l. Har ALDRI møtt en jente som virkelig har forstått slik humor, og det irriterer meg, hvorfor kan ikke du være i 20 årene og singel? :D

Datefortelling:

Jeg ble fikset opp av gode venner med ei jente som de sa var morsom, pen og intelligent. Avtalte på telefon å møtes på en resturant, og møtte henne der. Joda, jenta var pen så jeg var ganske lettet da jeg hilste og satte meg ned.

Samtalen begynner med den vanlige tørrpraten, ikke noe avskrekkende der. Etter hvert begynner jeg å merke at jenta kanskje ikke hadde like mye mellom ørene som jeg hadde blitt fortalt. Da hun så kommenterte at hun digga "phoebe" fra friends skjønte jeg jo at hun ikke var helt oppegående.

Jeg begynner å innse at jeg vil aldri ha noe med denne dama å gjøre, uansett hvor pen hun er. Når hun begynner å fortelle om butikker hun pleier å handle på, og aldri tar et godt poeng har jeg nærmest lyst å rømme. Hu kommenterte tom. "Åååh så søt unge" (tabbe under første date jener).

Intellektuelt sett var vi på to forksjellige planeter, og det er aldri bra. Hun visste ikke hva ting som sosialdarwinisme var (dro av en vits da jeg ble spurt hvor jeg stod hen politisk sett) og siden dette var ganske alvorlige greier egentlig måtte jeg bruke tid på å forklare henne, nei uff... flaue greier

Hu var tydeligvis kjempefornøyd med daten, og begynte å spørre om vi ikke skulle ta en kino, da måtte jeg bare fortelle henne hvor landet lå. Forferdelig opplevelse

Vel, må det være enten eller da? Jeg er riktig nok veldig filminteressert, så jeg synes filmene du har nevnt er geniale, selv om jeg kanskje er mer fan av de gamle filmklassikerne fra 40-, 50-, 60- og 70-tallet.(..) Skal sies jeg er rimelig altetende. Men jeg kan også le av skikkelig crappy humor, men det betyr ikke at jeg er en tomskalling uten noe mellom ørene. Nå har jeg aldri likt Friends, bare for å ha sagt det, selv foretrekker jeg politisk humor (a la Yes Minister) og generelt britiske serier/filmer.

Er dog enig i at det kan ta drepen fra en, hvis man f. eks ikke har de samme intellektuelle preferansene. F. eks har jeg fått forespørsler fra gutter på nett der de det snakker om er været og det er det. Det funker som regel veldig dårlig. For meg er det f. eks viktig at gutten er litt politisk bevisst. Ikke nødvendigvis enig med meg, ei heller medlem av/aktiv i samme parti (kan gjerne være det i et annet parti), men er interessert i å diskutere politiske spørsmål og generelt kunne ha en god diskusjon rundt alt fra filmkunst til politisk analyse til ulike litterære sjangre.

Samtidig så håper jeg at når jeg forhåpentligvis finner meg en kjæreste, så kan vi både ha gode seriøse diskusjoner - og useriøse. At ikke alt er dønn seriøst, selv om jeg er nok en ganske seriøs person av meg. At man klarer å se humoren i ting, samtidig som man også kan diskutere (har en tendens til å bli veldig ivrig og litt for engasjert om det er et tema jeg er veldig opptatt av). Det er viktig at disse behovene "tilfredstilles" - og ikke kun de emosjonelle eller romantiske behovene. Når det er sagt, slikt henger gjerne ofte sammen.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Den verste date-historien min er så pinlig at jeg måtte logge meg ut.. men hvis noen venner av meg leser dette, vet de godt hvem jeg er!

Jeg meldte meg opp på en del datingsider på nettet i ren kjedsomhet/nysgjerrighet en stund, og fikk en kveld en mld av en fyr om jeg skulle ut på byen den kvelden. Jeg hadde ikke snakket med han før, og jeg hadde heller egentlig ikke planer om å møte noen fra nettet, men jeg var vel i litt "go with the flow"-humør og skrev tilbake at "jadda, det blir nok noen pils på xxx. jeg har på meg ditt og datt, si hei hvis du vil". Han skrev veldig slurvete, men jeg antok at han var drita eller ikke så opptatt av å formulere seg korrekt via slike meldinger.

