Solfridbruda Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 (endret) "Dette har jeg planlagt en god stund. Er det noen som har gode tips om hvor jeg kan få tak i sånne små gaveesker? Jeg vet at det finst, men har ikke begynt å lete så mye enda." Jeg kjøpte våre på Panduro - de fantes både i hjerteform og runde/firkantede tror jeg. Vet ikke enda hva vi skal ha oppi - men et dikt er jo en fin idé. Tror kanskje jeg går for karameller eller noe annet spiselig:) jeg såg på panduro sine nettsider, men der var disse boksene i sånn brun pappfarge. limte du noe utenpå? kunne godt tenkt meg å kjøpe gaveesker som hadde hvit farge fra før av... var det disse du mente? http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...POS&SIDNR=2 kunne tenkt meg små, hvite og firkantete gavebokser med avtagbart lokk.... Endret 28. mars 2008 av Solfridbruda
Concertina Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Ebay har masse slike esker til en svært lav pris
Kanutten Skrevet 29. mars 2008 #23 Skrevet 29. mars 2008 Er ikke helt sikker ennå. ( er jo lenge til) Vi har funnet hvilke vi vil ha, men det er litt vanskelig å finne noen som sender disse til Norge. Men om vi får det til, så blir det disse. Synes de var så flotte.
Bridetobee Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 hei vi har laget noen veldig enkle, men kjempe søte og elegante bordkort med bånd og splittbinders som ser ut som er perle. vanskelig å forklare, men si fra hvis du vil se bilde. kan sende på mail eller noe. Hei! Jeg tror vi også skal ha noe av det samme. Det hadde vært morsomt å se et bilde.. Vi skal ha en sløyfe rundt en rullet serviett og skrive navnet på med perleskrift.. Har ikke laget dem enda.. Men er på jakt etter en slik splittbinder som ser ut som en perle.. Tips?
en_jente Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hei! Jeg tror vi også skal ha noe av det samme. Det hadde vært morsomt å se et bilde.. Vi skal ha en sløyfe rundt en rullet serviett og skrive navnet på med perleskrift.. Har ikke laget dem enda.. Men er på jakt etter en slik splittbinder som ser ut som en perle.. Tips? du kan få kjøpt perle splittbinders hos panduro, var det eneste stedet jeg fant noe hvertfall. de er hvite med en sølv eller gullkant rundt, veldig fine hvis du gir meg mailadressa di kan jeg sende bilde, kjenner denne siden for dårlig til å legge ut bilder.... Endret 30. mars 2008 av en_jente
miss_universum Skrevet 30. mars 2008 #26 Skrevet 30. mars 2008 Først tenkte jeg på å ha hvite silkebånd knyttet rundt stetten på en glass, med en perle eller lignende på, og skrive navnet på enden av båndet.. Men så fant vi ut igår at Moliere laget bordkort i sjokolade for 25kr stykket...Så da ble vi litt i tvil... =) Så må tenke litt på det.
Gjest smotti Skrevet 30. mars 2008 #27 Skrevet 30. mars 2008 Vi skal ha kremfargede kremmerhus med blomstermønster på, fyllt med polka griser, så fester vi navnelappen på denne.
Gjest Alvebruden Skrevet 30. mars 2008 #28 Skrevet 30. mars 2008 hei vi har laget noen veldig enkle, men kjempe søte og elegante bordkort med bånd og splittbinders som ser ut som er perle. vanskelig å forklare, men si fra hvis du vil se bilde. kan sende på mail eller noe. Var veldig fine og enkle de bordkorta.
Filofaxen Skrevet 31. mars 2008 #29 Skrevet 31. mars 2008 Her Her finner du sånne bokser, mange typer, bare å lete. Jeg blir som regel inne på denne sida ganske lenge.. Jeg har bestil sjokoladebrune esker, ble ca 350 kr for 50 stk, ikl frakt.
Solfridbruda Skrevet 31. mars 2008 #30 Skrevet 31. mars 2008 Her Her finner du sånne bokser, mange typer, bare å lete. Jeg blir som regel inne på denne sida ganske lenge.. Jeg har bestil sjokoladebrune esker, ble ca 350 kr for 50 stk, ikl frakt. oi de var absolutt perfekte Hadde farge ivory også, som er samme som farge som kjolen min . ikke så hakkende gal pris heller. tusen takk for tips
hello kittyen Skrevet 1. april 2008 #31 Skrevet 1. april 2008 Me ska ha dessa hjertene kjøpte hjerter å mini-calla jennom Panduro (men de e tje dei så føre detta...huske tje navne :gjeiper: ) å spraya hjertene me gullglitter Navne står skreve på blomster blade, litt liten plass, men får hellår skriva liiiite
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #32 Skrevet 2. april 2008 Me ska ha dessa hjertene kjøpte hjerter å mini-calla jennom Panduro (men de e tje dei så føre detta...huske tje navne :gjeiper: ) å spraya hjertene me gullglitter Navne står skreve på blomster blade, litt liten plass, men får hellår skriva liiiite Åååååååå!!! elsket disse! har du bare plukket blomsterblader eller? kan du gi meg litt mer spesifikke detaljer på hvor du kjøpte hjertene? kan jeg gå i en panduro butikk? - dyrt? De var skikkelig fine altså!!
hello kittyen Skrevet 3. april 2008 #33 Skrevet 3. april 2008 Åååååååå!!! elsket disse! har du bare plukket blomsterblader eller? kan du gi meg litt mer spesifikke detaljer på hvor du kjøpte hjertene? kan jeg gå i en panduro butikk? - dyrt? De var skikkelig fine altså!! Di e knall fine :rødme: Sååå fornøyd me dei Hjertene kjøpte eg ferdige - koste 15 kr stk, å blomstene e mini-calla (falske) å koste 33 kr for 12 stk Gullglitter å gullpenn kom på ca 100 kr tesamens, så alt i alt blei de tje veldig dyrt nei! Skriv navne på de litla blade så e på callaen å spray hjertene me gullglitter (husk å la di tørka!!!) så surre du mini-callaen ront - å feste me en liten prikk lim fra limpistol for å få an te å henga fast Eg kjøpte alt på en Pandurobutikk ja, men dei hjertene va tje nåke dei hadde i sin katalog, di va bestilt fra nåke så hette...Edelweiss tror eg
pinkybride Skrevet 3. april 2008 #34 Skrevet 3. april 2008 vi skal ha sånn til å feste bordkort i. i sølv farge en stang og så en dimantliknende sak med sånn ornamenter i sølv rundt. Vi skal feste en navnelapp i denne. Disse er kjøpt på kremmerhuset. De har borddekkingskampanje der nå og kjempemasse fint.
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 5. april 2008 #35 Skrevet 5. april 2008 (endret) Hva slags bordkort skal dere ha? her er det bilde av bordkortet mitt Endret 5. april 2008 av FrodeLinda100709
Fun Light Skrevet 13. april 2008 #36 Skrevet 13. april 2008 Vi skal ha cellofanposer med eksklusive sjokoladebiter oppi, 3 biter i hver pose! Vi knytter posen med enten bast eller silkebånd, og fester en lapp til med navnet til gjesten på. I tillegg skal vi feste på et lite hvitt trehjerte. Det tror jeg blir veldig fint! Koselig med en liten presang til hver gjest som takk for at de tar seg tid til være med på vår store dag!
Gjest lady82 Skrevet 26. april 2008 #37 Skrevet 26. april 2008 Bordkorta vi skal ha til middagen er vinglass med navnet til personene skrevet på med glassmaling, rødt for damene og brunt for herrene:D Til kaffen skal vi sette ei eske med hjertelukkning med en sjokolade nedi til hver gjest. men til kaffen tror e ikke vi skal ha bordkort med navn, men er ikke sikker enda...
Gjest baba Skrevet 2. mai 2008 #38 Skrevet 2. mai 2008 jeg såg på panduro sine nettsider, men der var disse boksene i sånn brun pappfarge. limte du noe utenpå? kunne godt tenkt meg å kjøpe gaveesker som hadde hvit farge fra før av... var det disse du mente? http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...POS&SIDNR=2 kunne tenkt meg små, hvite og firkantete gavebokser med avtagbart lokk.... På Moliere i Bergen kan du kjøpe ferdige hvite esker med to sjokoladekonfekter oppi. Eskene kan brukes som bordkort også.
Hjerteres Skrevet 2. mai 2008 #39 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har laget et kort med navn som henger ned fra glasset med ståltråd formet som et hjerte. Har laget kortet med to forskjellige papirer. Det underste er hvit, og det fremste er gjennomsiktig grønt. På det hvite har jeg limt på en liten blomst, slik at det gronne ikke faller helt over det hvite papiret. Har laget to stålhjerter som er limt på det grønne, og skrevet navnet med sølvbokstaver. Litt dårlig til å forklare er jeg, men ble ganske pent. Festprogrammene er i samme stil, bare at her er det hvite som er over representert.
mariul Skrevet 7. september 2008 #40 Skrevet 7. september 2008 Nå ble jeg litt usikker. Hadde egentlig tenkt å lage bordkortene i samme stil som invitasjonene og takke kortene. Men mange av disse ideene var kjempekoselige...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå