Seraphine Skrevet 7. mai 2003 #21 Del Skrevet 7. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 7. mai 2003 #22 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg trodde DD var det største i BH størrelser :oops: Så nå er det A-B-C-D-DD-E-F...hvor langt?? Jeg trodde jeg var helt middels jeg med min C, men der tok jeg jaggu feil ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 8. mai 2003 #23 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg trodde DD var det største i BH størrelser :oops: Så nå er det A-B-C-D-DD-E-F...hvor langt?? Har sett BH'er opp til cup-størrelse H (!). Men da kan man vel også trygt si at utvalget blir heller sparsomt, og man må i spesialforretninger for å handle undertøy. Jeg trodde jeg var helt middels jeg med min C, men der tok jeg jaggu feil ! Se positivt på det da - du kan i det minste handle undertøy på H&M til en rimelig penge dersom du skulle ønske det! Ulempen med å ha D/DD-cup og større er at det er vanskelig (og gjerne også dyrt!) å finne undertøy som sitter pent, støtter bra og ikke minst SER bra ut også. Selv har jeg mange ganger måttet avfinne meg med at det superlekre undertøyet jeg fant i en butikk ikke var tilgjengelig i større størrelser enn 75C eller 80C :cry: Mvh Pusekatt 80D, ex-80DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 8. mai 2003 #24 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg trodde DD var det største i BH størrelser :oops: Så nå er det A-B-C-D-DD-E-F...hvor langt?? Jeg trodde jeg var helt middels jeg med min C, men der tok jeg jaggu feil! C er normalen, selv om A og B jaggu blir mer og mer normalt på syltynne ødelagte tenåringer. :o Jeg vet ikke hvor langt man regner bokstavene på BHene, men det er stor forskjell på en 75 D og en 80 D. Alle jeg spør om hjelp, lurer på om ikke jeg kan prøve en 80 D i stedet for 75 DD/E. Jeg ser vel feitere ut enn jeg faktisk er da :cry: Til vanlig er det 70 F jeg må ha, kanskje 70G. 75 DD/E på Lindex pleier derimot å passe nesten perfekt = bra nok. Jeg har prøvd både 75 G og 75 H. Sistnevnte var noget stor Konklusjon: Jeg hater å kjøpe BHer, men nå må jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 8. mai 2003 #25 Del Skrevet 8. mai 2003 For kvalifisert hjelp til undertøy må man nesten i en ordentlig undertøysforretning. Min favoritt er Underbart på Steen&Strøm i Oslo. OK, det er litt dyrere, men 1) betjeningen er både dyktige og hjelpsommme og 2) de har godt utvalg i størrelser også over A-C-cup. Et (forholdsvis) rimelig og bra merke er Abecita. Her får du BH'er fra rundt 200kr. Mine favorittmerker er Bali (anbefales veldig!) og La Perla (nydelig, men akk så dyrt...). Du finner også Underbart Bad på samme sted, hvor du finner bikinier og badedrakter som også gir bra støtte til puppene. Mvh Pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå