Mrs. Rasoul Skrevet 24. mars 2008 #1 Del Skrevet 24. mars 2008 Fortell om din verste date! Hva gikk galt? Hva var det som ble helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Pepper Skrevet 24. mars 2008 #2 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har ikke hatt mange dårlige dater, så den verste var vel da han begynte å fortelle om eksen som var en kjent glamourmodell, og fortsatte å snakke om henne halve kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Del Skrevet 24. mars 2008 Den verste daten var med en jeg traff på byen helt på slutten av en veldig fuktig kveld. Lokalet var mørkt, jeg var skikkelig svingstang og han spurte om tlf nr mitt. Det fikk han. Han ringte dagen etter og ba meg med på middag. Jeg husket lite av kvelden i forveien, og sa ja. Ble enig om å møtes utenfor restauranten, og jeg sto og ventet da han kom gående. Da jeg så ham i dagslys og i edru tilstand, fikk jeg mest lyst til å løpe i motsatt retning. Mindre pen, kan man si. Jeg led meg gjennom middagen, og takket pent for meg. Men det sluttet ikke med det. Han ringte og ringte og ringte, nærmest terroriserte meg fordi jeg ikke ville date han mer. Til slutt sto han utenfor døra mi med tre røde roser og skreik at han elsket meg. Ungene mine ble småredde, og naboene var sikkert like forskrekket. Jeg kjeppjaget han, rett og slett. Møtte på han på byen noen uker senere, da gikk han forbi meg og freste "hore" inn i øret mitt.... Jaja, mange rare folk der ute.... Venninna mi har hatt mye moro av at jeg får dårlig gangsyn etter noen drinker, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 25. mars 2008 #4 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Møtte på han på byen noen uker senere, da gikk han forbi meg og freste "hore" inn i øret mitt.... Ah, følelsenes uimotstridelige logikk... slik har jeg også tenkt noen ganger :-P Klart at hvis dama ikke vil ligge med meg, så må ho være hore! ... men bare tenkt, jeg for min del skjønner at slike tanker er i beste fall underholdende og ikke spesielt virkelighetsnære. Endret 25. mars 2008 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Del Skrevet 26. mars 2008 Ble enig om å møtes utenfor restauranten, og jeg sto og ventet da han kom gående. Da jeg så ham i dagslys og i edru tilstand, fikk jeg mest lyst til å løpe i motsatt retning. Mindre pen, kan man si. Jeg led meg gjennom middagen, og takket pent for meg. Var han så stygg at du led? Men skjønner jo ut fra resten du skriver at personligheten kanskje sto i stil med utseendet denne gangen da. Reagerer bare litt på at folk vil løpe vekk bare pga utseendet til en person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Del Skrevet 26. mars 2008 Fyren satt og kjederøykte og så en helt annen vei, mens han snakket kun om seg og sitt. Jeg hadde lyst å si "hallo, jeg er her jeg også". At det var en mislykka dialog er en underdrivelse. Dagen etter ringte han og spurte om jeg syns det "var noe". Og da kunne jeg trygt si: nei, jeg synes ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 26. mars 2008 #7 Del Skrevet 26. mars 2008 Var han så stygg at du led? Men skjønner jo ut fra resten du skriver at personligheten kanskje sto i stil med utseendet denne gangen da. Reagerer bare litt på at folk vil løpe vekk bare pga utseendet til en person Det var vel helheten som gjorde at jeg ville rømme, men i tillegg til et mindre pent utseende, hadde han en slags stor ekkel utvekst på halsen. Jeg tok meg i å ikke klare å tenke på så mye annet enn denne utveksten, og prøvde å la være å stirre på den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 26. mars 2008 #8 Del Skrevet 26. mars 2008 Ah, følelsenes uimotstridelige logikk... slik har jeg også tenkt noen ganger :-P Klart at hvis dama ikke vil ligge med meg, så må ho være hore! ... men bare tenkt, jeg for min del skjønner at slike tanker er i beste fall underholdende og ikke spesielt virkelighetsnære. Flott at du skjønner det. Da er jeg sikker på at også atferden din skiller seg fra mange andres i slike tilfeller. Ellers er det jo fullstendig ulogisk at en dame som ikke vil ligge med en mann er hore.....trodde i min villfarelse at det er omvendt.....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 26. mars 2008 #9 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg lot meg overtale til å bli med på date av en fyr jeg møtte gjennom et musikkforum på nettet. Greit nok at vi hadde overlappende musikksmak, men ut i fra mailene hans hadde jeg en stor mistanke om at vi ikke akkurat var meant to be. Jeg gjorde også dette klart for han, men etter mye mas sa jeg ja til å i hvert fall møtes og kanskje bli venner. Da han sto der med to billetter til Men in Black 2 i hånden, visste jeg allerede at dette var et feiltrinn. Fyren var eldre enn meg, men hadde tydeligvis lite erfaring med damer. Han var vel det man kan kalle en nerd (misforstå meg rett, jeg liker nerder.. men ikke de som tydeligvis har tilbrakt så mye tid på gutterommet at de ikke har utviklet sosiale antenner). Alt som kom ut av munnen hans var enten dødelig kjedelig, rart eller på grensen til fornærmende. Det verste var at han ikke tok verken et hint eller en direkte avvisning - han var overbevist om at noe kunne skje her. Han troppet til og med opp på jobben, stampuben og skolen min og var sånn "å, er du her?". Han visste godt at jeg pleide å være der, og kolleger og venner kunne informere meg om at han hadde lusket rundt daglig! Det beste var en gang jeg hadde skrevet i en mail at jeg skulle på konsert, og der troppet selvsagt han "tilfeldigvis" opp og presterte å si "å, er du og her.. hva var navnet ditt nå igjen..?" Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Skrevet 26. mars 2008 #10 Del Skrevet 26. mars 2008 Den verste date-historien min er så pinlig at jeg måtte logge meg ut.. men hvis noen venner av meg leser dette, vet de godt hvem jeg er! Jeg meldte meg opp på en del datingsider på nettet i ren kjedsomhet/nysgjerrighet en stund, og fikk en kveld en mld av en fyr om jeg skulle ut på byen den kvelden. Jeg hadde ikke snakket med han før, og jeg hadde heller egentlig ikke planer om å møte noen fra nettet, men jeg var vel i litt "go with the flow"-humør og skrev tilbake at "jadda, det blir nok noen pils på xxx. jeg har på meg ditt og datt, si hei hvis du vil". Han skrev veldig slurvete, men jeg antok at han var drita eller ikke så opptatt av å formulere seg korrekt via slike meldinger. Så sitter jeg i baren da, når en fyr kommer bort til meg og sier "Det er noen som vil møte deg..". Det viser seg at fyren er en støttekontakt, og han som vil møte meg har cerebral parese eller noe i den duren. Jeg ble egentlig sur for at han ikke hadde nevnt det, men samtidig skjeller man ikke ut folk som sitter i rullestol liksom.. Takket ja til en øl med han, og det var faenmeg den pinligste ølen i mitt liv. Stakkaren klarte jo ikke å snakke ordentlig, så jeg ble sittende og slite med å forstå hva han prøvde å si mens støttekontakten oversatte en del og tørket slimet fra munnvikene hans. Det ble rimelig pinlig etterpå, da jeg gikk tilbake til bordet mitt og alle vennene mine lurte på hvor jeg kjente han fra.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 26. mars 2008 #11 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg skulle møte en fyr halv fem, vi skulle ta en kaffe eller en øl. Jeg hadde fri den dagen, og hadde ikke satt vekkerklokka på, regnet med at jeg ville våkne en gang mellom ti og tolv. Det gjorde jeg ikke. Jeg våknet 16.20. Jeg var kjempesløv, hadde sovet i 14 timer, ca. Syntes det var dårlig gjort å avlyse en avtale med ti min varsel, så jeg bestemte meg for å dra. Sendte en melding om at t-banen var forsinket, men at jeg var på vei. (hvit løgn) Jeg heiv på meg de klærne jeg fant - som var joggebokse og t-skjorte - pusset tennene og løp ut av huset. Jeg rakk ikke å gre håret eller sminke meg. Fikk tak i en taxi, og da jeg omsider kom fram, hadde fyren ventet på meg i 40 minutter. Han hadde begynt å drikke en øl, så jeg tok en øl jeg også. Men siden jeg ikke hadde spist noe den dagen ble jeg full. Jeg kunne bare treffe han i tre kvarter, fordi jeg hadde en annen avtale etterpå. Etter en halvtime gikk det opp for meg at jeg hadde bare snakket om meg selv selv, så jeg hentet meg inn igjen, satte fokus på han. Etter tre kvarter skiltes vi med at det var hyggelig og bla bla bla, men jeg hørte ikkeno fra fyren, før jeg møtte han på en fest, og da var han opptatt med å sjekke opp alle damene på festen utenom meg. Såh, jeg ga nok ikke det beste inntrykket, men på den annen side er jeg ikke interessert i fyrer som flørter med alt og alle, så det var like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 26. mars 2008 #12 Del Skrevet 26. mars 2008 Kom på en pinlig date jeg hadde da jeg leste om "cerebral parese-daten". Ble kjent med en fyr via nettet, som såg veldig kjekk ut på foto,hvertfall. Han sa ikke at dette bildet var veldig gammelt! Men han fortalte da at han hadde fått en sykdom, som han igrunnen taklet bra- gikk lange turer og ut med kompiser osv. Jeg fikk inntrykk av at han var omtrent rehabilitert, slik skreiv han iallefall. Vi skulle møtes midt på formiddagen, til lunsj klokka tolv. - Og hva skuer mitt øye? Jo, en fyr som har hvertfall hadde drukket to pils mens han ventet, om ikke mer. Og sykdommen hans var ikke ubetydelig, for å si det slik. En likbleik, sliten fyr som ikke hadde kontroll på hverken armer eller bein - og i tillegg pussa. Vi hadde avtalt å spise lunsj sammen, herregud som jeg angret. Maten hans lå mer på golvet, og jeg var livredd hver gang han skulle prøve å løfte pilsglasset. Kanskje lurt å bli litt mer kjent før man møtes - og ha lave forventninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 26. mars 2008 #13 Del Skrevet 26. mars 2008 - Og hva skuer mitt øye? Jo, en fyr som har hvertfall hadde drukket to pils mens han ventet, om ikke mer. Han tok sikkert de to ølene fordi han var nervøs, og fordi øl virker beroligende. Kanskje han håpte å få bedre kontroll på armer og bein, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 26. mars 2008 #14 Del Skrevet 26. mars 2008 Han tok sikkert de to ølene fordi han var nervøs, og fordi øl virker beroligende. Kanskje han håpte å få bedre kontroll på armer og bein, da. Joda, jeg er med på den. Helt greitt å ta seg noen angstdempere i en slik situasjon. Men i dette tilfellet så fikk det helt motsatt effekt - virket det som. Og jeg var jo klin edru, hadde vi enda startet på samme nivå. Aner jo heller ikke hvordan fyren var til vanlig - det ble bare så utrolig pinlig alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #15 Del Skrevet 26. mars 2008 Ble invitert ut av en som skulle arrangere en flott overraskelse. Ferden gikk ut i skogen, og så langt alt vel. Men der ute i skogholtet ventet kamuflasjeutstyr, maling og to paintball-team. Bli skutt på med maling i skauen, jippi.... Han fikk fortsette derfra alene, vet ikke om han merket det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #16 Del Skrevet 26. mars 2008 Ble invitert ut av en som skulle arrangere en flott overraskelse. Ferden gikk ut i skogen, og så langt alt vel. Men der ute i skogholtet ventet kamuflasjeutstyr, maling og to paintball-team. Bli skutt på med maling i skauen, jippi.... Han fikk fortsette derfra alene, vet ikke om han merket det en gang Hva var galt med denne daten..? Hørtes jo helt konge ut! JA til kreative dater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 26. mars 2008 #17 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva var galt med denne daten..? Hørtes jo helt konge ut! JA til kreative dater Dette hadde jeg også synes var kult. Men nå er ikke jeg bortskjemt med gode dater, da.....jfr tråden lenger opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #18 Del Skrevet 26. mars 2008 Litt research på interesser skader ikke hvis man vil gjøre et godt inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENJ+KS Skrevet 30. mars 2008 #19 Del Skrevet 30. mars 2008 Hva var galt med denne daten..? Hørtes jo helt konge ut! JA til kreative dater Kunne ikke vært mer enig med deg! Kreative dater er det generelt for lite av, det er som oftest middag, kafê, eller liknende. Jeg har egen hest, og tenkte at jeg skulle invitere han med meg på en ridetur. Han hadde vokst opp på gård med dyr, så han hadde vært borti hest før. Jeg fikk låne hesten til ei venninne av meg, og vi dro på tur. Dette var om vinteren, og det var masse snø ute. Vi skulle ri rolig over et jorde, men hesten hans ble skremt av ettellerannet.. Endte med at den satte av gårde i full gallopp, og han falt av. Han ble litt redd for hester etter det tror jeg, for han var aldri med meg i stallen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #20 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg skulle møte en fyr halv fem, vi skulle ta en kaffe eller en øl. Jeg hadde fri den dagen, og hadde ikke satt vekkerklokka på, regnet med at jeg ville våkne en gang mellom ti og tolv. Det gjorde jeg ikke. Jeg våknet 16.20. Jeg var kjempesløv, hadde sovet i 14 timer, ca. Syntes det var dårlig gjort å avlyse en avtale med ti min varsel, så jeg bestemte meg for å dra. Sendte en melding om at t-banen var forsinket, men at jeg var på vei. (hvit løgn) Jeg heiv på meg de klærne jeg fant - som var joggebokse og t-skjorte - pusset tennene og løp ut av huset. Jeg rakk ikke å gre håret eller sminke meg. Fikk tak i en taxi, og da jeg omsider kom fram, hadde fyren ventet på meg i 40 minutter. Han hadde begynt å drikke en øl, så jeg tok en øl jeg også. Men siden jeg ikke hadde spist noe den dagen ble jeg full. Jeg kunne bare treffe han i tre kvarter, fordi jeg hadde en annen avtale etterpå. Etter en halvtime gikk det opp for meg at jeg hadde bare snakket om meg selv selv, så jeg hentet meg inn igjen, satte fokus på han. Etter tre kvarter skiltes vi med at det var hyggelig og bla bla bla, men jeg hørte ikkeno fra fyren, før jeg møtte han på en fest, og da var han opptatt med å sjekke opp alle damene på festen utenom meg.Såh, jeg ga nok ikke det beste inntrykket, men på den annen side er jeg ikke interessert i fyrer som flørter med alt og alle, så det var like greit.Genialt. Morsomt med de som kan innrømme selv at de har vært en dårlig date. Sporty av deg å dra slik da om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå