Gå til innhold

Kreativ og frustrert


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest k 20001

Hadde søkt på en kreativ utdannelse (eksponeringsdesign, dekoratør/interiør) til høsten, men kom dessverre ikke inn på denne. Er nå kjempe frustrert, siden jeg er så motivert for denne utdannelsen.

Er i 100% jobb nå, men begynner å bli rimelig lei den. Vet jammen ikke hva jeg skal gjøre nå, siden det ikke er mer enn 2 skoler i Norge (som er annerkjent i bransjen) som tilbyr en slik utdannelse. Den ene er her i Oslo (Wolff), den jeg ikke kom inn på, og den andre ligger i Tønsberg (Idefag skolen).

Er det noen som har noen gode tips til en frustret sjel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Nå er vel søknadsfristen på de fleste skoler utløpt, tenkte i første omgang på Asker Kunstskole ved Heggedals Fabrikker eller Visuell Kommunikasjon ved Høyskolen i Buskerud.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest k 20001

Takk for svar! Ja det er dessverre forsent å søke seg inn på andre skoler nå. Men takk for tipsen om andre utdannelser. skal ta en nærmere titt på de du nevner, å se om det kunne være noe å søke på til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Idefagskolen er det løpende opptak, altså ingen spesifikk søknadsfrist, så det kan hende det fortsatt er plass. Har du forhørt deg der?

> www.idefagskolen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Du må sende inn bilder du har laget vel? Hva med å fortsette å lage presentasjonsmappe mens du venter på å kunne søke på ny..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Idefagskolen blir alle søkere innkalt til intervju. Da er det en fordel å ha med bilder eller ting som man har laget og vise frem. Men det aller viktigste er å vise at du er veldig engasjert og virkelig har lyst til å gå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest k 20001

Hei dere!

Takker for alle svarene!

Skal nå se hva jeg kan få gjort, slik at hverdagen forhåpentligvis forandres til det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...