Julie Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Jeg sliter med å få avinnstallert et program. Går på innstillnger-kontrollpanel-legg til/fjern programmer. Når jeg har avinnstallert står det at dette programmet vil være avinnstallert når jeg restarter maskina. Men når jeg slår på maskina er ikonet fremdeles å finne nederst i høyre hjørne..argh! Noen som har gode råd! På forhånd takk!
Gjest Lea Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Kanksje ikonet henger igjen selv om programmet er avinStallert. For å fjerne ikonet så kan du jo prøve noe av dette som står i denne tråden: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...tart+programmer
Atmi Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Jeg sliter med å få avinnstallert et program. Går på innstillnger-kontrollpanel-legg til/fjern programmer. Når jeg har avinnstallert står det at dette programmet vil være avinnstallert når jeg restarter maskina. Men når jeg slår på maskina er ikonet fremdeles å finne nederst i høyre hjørne..argh! Noen som har gode råd! På forhånd takk! Hva program er det? Har du prøvd å førsk kjøre adaware - for så å avinstallere programmet og så kjøre adaware igjen? har opplevd det samme med slike spam programmer jeg og. Jeg vet ikke helt, men det er der selv om det installeres liksom. Så jeg pleier avinstallere det, så søker jeg etter programmet i programfiler og sletter alle mapper før jeg kjører adaware og fjerner evt ting som kommer opp der. Da er det ofte borte for godt
Gjest Admin'C Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 skriv msconfig i kjør og fjern det der under uppstart (virker ikke på win200 da må du ha en fil å legge inn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå