janne84 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Trenger hjelp!! er helt tom for hva jeg kan kjøpe henne. Vi er ikke kjempe nære venniner, men treffes et par ganger i mnd. Har ikke planer om å bruke ei formue, noen som har gode ideer?
Vita Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg liker gaver som blir brukt til noe, f.eks lys og servietter, ullsokker, skjerf etc, men hadde blitt ordentlig glad for en fin kokkekniv á la Victorinox, Mac eller Masahiro. Det får jeg aldri nok av! Styr unna pyntegjenstander!! :-D
krispetine Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Vin er bra, eller en bok om noe hun er interessert i?
Gjest Gjest-M- Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Vin, cd, dvd, kinobilletter, et fint skjerf, en pen topp, gavekort.... Jeg pleier å kjøpe ting i gave til andre, som jeg kunne tenke meg selv, og får som regel skryt for å være flink til å finne gaver.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 jeg har liten tro at ei som er 25 har alt.
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Helt personlig, jeg er mer ting-tang menneske enn kinobilettermenneske da det gjelder gaver, så jeg hadde nok heller anbefalt nen cd/LP eller dvd i stedet. Men med disse må du da også ha noe peiling hva smaken er! Kanskje enklere å treffe med dvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå