Gjest dude Skrevet 24. mars 2008 #1 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei. Tenkte det kunne være på sin plass med en tråd om sjekking som ikke er helt vellykket. Tenker da både på dårlige avslag og reaksjoner på avslag Målet med tråden er delt "prepare for the worst", og en aldri så liten latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mars 2008 #2 Del Skrevet 24. mars 2008 På en "annenjuledagsfest" ble en bekjent av en bekjent muligens overfalt av hormoner for han stilte meg følgende sjarmerende spørsmål: "Skal vi gå hjem til deg og hoppe til sengs?" Svaret mitt fikk vel den paniske sjekkeren ned på jorda igjen for jeg bare plumpet ut med det jeg tenkte: "Er du dum, eller bare later du som?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. mars 2008 #3 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg hadde nettopp gjort det slutt med ham jeg var sammen med i fjorten år og var ute på byen. Der traff jeg en som var virkelig kjekk. Venninnen min måtte fortelle meg at han la an på meg og at jeg faktisk var singel og kunne gjøre hva jeg ville. Yes. Jeg hadde rett og slett glemt hvordan man går videre med en flørt. Siden grensen ikke var der lenger, visste jeg ikke hvordan jeg skulle oppføre meg. Da han sa at jeg hadde virkelig pene øyne, svarte jeg; "Du. Vet du. Jeg har virkelig glemt hva man svarer til sånt noe." Han så kjempeforvirret ut og forsvant i mengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Pepper Skrevet 24. mars 2008 #4 Del Skrevet 24. mars 2008 Dette funker ikke (på meg, ihvertfall): - Hei, jeg er lege, jeg. - Ok. - Ja, doktor altså. - M-m. - Ja, kompisen min her er også lege! ikke noe svar - Vi er leger begge to - Hvis du ikke kommer med noe fornuftig snart, så bør du heller holde kjeft. legen blir forbanna og til slutt kastet ut av dørvakta rett før jeg får meg en på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Del Skrevet 24. mars 2008 Mann til søte lille meg: Han: "Du ser så sur ut" Jeg: "Det må vel være for at jeg ser på deg,det" Ble ikke noe ut av det, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2008 #6 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har vært på en date i mitt liv med en fra nettet og det gikk ikke helt bra. Fyren klare å komme med ganske mange gullkorn i løpet av en kveld. Heldigvis skulle vi på kino, så da fikk han ikke sagt så mye.(..) Vel, det begynte med at vi skulle møtes på en offentlig plass. Naturlig nok hadde jeg jo pynta meg litt, ikke overdådig, men litt. Han kom der i litt shabby olabukser, med fleecegenser, jakke og tursekk. Ble tatt litt på senga da ja. Tydelig at han ikke så på det som en date, selv om det var avklart på forhånd. Nåvel, jeg lot det fare. Vel, jeg gikk bort til ham, smilte jeg og sa hei. Glemmer aldri da han så på meg og øya hans rulla bakover, som han skulle besvime eller noe. Beklager å si det, men det var skikkelig komisk! Det første han sa var; "jeg er vettskremt!" Jeg trodde nesten jeg skulle dø av latter.(..) Og nei, han var ikke den eneste som var nervøs altså. Praten gikk det så som så med. Han hadde trolig et inntrykk av at jeg var forelska i han eller noe, rett og slett fordi jeg sa jeg ønska meg en kjæreste for lenge siden (det kom opp når vi pratet sammen på msn). Ihvertfall, etter at vi hadde vært og spist, før vi dro på kino, sa han; "bare venner, ikke kjærester, ok?" Jeg ble målløs.(..) At han kunne finne på å si noe sånt?! Og så sa han at jeg var en av de få personene i livet sitt som han følte sympati for. Visste ikke helt hvordan jeg skulle tolke den men. Skjønner i grunn ikke hvorfor han var så ivrig etter å treffe meg. Til slutt sto vi og ventet på toget mitt hjem og han presterte han å si; "hvorfor vil du ha kjæreste egentlig?" Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle svare ham da, det må jeg innrømme. Senere konfronterte jeg ham hvorfor han spurte meg om hvorfor jeg ville ha kjæreste. Jeg sa; "Tja, hvorfor blir man forelska egentlig?""Det bare er sånn." Da svarte han; "Ingenting bare er sånn. Jeg kan være ille til å stille hvorfor-spørsmål." Hvor på jeg da svarte: "Det har med følelser å gjøre. Man kan dessverre ikke styre dem." Så sa han det som tok toppen av kransekaka; "Forelskelse er blant annet i stor grad genetisk programmert slik at om et visst sett med inntrykk som inntreffer samtidig så utløser det en kraftig kjemisk produksjon... Men det er det tørre hvorforsvaret." Så fortsatte han; "Jeg har også prøvd å komme til buns i hva som skal til for at jeg skal bli forelsket, men jeg har dessverre litt lite materiale å jobbe med.""Men det var et eksempel på klassen "ubehagelige" spørsmål som jeg ikke ville stille over MSN." Joda, han hadde forsåvidt rett, men for meg ble det der litt for "mye". Vi har ikke sett hverandre igjen. Mvh Yvonne Endret 24. mars 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. mars 2008 #7 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har vært på en date i mitt liv med en fra nettet og det gikk ikke helt bra. Fyren klare å komme med ganske mange gullkorn i løpet av en kveld. Heldigvis skulle vi på kino, så da fikk han ikke sagt så mye.(..) Vel, det begynte med at vi skulle møtes på en offentlig plass. Naturlig nok hadde jeg jo pynta meg litt, ikke overdådig, men litt. Han kom der i litt shabby olabukser, med fleecegenser, jakke og tursekk. Ble tatt litt på senga da ja. Tydelig at han ikke så på det som en date, selv om det var avklart på forhånd. Nåvel, jeg lot det fare. Vel, jeg gikk bort til ham, smilte jeg og sa hei. Glemmer aldri da han så på meg og øya hans rulla bakover, som han skulle besvime eller noe. Beklager å si det, men det var skikkelig komisk! Det første han sa var; "jeg er vettskremt!" Jeg trodde nesten jeg skulle dø av latter.(..) Og nei, han var ikke den eneste som var nervøs altså. Praten gikk det så som så med. Han hadde trolig et inntrykk av at jeg var forelska i han eller noe, rett og slett fordi jeg sa jeg ønska meg en kjæreste for lenge siden (det kom opp når vi pratet sammen på msn). Ihvertfall, etter at vi hadde vært og spist, før vi dro på kino, sa han; "bare venner, ikke kjærester, ok?" Jeg ble målløs.(..) At han kunne finne på å si noe sånt?! Og så sa han at jeg var en av de få personene i livet sitt som han følte sympati for. Visste ikke helt hvordan jeg skulle tolke den men. Skjønner i grunn ikke hvorfor han var så ivrig etter å treffe meg. Til slutt sto vi og ventet på toget mitt hjem og han presterte han å si; "hvorfor vil du ha kjæreste egentlig?" Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle svare ham da, det må jeg innrømme. Senere konfronterte jeg ham hvorfor han spurte meg om hvorfor jeg ville ha kjæreste. Jeg sa; "Tja, hvorfor blir man forelska egentlig?""Det bare er sånn." Da svarte han; "Ingenting bare er sånn. Jeg kan være ille til å stille hvorfor-spørsmål." Hvor på jeg da svarte: "Det har med følelser å gjøre. Man kan dessverre ikke styre dem." Så sa han det som tok toppen av kransekaka; "Forelskelse er blant annet i stor grad genetisk programmert slik at om et visst sett med inntrykk som inntreffer samtidig så utløser det en kraftig kjemisk produksjon... Men det er det tørre hvorforsvaret." Så fortsatte han; "Jeg har også prøvd å komme til buns i hva som skal til for at jeg skal bli forelsket, men jeg har dessverre litt lite materiale å jobbe med.""Men det var et eksempel på klassen "ubehagelige" spørsmål som jeg ikke ville stille over MSN." Joda, han hadde forsåvidt rett, men for meg ble det der litt for "mye". Vi har ikke sett hverandre igjen. Mvh Yvonne Hva begynner fornavnet hans på ? Endret 24. mars 2008 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2008 #8 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Begynner fornavnet hans på M? Nei. Og for all del, han er hyggelig og alt det der, men kan ikke fatte og begripe hvorfor han absolutt ville treffe meg. Nåvel, dette er lenge siden nå og en episode jeg kan le litt av. Og ikke meningen å støte noen, bare så det er sagt. Jeg skrev om det i bloggen min og han tok det veldig pent (han fikk på en måte godkjenne innlegget først). Han sa faktisk at det var et "lærerikt innlegg". Så som dere skjønner: jeg har hentet det fra bloggen min, så dere ikke begynner å lure. Mvh Yvonne Endret 24. mars 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dude Skrevet 25. mars 2008 #9 Del Skrevet 25. mars 2008 Takk for flotte historier Da han sa at jeg hadde virkelig pene øyne, svarte jeg; "Du. Vet du. Jeg har virkelig glemt hva man svarer til sånt noe." Han så kjempeforvirret ut og forsvant i mengden. Uff... Jeg tror kanskje "takk" hadde fungert bedre Han synes vel det var rart at en så søt jente ikke var mesterflørter, så han tolket det heller som mangel på interesse Mann til søte lille meg: Han: "Du ser så sur ut" Jeg: "Det må vel være for at jeg ser på deg,det" Ble ikke noe ut av det, gitt. Oi, den var litt krass. Ihvertfall hvis det var en smånervøs gutt som bare snublet litt under formuleringen. Hvis ikke så var det vel velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 28. mars 2008 #10 Del Skrevet 28. mars 2008 Haha! Her følte jeg meg hjemme... Dronningen av sjekketriks gone bad. Etter to sekunder på et utested hørte jeg denne herligheten av en replikk: "Hent jakka di, baby. Du har fått napp". Jeg smilte og ba ham vente utenfor. Der ble han i en halvtime, før han slukøret lusket seg inn igjen. Fyr som ventet på meg mens jeg var på toalettet på et utested: "Det tok lang tid. Uvant å ta av seg buksene selv...?" Schmekk! (Ja, han fikk klaps. Ikke pent). Også på utested: "Du er deilig... Nesten like deilig som meg". Heh...? At det var? På date: "Nå tenker jeg du har lyst til å bli med meg hjem og smake kjeppen..." Da tenker du feil, baby... På date: "Kan ikke jeg sove hos deg, da? Jeg lover å være snill..." Isåfall er det helt uinteressant. Jeg drar ikke med meg menn hjem for at de skal være "snille". På date (som fikk sove på sofaen, fordi han var så j....g full, og bodde utenfor Oslo): Jeg: Jeg har kake. Vil du ha? Han: Hehe... Fnis, fnis! Hva sa du? Jeg: Vil du ha kake? Han: Nei, nå klarer jeg ikke å tenke klart... Jeg: Fordi...? Han: Der jeg bor sier vi "kake" for "pupp". Du spurte nettopp om jeg ville smake på puppene dine!" *gliiiis* Jeg: Okay... Dette er sofaen min. Sov godt. :klø: Oh... I could go on forever. Mye å le av på jente-vors. Utrolig hva det svake kjønn klarer å lire av seg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Del Skrevet 28. mars 2008 Oi, den var litt krass. Ihvertfall hvis det var en smånervøs gutt som bare snublet litt under formuleringen. Hvis ikke så var det vel velfortjent Det var ingen smånervøs gutt, heller en slesk, stor mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 28. mars 2008 #12 Del Skrevet 28. mars 2008 *abbonere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 28. mars 2008 #13 Del Skrevet 28. mars 2008 Og selvgode menn holder aldri ord! "Jeg skal ta deg med storm, baby..." Du kan banne på at han aldri, aldri, aldri noensinne klarte å ta meg med storm, eller noe tilnærmet. Ikke en gang en ørliten bris. Nope. Nada. "Jeg skal gi deg den beste sexen ever! Du kommer ikke til å angre!" Jeg AAANGRER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 30. mars 2008 #14 Del Skrevet 30. mars 2008 - Er du full nok til å bli med meg hjem nå? 5 minutter senere kliner han med dama som sto ved siden av.. (Jeg svarte selvfølgelig nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 30. mars 2008 #15 Del Skrevet 30. mars 2008 Haha, milla-mor: Du er tøff Hvor møter du disse gutta?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 30. mars 2008 #16 Del Skrevet 30. mars 2008 milla-mor kommer tydeligvis fra landet hvor dårlig sjekkere holder til. Du er ikke tilfeldigvis bartender? "Jeg lover å være snill" hahaha. Jeg blir som regel forsøkt banka opp av de damene som drister seg bort for så å bli skutt ned. Problemet med damer og sjekking er at de ofte prøver å lure seg inn, så det blir ikke så morro som med selvsikre og direkte menn. Standardfrasène er "hei", "hvem er du?" og "hva heter du?", eventuelt bare intens stirring for å signalisere "HEI DU! HVA FAEN GJØR DU DER BORTE NÅR JEG ER HER?!?". Den beste er vel hun som klikka når hun sa "Hei" og jeg sa "Du er forelsket i meg du". Hun hadde skjært seg i hånda like før, så jeg våknet opp med skjorta full i blod etter at hun pepra meg med slag. Såg ut som om noen hadde blødd i hel i armene mine dagen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitteh Skrevet 30. mars 2008 #17 Del Skrevet 30. mars 2008 *abbonere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 31. mars 2008 #18 Del Skrevet 31. mars 2008 *abonere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 31. mars 2008 #19 Del Skrevet 31. mars 2008 "Du er den absolutt peneste jenta her inne!!!!" Jeg var den ENESTE jenta i lokalet, var bartender på et utested under gasteslepp i Madlaleiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 31. mars 2008 #20 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Det verste sjekketrikset jeg noen gang har opplevd var da jeg var på bondefest i Trøndelag sammen med noen venninner. En av dem skulle på do og den andre ut for å røyke, så jeg ble stående å vente utenfor do med 2 fulle ølmugger i hendene. Da kom det en eller anna smarting, stilte seg foran meg og kom med det jævligste sjekketrikset ever. Samtalen forløp seg som følger: Teit gutt: Trenger du hjelp med å holde de store muggene? Meg: Nei, det går bra det, det er ikke så mye øl i dem. Teit gutt: Jeg snakket ikke om de med øl i.... hadde jeg hatt frie hender så hadde jeg fika til ham. Men måtte bare le og unnskylde meg med at jeg måtte ut en tur.... Endret 31. mars 2008 av LanaLane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå