Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sissy_*
Skrevet

hei

noen som har noe erfaring med pannelugg i krøllete hår?? jeg har krøller, men har veldig lyst på pannelugg. problemet er at jeg er redd for at den vil krølle seg veldig, og at jeg da kanskje må rette den hver dag, noe jeg tror jeg blir lei..Noen som har noen erfaringer eller tips her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker med krøller og pannelugg. Har en mor og en god venninne med krøllete hår. De styler ikke panneluggen, men lar den henge skrått over. Det blir litt fall i den, men er panneluggen lang nok er det bare stilig. Mamma har kort rett pannelugg, så hun pleier å ta i en hårrull i panneluggen og å spraye den litt for at den skal holde.

Skrevet

Pass i så fall på at du ikke klipper den for kort.

Gjest ~Aravis~
Skrevet

jeg har hatt pannelugg flere ganger, da slik skrå-pannelugg. jeg har krøller, men jeg har brukt rette-tang når jeg har hatt pannelugg. Men det har jo ikke vært noe problem. :)

Åh, denne tråden gjør slik at jeg får lyst på pannelugg igjen. HJELP! :fnise:

Skrevet

Og for meg var det problematisk! Det var så mange hensyn å ta, spesielt ift vær og vind. Det hjalp liksom ikke hvor mye jeg styla hvis det var fuktig vær ute f. eks. Da begynte luggen å leve sitt eget liv.

Jeg måtte også ta antipermanent i luggen... Men det er kanskje lettere nå med sånne glattetenger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...