Så sitter jeg i baren da, når en fyr kommer bort til meg og sier "Det er noen som vil møte deg..". Det viser seg at fyren er en støttekontakt, og han som vil møte meg har cerebral parese eller noe i den duren. Jeg ble egentlig sur for at han ikke hadde nevnt det, men samtidig skjeller man ikke ut folk som sitter i rullestol liksom.. Takket ja til en øl med han, og det var faenmeg den pinligste ølen i mitt liv. Stakkaren klarte jo ikke å snakke ordentlig, så jeg ble sittende og slite med å forstå hva han prøvde å si mens støttekontakten oversatte en del og tørket slimet fra munnvikene hans.

Det ble rimelig pinlig etterpå, da jeg gikk tilbake til bordet mitt og alle vennene mine lurte på hvor jeg kjente han fra..

Å ler ler så jeg griner her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jævlig kjedelig og jeg hørte ikke fra ham siden. Den dag i dag har han fremdeles min brors dvd og jeg blir alltid spurt om "skal ikke du ringe ham og be om å få den tilbake?" (sendte melding etter en uke "greit at vi ikke skal sees igjen, men vil gjerne ha igjen filmen"-ikke noe svar)

Lurer på hvordan han hadde fått taki de forrige filmene jeg...

Å herregud dette er jo genialt!! "Lurer på hvordan han hadde fått taki de forrige filmene jeg..." Beste kommentaren på lenge!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jente37
Ble invitert ut av en som skulle arrangere en flott overraskelse. Ferden gikk ut i skogen, og så langt alt vel. Men der ute i skogholtet ventet kamuflasjeutstyr, maling og to paintball-team. Bli skutt på med maling i skauen, jippi.... :ironi: Han fikk fortsette derfra alene, vet ikke om han merket det en gang :fnise::goodbye:

Så kjedelig du er da..?!

Jeg hadde syns dette var kjempemorsomt, levd meg inni Weekend-warrior leken og skutt i vei:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_annemor_*

Min verste date, der JEG gjorde alle feil:

Skulle møte en fyr etter kort tids bekjentskap over nettet.

Jeg presterte for det første å komme for seint, jeg var svett og oppkavet og jeg husker at jeg snakket mye om mine barn idet samme jeg satte meg ned ved bordet. Vi møttes på restaurant og skulle spise, var meningen.

Dette er noen år siden, og mine barn var små og krevde min fulle oppmerksomhet. Og det "hjertet er fullt av, renner munnen over med" som kjent!

Dessuten hadde jeg spist, så "jeg skulle ikke ha noe". :roll:

Ikke rart fyren ble fraværende og kom med en slags unnskyldning for å avslutte det hele, der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Jeg har vært på mange dårlige dater men den første jeg kom på er denne:

Jeg hadde truffet en fyr gjennom nettet og første daten vår gikk bra. Vi spiste på peppes også gikk vi et annet sted etterpå og tok en drink. Vi endte til og med opp med å kysse. Fin første date!

Men neste date var ikke så bra. Jeg hadde avtalt med et vennepar av meg at vi skulle grille sammen med dem. Dagen før hadde han spurt om jeg ville bli med på fest men jeg gadd ikke. Sa til han at vi skulle til venneparet kl 18 dagen etter. Jada, ikke noe problem. Dagen etter hørte jeg ingenting fra han. Jeg sendte mld og ringte men nei.. Til slutt ble kl 18 og jeg dro alene. Etter å ha vært hos dem i 1 time eller noe ringte han. Han hadde nettopp kommet hjem fra nachspiel. Jaja, så vi dro henta han på stasjonen. Men når han satte seg inni bilen fikk jeg sjokk. Han hadde masse sår i ansiktet. Han hadde vært i slåsskamp. Det synes jeg kunne ha fortalt meg. Han så helt forferdelig ut. Vennene mine begynte å lure hva slags fyr jeg hadde funnet meg nå. Resten av kvelden gikk dårlig. De fant ikke tonen med han og alt gikk bare dritdårlig. På kvelden kjørte vi han tilbake og på vei ut av bilen, spør han om jeg vil være med han. Hva fikk han til å tro at jeg ville det?!?! NEI TAKK, sa jeg bare. Aldri ring meg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dritiut

Dritmorsom tråd!

FLAU DATE: Fylla har skylda

Møtte en vennine(mer bekjent med god kjemi) en tid tilbake som jeg ikke hadde sett på veldig lenge. Vi hadde en super kveld med mye flørting. så vi avtalte å møtes noen dager senere. Nå har ikke jeg noen vane for å date, så litt nervøs tok jeg meg et par pils med en kompis før vi møttes (har alltid likt denne jenta godt men aldri gjort meg opp en mening om det er bare venn eller potesielt noe mer)). Formen var fin fin og nervøsiteten slapp taket. Etter et par øl til og hyggelig prating bestemte vi oss for å spise litt. Og her under maten sluttet tydeligvis min hjerne å fungere, jeg husker nesten ingen ting etter maten. Aldri tålt de store mengder alkohol, men denne dagen hadde jeg ikke spist noe som helst grunnet mye å gjøre på jobben. Daten varte ut i de små timer (8 timer med drikking) selv om vi begge skulle på jobb dagen etter, og like før stengetid finner jeg meg selv i en meget absurd og rar situasjon(dette husker jeg i bruddstykker) Skjønner ikke for bare skogen hvor denne jenta har dratt. Står der med mobilen hennes i hånda(hvorfor vites ikke) og kommer nær noen knapper, hva har jeg gjort? Jo ringt til søstera mitt på natta, og vært bekymret for om det kunne ha skjedd noe. De fikk jo sikkert sove godt den natten ;) Også på følelsen at jeg har ringt flere nummer (kjenner til det at de på A i boka får et par rare opprigninger innimkellom) men bare en følelse. Dagen etter ringer mobilen hennes og hun er i andre enden og lurer fælt på hvorfor jeg har mobilen hennes. Noe jeg ikke hadde den minste anelse om, og hun kunne også fortelle meg at vi sa hadet når hun dro hjem (eneste fornuftige så sent som det) Det værste med hele greia er at jeg ikke kan huske hva vi har pratet om heller, altså hvor mye eller hvor lite dreit jeg meg ut den kvelden og eventuellt hva jeg har sagt til henne. Ifølge henne husket hun fryktelig lite selv, noe som iogforseg er et godt tegn for meg. Når jeg fikk levert mobilen virka hun like nervøs som meg og tror egentlig vi begge ville bare glemme denne kvelden og putte den i boksen Erfaring i at masse alkohol og date går dårlig sammen. :) I tillegg kan jeg skrive inn i flauseboka at i lommeboka mi var det altfor mye penger i til at jeg kan ha blitt så full som jeg var. 500kr på full middag og hard drikking har aldri skjedd meg før, for jeg liker å spandere, så tydeligvis har jeg vært en av århundrets dårligste dater, kun tenkt på meg selv (stemmer jo faktisk ikke helt da men), blitt spandert på og plaget halve familien hennes midt på natta, er jo ikke greit at vi hadde en hyggelig kveld(det man da husker av den) når man roter til ting så fryktelig. Samtidig sitter jeg med en litt ekkel følelse at jeg kan ha sendt henne en melding før jeg oppdaget at jeg hadde mobilen (sendingslista mi sletter jeg med jevne mellomrom så fikk ikke sjekket det opp heller) hva det evt. står der tør jeg ikke tenke på engang, men sikkert ikke hyggelig med tanke på hvor "ute" jeg var akkurat da, forlatt og ensom, men egentlig bare full og på vei hjem uten å skjønne det.

Nå skulle jeg gjerne gjort dette godt igjen, men er så flau på mine egne vegne så vet ikke om jeg tør ta kontakt med henne igjen. Ikke minst er muligheten ganske stor for at hun ikke vil ha noe mer med meg å gjøre(hvertfall hvis jeg har sendt en kjip melding). Så jeg må nok bare vente og se, dersom hun vil møtes igjen og tar initiativ til det, skal jeg ihvertfall gjøre det som står i min makt for å gjøre den kvelden til en hyggelig og ikke fullt så alkoholisert en. *står i skammekroken*

Im not a moron, im just an misunderstood fool.

Jeg hadde fortjent litt kjeft faktisk, hvorfor får jeg ikke kjeft når jeg gjør dumme ting? Hadde jeg fått høre hvor dust jeg var kunne jeg ihvertfall forholdt meg til noe. Lykke til folkens, fylleangst som dette er ikke å anbelfale!!!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...