Gå til innhold

Bomsjekking

Gjest dude

Anbefalte innlegg

Gjest StockDama

Jeg satt å holdt av en plass til meg og samboeren min mens han var å henta noe å drikke.

Så plutslig kommer det en mann som er styggere enn uvær (joda, skal ikke dømme etter utseende og bladibla)

Han kommer bort i fullt alvor og sier:

"du har så jævla lyst til å pule meg, jeg ser det på deg."

visste ikke hva jeg skulle si til det, så jeg sa bare "gå bort".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bomsjekking er gøy :-D (så fremt det ikke er en selv som bomsjekker ;) )

Jeg ble sjekket opp av en kar som ble rimelig skuffet tror jeg.. ehe, men jeg er litt ufin til tider da! Fyren hadde brukt hele kvelden på meg, jeg var helt med, og inviterte han med meg hjem.

På vei til nattbussen fikk jeg vite at en kompis jeg hadde siklet på lenge var keen på meg. hvilket endte med at jeg informerte fyren som hadde sjekket meg opp på byen at jeg ikke hadde bruk for han likevel og gikk til bussen alene for å møte han andre :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste sjekketrikset jeg har fått er av en fyr jeg rota litt med som nå kun er kompis:)

Gutten: Har du en magnet i lomma?

Jeg: Nei, åssen det? (litt forundret over et så dumt spørsmål)

Gutten: Nei for jeg føler meg så tiltrukket av deg....

Jeg braste ut i den beste latterkrampen noen sinne, litt stygt kanskje for jeg så han ble flau, men jeg kunne ikke la være... Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde denne:

Stod på et smekkfullt utested og prata med noen venner. Kjenner noen pikker meg på skuldra, jeg snur meg, og der står det en for meg ukjent kar. Uten noen form for introduksjon gir han meg et sakftig smellkyss mens han dytter tunga si så langt inn i munnen min at jeg er sikker på han må ha truffet drøvelen. Jeg blir helt perpleks, mens fyren bare blir stående og stirre på meg og smile et par sekunder, før han sier: "Flott, du slo ikke til meg. Da kan vi jo prate litt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde en morsom i heisen nå nettopp! :ler:

Jeg hadde låst meg inn i oppgangen og gått inn i heisen, da jeg ser at naboen er iferd med å låse seg inn (glassvegger i oppgangen). Så jeg holder igjen heisen for ham, og sier "skal du være med opp, eller?".

Først ser han veldig forbløffet ut, men så ler han litt, og begynner å fikle med håret. "Hehe... Ja, hvorfor ikke?".

Tok noen sekunder før jeg skjønte hva han trodde, og det tok enda noen sekunder før han skjønte hva jeg mente.

"Faen... Jeg tar neste heis, jeg...".

Fint, for det hadde blitt en veeeldig klein heis-tur! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde en morsom i heisen nå nettopp! :ler:

Jeg hadde låst meg inn i oppgangen og gått inn i heisen, da jeg ser at naboen er iferd med å låse seg inn (glassvegger i oppgangen). Så jeg holder igjen heisen for ham, og sier "skal du være med opp, eller?".

Først ser han veldig forbløffet ut, men så ler han litt, og begynner å fikle med håret. "Hehe... Ja, hvorfor ikke?".

Tok noen sekunder før jeg skjønte hva han trodde, og det tok enda noen sekunder før han skjønte hva jeg mente.

"Faen... Jeg tar neste heis, jeg...".

Fint, for det hadde blitt en veeeldig klein heis-tur! :eeeh:

:skratte::skratte:

UFF!!!! Tenker det blir kos å møte han igjen i gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute og danset her for noen uker siden. Ble dansende noen sanger med en fyr som såg ganske kjekk ut. Morsomt..

Når vi var slitne tenkte jeg vi fikk sette og ned og prate litt. Så vi setter oss ned, han begynner å kysse halsen min og sier 'kan vi ikke gå et sted hvor jeg kan se mere av deg og mindre av andre..'

Hmmm, han kunne kanskje fått noe om han hadde brukt to minutter eller tre på en hyggelig intro.. Jeg sa, jada, bare gi meg to minutter... og gikk tilbake til vennene mine (heldigvis stort lokale altså!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*

Jeg og noen venninner ble stående sammen ved et høyt bord på et utested, og skravla gikk og vi hadde det kjempefestlig. Helt til noen fyrer kom og trengte seg mellom. Men ok, kanskje de kunne være ålreit å snakke med? Det var de ikke.

Den ene fyren starter med å herme etter dialekten min på en nedlatende og ekkel måte. Jeg prøver å ta det med humor, sjølsagt, men han skjønner ikke det. Han bare fortsetter og overdriver halvspydig.

Det var ikke morsomt og med snert i det hele tatt. (Pleier vanligvis å synes at folk er morsomme som prøver å herme etter meg).

En annen fyr sier liksom ut i lufta: " skulle ønske det var noen fine damer her".

Det var sikkert ment å være morsomt, men tonefallet røpet mye bitterhet, avslag allerede og for mye innabords.

Vel, vi fant oss såklart et annet bord. Dummingene!

- Snakk om bomsjekking. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestings

Jeg fikk en veske i hodet en gang.

Etter å ha hatt en søt jente på fanget hele kvelden, hvor hun brukte mye tid på å stryke meg på låret, og snakkehviske meg i øret hver gang hun skulle si noe, så fikk jeg jobbet opp motet til å spørre henne om vi skulle "finne på noe", og da smalt 'a veska si rett i hodet på meg!

Noe godt kom ut av det, tho, kompisen min som jeg var på festen med lo så han datt ned ei trapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod i baren på et utested og skulle bestille drikke. Da var det en ganske søt fyr som begynte å prate med meg, vi småskravlet litt og han spurte om både det ene og det andre før det kommer: ja, du skjønner,kompisen min syntes du var jævlig søt, men han turte ikke sjekke deg opp selv. Men nå har jo jeg gjort det for han, og jeg er helt sikker på at du passer han perfekt, så da stikker jeg, ha det hyggelig.

Så kommer kompisen som ikke turte å sjekke meg opp selv bort til meg. Jeg spør om han virkelig synes det er en god måte å sjekke opp jenter på, å få kompisen til å ta kontakt. Jo, det syntes han, for alle likte jo kompisen hans og syntes han var kjekk, så kompisen fikk mye enklere kontakt med jenter enn han selv. Og det funket jo på deg, gjorde det ikke? Jeg bare rister på hodet og sier at jeg foretrekker gutter som kan sjekke opp folk selv, og at folk som får kompisen sin til å sjekke opp jenter for seg er temmelig patetiske. Fyren tenker seg om et lite øyeblikk og sier: Så det blir ikke noe av altså?

Eeeeh, nei? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang vi var en gjeng ute, la vi merke til en fyr som gikk fra bord til bord og gaulte med høy stemme:

:rope: "er det noen damer her som har lyst å knuuulle"?

Det er jo lov å prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

På utested: (Jeg må forresten slutte å gå ut. Ikke rart jeg oppriktig mener alle menn er idioter).

"Hei, jeg heter Anders... Så vet du hva du skal rope idet du kommer i natt".

Such a pretty face. Such an empty brain. Shame, shame... :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang vi var en gjeng ute, la vi merke til en fyr som gikk fra bord til bord og gaulte med høy stemme:

:rope: "er det noen damer her som har lyst å knuuulle"?

Det er jo lov å prøve seg.

Hahaha! Det der har jeg også opplevd. Og det FUNKET! Prøver man lenge nok, finner man nok en likesinnet.

Det enkle er ofte det beste. De enkle er ofte de enkle. De billige er gjerne enkle. De billige er gjerne de villige.

Sum summarum: Enkelt sjekketriks for enkle sjeler! Dæven, den var dyp :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og antakelig hadde de bedre sex enn du noensinne vil ha. :)

Ja, det er godt mulig... Men sannsynligvis ikke, da de begge var ravende fulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...