Gå til innhold

Din verste date

Mrs. Rasoul

Anbefalte innlegg

Genialt. Morsomt med de som kan innrømme selv at de har vært en dårlig date. Sporty av deg å dra slik da om ikke annet :fnise:

Hehe, takk. :)

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Min verste date skjedde da jeg nettopp hadde fylt 20. Var ute på byen og møtte en fyr fra vgs som jeg hadde hatt god kontakt med. Vi snakka mye, han kyssa meg, jeg ble med ham hjem (ingen sex).

To, tre lørdager gikk slik og vi møttes på nyttårsaften for å gi hverandre nyttårskyss og han ble med hjem til mine venner. Jeg ble med ham hjem, han fortalte at han var forelska i meg, jeg fortalte min største hemmelighet; at jeg var jomfru selv om jeg hadde nekta for det før :fnise:

Han ba meg over på film onsdagen etter, siden han var svoren star warsfan så tok jeg med filmen jeg hadde stjålet fra broren min for å imponere(regna ikke med at vi kom til å se særlig film likevel).

Jeg hilste på moren hans og vi gikk ned for å se film. Litt klinings på begynnelsa, så begynte filmen og enda jeg prøvde å dra litt oppmerksomhet til meg(jeg driter da faen i Obi Wan Kenobi!!!) så fikk jeg beskjed om "følg med da, dette er kult" og det ble ytterst lite klining(og når det ble det tok jeg han i å se på skjermen i tillegg).

Det var jævlig kjedelig og jeg hørte ikke fra ham siden. Den dag i dag har han fremdeles min brors dvd og jeg blir alltid spurt om "skal ikke du ringe ham og be om å få den tilbake?" (sendte melding etter en uke "greit at vi ikke skal sees igjen, men vil gjerne ha igjen filmen"-ikke noe svar)

Lurer på hvordan han hadde fått taki de forrige filmene jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Har dessverre vært noen, og om det er grunnen til at jeg fortsatt er singel vites ikke.

Høydaren er nok fortsatt daten med John-Arne Riise look-aliken, det er flere momenter i denne historien som i og for seg ikke ville vært så ille alene, men det var nok summen som gjorde det, og at det ikke er glemt fem år etter...

Jeg hadde ikke vært singel så lenge og prøvde meg på et nettdatested, og kom ganske fort i kontakt med denne fyren, og for å finne ut hva som var hva, bestemte vi oss ganske snart for å møtes på en bar i nabolaget.

Jeg fikk beskjed om å se etter en som ligna på John-Arne Riise... Fikk min første kalde fot allerede da, det skal innrømmes...

Da jeg kom så jeg ham straks, en meget blek (dette var om sommeren) rødhåret mann som satt og luktet seg i hånden for å sjekke ånden...

Jeg tenkte fuck it, gikk inn og hilste. Det første han sier er at jeg måtte beklage at klærne hans var så store han hadde gått ned over tredve kilo de siste ukene på en pulverkur, da så jeg at det ikke bare var klærne som hang, men all huden også...

Han spanderte en GT på meg, og tok selv øl, han ble full. Han hadde vel ikke spist fast føde på ukesvis. Da han ble full satte han i gang å fortelle om de damene som syns han var god i senga, og hva de hadde gjort. Jeg var strengt tatt ikke veldig imponert verken over historiene eller det faktum at han fortalte dem...

Men jeg fikk selvsagt litt vondt av ham også (bombe!) og bestemte meg for å bli ut drinken. Så skulle han følge meg hjem, det sa jeg var helt unødvendig, men da han insisterte fant jeg opp en adresse og puttet ham på en buss på veien.

Mens vi gikk så han på meg med stjerner i øynene, og sa: "Vet du, du er så elegant, og så vakker, du minner meg om, hva er det det heter igjen? En kamel??? Eller mener jeg dromedar???"

Jeg så på ham med noe som kunne minne om kulde, og svarte kjapt at "Jeg har da to pukler, selv om de er foran, så du mener sikkert kamel!"

Han ringte meg før bussen forlot busslomma og spurte om jeg trodde på kjærlighet ved første blikk. Det var da jeg fant ut det var på tide å "let him down gently...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helene_*

Jeg møtte en kollega av en kamerat. Dette var vel blind date, selv om vi hadde snakket med hverandre på msn. På msn virket han både morsom og pratsom, men i virkeligheten...!

Jeg møtte han på t-banestasjonen. Han gikk kledd i beige fra topp til tå. Til og med beige topplue (dette var pokker meg i februar. SÅ kaldt var det ikke). Han var så intetsigende at jeg ikke skjønte at det var han jeg skulle møte. Ventet til det bare stod meg og han igjen i hele stasjonen. Sett i ettertid, så burde jeg nok bare ruslet vekk med en gang jeg skjønte det måtte være han.

Ikke bare var han stum som et østers og svarte bare med enstavelsesord, han visste absolutt ikke hva han ville. Han kunne ikke engang bestemme hva han ville ha å drikke. Det var som å gå på kafe med en 5-åring. Og samtaletemaene var også deretter..

Det er seriøst de to lengste timene jeg noensinne har tilbrakt på kafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min høydare varte i tre lange timer på en søndags ettermiddag. Hvorfor jeg ikke gikk? Nei, jeg var vel fyllesyk og lat fremdeles. Fra begynnelse til slutt satt fyren og gnålte om hvor jævlig eksen hans hadde vært, og alt jeg fikk var en cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra begynnelse til slutt satt fyren og gnålte om hvor jævlig eksen hans hadde vært,

Hehe, ja det er jo en skikkelig innertier når man er på date. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest C

Jeg tenkte jeg skulle være vågal og prøve meg på nettdating, og kom i kontakt med en som virket ganske ok. Det så hvertfall ut som om vi hadde like interesser. Han hadde ikke en helt A4 bakgrunn for å si det sånn, men jeg tenkte at folk er jo forkjellige.

Man skulle virkelig tro at folk nå hadde skjønt at man ikke diskuterer eksen sin på dater, men dengang ei. Hele kvelden gikk opp i "jeg vil ikke bare snakke om eksen min altså men blablabla...." Ikke ble jeg spart for detaljer heller, han fortalte inngående om krangler "så gjorde hun det og det, og jeg sa at det var ludder(!)aktig og da blabla", hvordan han hadde blitt ydmyket og hvordan hele familien hans og vennene hans alle var enige i at hun var den store stygge ulven og han det uskyldige offeret.

Han sa og at det var veldig viktig for han at jeg visst at hun hadde gjort det slutt fordi han var av den trofaste typen. På dette tidspunktet ville jeg bare løpe, men vi var mitt i middagen så det passet dårlig.

Det ringte forøvrig flere varselklokker da han skrøt av hvordan han hadde lurt seg unna militære for heller å tjene egne penger, ar han trodde damer ikke burde se på ting som "Hotel Cesar" for da trodde de at virkeligheten var slik (ikke at jeg ser på det men) og en del andre hårreisende utsagn.

Da jeg sa jeg ikke ønsket kontakt sendte han flere sms og mail om hvordan han hadde fått dype følelser for meg osv...Grøss, mange rare folk der ute ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer aldri en svenske som snakket i store ord om eksen- på første møte (!):

"Det jævla fruentimmeret skulder meg faen en miiiiiljon kronor" - med store fakter og knyttneven i bordet.

:ler:

(av og til kan man lure på om man selv har vært riktig klok som har brukt tid på slike dustemikler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer aldri en svenske som snakket i store ord om eksen- på første møte (!):

"Det jævla fruentimmeret skulder meg faen en miiiiiljon kronor" - med store fakter og knyttneven i bordet.

Jeg ler så jeg griner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speaking of which (svensker):

Er det noen som husker den vandrehistorien om den svenske kontaktannonsen? Han som begynner ganske så vanlig, men som blir mindre og mindre kravstor, og avslutter med "aven en kille".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en film jeg synes var spennende og romantisk, men han satt og lo gjennom hele. På slutten av kvelden prøvde han å kysse meg, og han hadde skikkelig tørre/flisete, sammensnurpa lepper og dårlig ånde. Jeg unnskyldte meg med at jeg måtte rekke toget og stakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bærta_*
Speaking of which (svensker):

Er det noen som husker den vandrehistorien om den svenske kontaktannonsen? Han som begynner ganske så vanlig, men som blir mindre og mindre kravstor, og avslutter med "aven en kille".

Jepp. Men det er ingen vandrehistorie, for jeg har hele annonsen klippet ut. Scannet den for noen år tilbake og har den også på dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jepp. Men det er ingen vandrehistorie, for jeg har hele annonsen klippet ut. Scannet den for noen år tilbake og har den også på dataen.

Kan du ikke legge den ut her, så vi får noe å le av?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittade inte själva klippet på denna kontaktannons, men det är ändå träffande.

Dagens Nyheter avd för kontaktannonser:

Ung desperat man söker

snygg, intelligent tjej med de rätta

formerna. Kan även tänka mig en

erfaren kvinna. En mogen äldre

dam går också bra, och i värsta fall

även en kille.

Svar till "Middag för två?"

(Jeg har også lest selve annonsen, men fant bare for øyeblikket!)

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nilja

Værste daten var med en av byens "store sønner", som skulle demonstere hvor viktig han var. Klagde på all maten på restauranten, sendte ting tilbake til kjøkkenet. Den oppførselen høstet ingen poeng hos meg, så han ble dumpet til fordel for han som etter hvert ble min samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...